Директор з внутрішнього аудиту та управління ризиками у БО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками.
Тип договору: строковий
Строк дії договору: 12 місяців з можливістю продовження
Призначення на посаду Директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками здійснюється після погодження кандидата Наглядовою радою організації.
Основні обов’язки кандидата:
Функції внутрішнього аудиту
- Підготовка планів внутрішнього аудиту з посиланням на системи управління ризиками Організації.
- Організація проведення внутрішнього аудиту, включаючи розробку технічних завдання та співпраця з підрозділом, що підлягає аудиту.
- Проведення відбору та залучення зовнішніх консультантів/аудиторів для проведення внутрішніх аудитів за необхідності.
- Здійснення моніторингу впровадження управлінських заходів за результатами аудитів у встановлені терміни.
- Підготовка звітів для Наглядової та Координаційної ради.
Функції внутрішньої та зовнішньої звітності
- Проведення аналізу скарг, виявлення проблемних зон та надання рекомендацій щодо вдосконалення існуючих систем, політик, процедур та практик, забезпечення справедливого та належного розслідування та реагування на скарги.
- Звітування перед Наглядової радою щодо частоти та змісту отриманих скарг не менше, ніж двічі на рік.
Внутрішні системи, політики та процедури
- Контроль за наявністю у внутрішніх Правилах та Положеннях організації ефективних систем, політик та процедур, що відповідають стратегії Мережі, вимогам законодавства України, статутним вимогам Мережі, а також вимогам донорів.
- Впровадження та підтримка організаційної культури, яка заохочує повагу до внутрішніх правил та положень організації і вимагає їх дотримання.
- Ініціація своєчасного перегляду та удосконалення внутрішніх політик, Правил та Положень та сприяння їх узгодженості.
- Забезпечення розробки та розвитку систем, структур та процедур етичних принципів та стандартів роботи організації.
Функція управління ризиками та наглядової діяльності
- Моніторинг систем забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам донора, надання рекомендацій щодо системного покращення та виявлення проблем, що потребують негайного реагування.
- Впровадження та підтримка систем виявлення, управління та зменшення ризиків, пов’язаних із недотриманням вимог донора або нормативних вимог, а також політичних, репутаційних та інших ризиків.
- Розробка систем оновлення інформації щодо ризиків та внесення цієї інформації до плану внутрішнього аудиту та до управлінських систем і пріоритетів.
- Впровадження стандартів та методологій щодо управління ризиками, які можуть використовуватися всією Мережею.
- Визначення ключових сфер дотримання вимог, включаючи донора, нормативні та інші системи дотримання.
- Регулярні (не менш ніж 1 раз на рік) звіти з виконання плану аудиту для Голови Координаційної ради та Наглядової ради.
Директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:
Освіта: вища у галузі економіки, психології, соціальної роботи або управління.
Досвід роботи: підтверджений досвід роботи у галузі аналітики, управління організаціями /проектами та/або аудиту не менше 5 років
Навички:
- Аналітичне мислення.
- Вміння аналізувати дані по заданих параметрах, використовуючи електронні бази даних.
- Вміння працювати з великими масивами даних.
- Підтверджені навички у організації та проведенні аналізу робочих циклів та процесів.
- Навички розвитку організаційної спроможності організацій.
Знання мов:
- Вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово).
Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
- Результативність роботи.
- Уміння працювати у команді.
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).
Кінцевий термін подання резюме: 23.11.2016 року
Як подавати заявки:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами на ел. адресу: [email protected] з дублюванням на ел.адресу [email protected] до 30 листопада 2016 року.
В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».
Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).