Директор програми “СОС Дитячі містечка” Україна
ЗАВЕРШЕНО
«Благодійний Фонд «СОС Дитячі Містечка»Україна є міжнародною благодійною організацією. Ми допомагаємо дітям, позбавленим батьківського піклування та сім’ям, які знаходяться в складних життєвих обставинах, поширюючи міжнародні стандарти якості соціальних послуг в Україні.
Ми шукаємо досвідченого фахівця на посаду.
ДИРЕКТОР ПРОГРАМИ СОС ДИТЯЧІ МІСТЕЧКА М. КИЄВА І КИЇВСЬКОЇ ОБЛ.
Обов’язки:
- Управління програмою SOS Дитяче містечко і її розвиток у відповідності зі стратегією організації, стандартами якості.
- Організація взаємодії співробітників програми з персоналом Керуючого офісу, відповідно до стандартів, процедур, політик.
- Забезпечення якості роботи програми і ефективності послуг через оптимальне використання ресурсів.
- Координація та контроль виконання поставлених завдань по всіх напрямках роботи програми.
- Представлення інтересів Організації в державних і недержавних органах за місцем знаходження Дитячого містечка, а також на офіційних зустрічах, робочих групах та ін.
- Участь в щорічному стратегічному плануванні Організації.
- Ефективне управління і розвиток персоналу.
- Підготовка звітності відповідно до фінансових і адміністративних політик, стандартів.
- Управління процесом бюджетування в програмі.
- Здійснення правильного розподілу і використання коштів.
- Ведення переговорів та укладання угод з органами влади та іншими організаціями, за вказівкою Генерального директора.
- Просування Організації перед громадськістю і виявлення потенційних джерел доходів спільно з відділом фандрайзингу та комунікацій.
- Забезпечення якісного функціонування SOS Дитячого містечка.
Вимоги:
- Вища освіта: економічна, юридична, педагогічна, соціальна, організаційний менеджмент, ділове адміністрування, ін.
- Досвід управління в сфері соціального забезпечення (буде перевагою).
- Досвід роботи на керівних посадах та управління персоналом від 3-х років.
- Сильні лідерські, управлінські якості.
- Відмінні навички планування, проведення переговорів, організаційні та комунікативні навички.
- Хороші знання в сфері фінансового менеджменту, бюджетування.
- Бажання працювати в соціальній сфері.
- Зацікавленість у розвитку себе і своєї команди.
- Комп’ютерна грамотність.
Особистісні якості: організованість, відповідальність, орієнтація на результат, відкритість для інновацій, здатність працювати в команді, високий рівень презентаційних навичок, стресостійкість.
Ми пропонуємо:
- Цікаву та динамічну роботу в міжнародній організації
- Надихаючі завдання і нові виклики
- Професійну і особистісну самореалізацію
- Офіційне працевлаштування та конкурентну з / п
- Місце роботи – м. Бровари
Звертатись: e-mail: [email protected].