Директор з внутрішнього аудиту та управління ризиками у БО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Директор з внутрішнього аудиту та управління ризиками у БО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками.

Тип договору: строковий

Строк дії договору: 12 місяців з можливістю продовження

Призначення на посаду Директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками здійснюється після погодження кандидата Наглядовою радою організації.

Основні обов’язки кандидата:

Функції внутрішнього аудиту

  1. Підготовка  планів внутрішнього аудиту з посиланням на системи управління ризиками Організації.
  2. Організація проведення внутрішнього аудиту, включаючи розробку технічних завдання та співпраця з підрозділом, що підлягає аудиту.
  3. Проведення відбору та залучення зовнішніх консультантів/аудиторів для проведення внутрішніх аудитів за необхідності.
  4. Здійснення моніторингу впровадження управлінських заходів за результатами аудитів у встановлені терміни.
  5. Підготовка звітів для Наглядової та Координаційної ради.

Функції внутрішньої та зовнішньої звітності

  1. Проведення аналізу скарг, виявлення проблемних зон та надання рекомендацій щодо вдосконалення існуючих систем, політик, процедур та практик, забезпечення справедливого та належного розслідування та реагування на скарги.
  2. Звітування перед Наглядової радою щодо частоти та змісту отриманих скарг не менше, ніж двічі на рік.

Внутрішні системи, політики та процедури

  1. Контроль за  наявністю у внутрішніх Правилах та Положеннях  організації ефективних систем, політик та процедур, що відповідають стратегії Мережі, вимогам законодавства України, статутним вимогам Мережі, а також  вимогам донорів.
  2. Впровадження  та підтримка організаційної культури, яка заохочує повагу до внутрішніх правил та положень організації і вимагає їх дотримання.
  3. Ініціація своєчасного перегляду та удосконалення внутрішніх політик, Правил та Положень та сприяння їх узгодженості.
  4. Забезпечення розробки та розвитку систем, структур та процедур етичних принципів та стандартів роботи організації.

Функція управління ризиками та наглядової діяльності

  1. Моніторинг систем забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам донора, надання рекомендацій щодо системного покращення та виявлення проблем, що потребують негайного реагування.
  2. Впровадження та підтримка систем виявлення, управління та зменшення ризиків, пов’язаних із недотриманням вимог донора або нормативних вимог, а також політичних, репутаційних та інших ризиків.
  3. Розробка систем оновлення інформації щодо ризиків та внесення цієї інформації до плану внутрішнього аудиту та до управлінських систем і пріоритетів.
  4. Впровадження стандартів та методологій щодо управління ризиками, які можуть використовуватися всією Мережею.
  5. Визначення ключових сфер дотримання вимог, включаючи донора,  нормативні та інші системи дотримання.
  6. Регулярні (не менш ніж 1 раз на рік) звіти з виконання плану аудиту для Голови Координаційної ради та Наглядової ради.

Директора з внутрішнього аудиту та управління ризиками буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: вища у галузі економіки, психології, соціальної роботи або управління.

Досвід роботи: підтверджений досвід роботи у галузі аналітики, управління організаціями /проектами та/або аудиту не менше 5 років

Навички:

  • Аналітичне мислення.
  • Вміння аналізувати дані по заданих параметрах, використовуючи електронні бази даних.
  • Вміння працювати з великими масивами даних.
  • Підтверджені навички у організації та проведенні аналізу робочих циклів та процесів.
  • Навички розвитку організаційної спроможності організацій.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово).

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Готовність до відряджень.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).

Кінцевий термін подання резюме: 23.11.2016 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами на ел. адресу: [email protected] з дублюванням на ел.адресу [email protected] до 30 листопада 2016 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії