ДРБ Україна шукає досвідченого Експерта(-ку) з управління даними/IM Coordinator
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Данської ради у справах біженців В Україні (ДРБ), є однією з провідних гуманітарних НУО, що працює в 40 країнах світу, та зараз шукає висококваліфікованого Експерта з управління даними/IM Coordinator у м. Києві.
ДРБ працює в Україні з 2014 року та на даний момент має понад 250 співробітників. ДРБ продовжує значне розширення масштабів, щоб реалізувати реагування на надзвичайні ситуації в секторах захисту, засобів до існування, притулку/непрофільних організацій та гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарне розмінування), використовуючи пряме втручання, підтримку носіїв обов’язків та організацій громадянського суспільства (ОГС), а також партнерства з ОГС. ДРБ продовжує адаптувати свій портфель довготривалих рішень до контексту, що змінюється.
Про роботу
Основна мета роботи полягає в гармонізації системи збору, обробки, аналізу та розповсюдження даних у всіх підрозділах ДРБ. Це включає надання технічної інформації та підтримки щодо безпечного управління інформацією польовим групам та іншим відповідним підрозділам за запитом/вимогою. Створювати високоякісні продукти обміну повідомленнями для звітності, пропаганди та підтримки внутрішнього моніторингу та оцінки ДРБ. Роль включатиме керування хмарним сервісом Sharepoint організації. Посада базуватиметься в Києві.
Основні обов’язки
- Створити систему управління інформацією та розробити форми, інструменти та бази даних для збору, оцінки та покращення інформаційного потоку всередині головного офісу та зі штаб-квартирою, а також за її межами
- Забезпечити послідовну відповідь секторів/підрозділів на запити інформації
- Дослідити інноваційні засоби збору та використання даних, зберігання інформації та документації та керування інформацією
- У співпраці з відділом MEAL розробити та підтримувати веб-платформу для збору та обміну даними й інформацією про впровадження.
- Контролювати та нарощувати потенціал асистентів баз даних, щоб гарантувати, що дані уточнюються відповідно до високих стандартів якості
- Забезпечити своєчасний та ефективний збір даних із джерел даних та визначити відповідні джерела даних.
- Керування інформаційними панелями Power BI.
- Картографічна діяльність за допомогою ГІС.
- Створення регулярних звітів про хід діяльності (проектів) CO, включаючи точний аналіз даних і прогалини
- Створення та оновлення інформаційних продукти, таких як звіти, діаграми, інфографіка та інші візуальні матеріали, щоб підтримувати та покращувати реалізацію проекту та звітність
- Підтримувати зв’язок та координувати обмін інформацією з OCHA в Україні
- Визначати гарантії захисту даних, узгоджені з механізмами відповідності GDPR (наприклад, механізм видалення згоди)
- Оцінювати та ідентифікувати інші ризики в процесі проведення оцінки та впровадження інформаційної безпеки.
- Виконувати будь-які інші завдання, доручені лінійним керівником
Як координатор, особа, яка займає посаду:
- Відповідає за координацію стратегії та операцій у сфері управління інформацією в країні
- Несе відповідальність за технічне керівництво перед іншим персоналом IM.
- Надає експертні поради та підтримку для встановлення стратегії та забезпечення якості роботи та відповідності
Ролі підпорядковані цій посаді: Технічна лінія IM Officer
Підпорядковується: Керівнику програми
Необхідний досвід та компетенції
- Принаймні 3-5 років досвіду роботи на аналогічній посаді в міжнародній організації/компанії, НУО чи ОГС; досвід роботи в гуманітарній/розвитковій сфері є перевагою
- Досвід управління інформаційною безпекою та консультування з управління записами
- Знання та повне знання основних систем обміну миттєвими повідомленнями, включаючи MS Office, Outlook та цифрових інструментів, таких як MS SharePoint, KoBo тощо
- Поглиблене володіння англійською мовою, відмінне володіння українською.
Потрібна освіта
Ступінь бакалавра бажано в галузі управління інформацією, управління даними, інформатики або будь-яких інших суміжних галузей
Ми пропонуємо
- Контракт: до грудня 2022 року з можливістю продовження в залежності від фінансування та результатів.
- Медичну страховку
- Заробітну плата на рівні G non-mngmt та відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців.
- Місце роботи: Київ
- Дата початку: якомога швидше
Щоб отримати інформацію про нашу роботу та організацію, відвідайте наш веб-сайт https://drc.ngo/ та сторінку у FB https://www.facebook.com/DRCinUA
Процес подачі резюме
Розглядатимуться лише вмотивовані заявки, які відповідають необхідній кваліфікації. Для того щоб податися на вакансію надслилайте резюме разом із супровідним листом (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165391
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 21 серпня 2022 року
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Переймання ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист в