Директор/ка компоненту “Стійкість” / Director: Resilience

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Директор/ка компоненту “Стійкість” / Director: Resilience

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ЩО ЦЯ ВАКАНСІЯ ПРИЗНАЧЕНА ЛИШЕ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ, ЩО ПРОЖИВАЮТЬ У КИЄВІ. ЦЕ НЕ ВІДДАЛЕНА РОБОТА. 

Коротка інформація: 

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, якою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК). 

Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії. Це має сприяти відбудові більш соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної та процвітаючої України через посилення стійкості. Фонд надає фінансування українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти на основі результатів досліджень і доказової бази. 

Основним завданням компоненту ФПСУ «Стійкість» є сприяння співпраці між українською владою та громадянами, які живуть у прифронтових громадах, підготовці органів влади з TOT у вигнанні до деокупації, протидії російській дезінформації та підтримці стійкості цивільного населення в умовах російської агресії, зокрема через психічне здоров’я та психосоціальну підтримку та ефективне надання державних послуг, особливо для вразливих верств населення, ВПО та сімей зниклих безвісти. 

Директор «Стійкості» забезпечує загальне стратегічне керування компонентом для впровадження теорії змін ФПСУ. Це означає забезпечення загальної відповідальності за стратегічні цілі та нагляд за виконанням усіх підпроєктів. Під керівництвом директора працює команда компоненту «Стійкості» над реалізацією трьох проєктів: «Стійкість», «Механізм з питань зниклих безвісти», «Донбас SOS». Директор керує стратегічним плануванням і постановкою цілей, координує процес навчання на досвіді реалізації проєктів на базі досліджень і практики, а також забезпечує своєчасну адаптацію до отриманих уроків і зміни обставин.

Обов’язки 

Директор «Стійкості» здійснює стратегічне керівництво компонентом ФПСУ, забезпечуючи наступне: 

Реалізація проєктів 

  • Компонент «Стійкість» ефективно та результативно реалізує підпроєкти; забезпечується наявність систем і процедур для досягнення очікуваних результатів і реалізації основних етапів у строки та в рамках бюджету.
  • Стратегічні вихідні дані, результати та відповідні зміни поведінки та прямі стабілізаційні ефекти відстежуються, контролюються, про них надаються звіти вищому керівництву, групі реалізації програми та урядовим і фінансовим партнерам ефективним і своєчасним способом;  
  • Вимоги до виконання проєктів координуються через вище керівництво ФПСУ, фахівців із моніторингу, оцінки та навчання на досвіді (MEL), фахівців із питань гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI), операційний підрозділ, інші компоненти ФПСУ та, за необхідності, з різними проєктами, бізнес-підрозділами головного офісу, операційними відділами, відділами ризиків, юридичними відділами, відділами комплаєнсу, кадрів та інформаційних технологій Кімонікс у всьому світі.
  • Команда «Стійкості», фахівців MEL, інші команди в ФПСУ, субпідрядники та партнери визначають і розуміють показники та цільові значення відповідних показників ефективності, маркерів прогресу та інших результатів проєктів, поведінки бенефіціарів, прямих стабілізаційних ефектів, очікуваних від стратегічних проєктів компоненту.
  • Забезпечується ефективна щомісячна та квартальна звітність про хід і результати реалізації портфелю підпроєктів.
  • Здійснюється чітке стратегічне керування розробкою бюджетів і забезпечується загальна відповідальність за прийняття рішень щодо видатків на проєкти компонента «Стійкість». Здійснюється контроль за моніторингом і аналізом витрат, а також погоджуються всі Запити на закупівлі перед поданням закупівельному відділу.

Лідерство 

  • Команді «Стійкості» надається сильне та чітке лідерство, здійснюється контроль і надається підтримка з метою забезпечення ефективної реалізації стратегічних проєктів і підпроєктів;
  • У команді компоненту формується та підтримується орієнтоване на успіх, інклюзивне та відповідальне середовище. Плекається перспективна культура позитиву та колегіальної співпраці в рамках команд, що займаються стратегічними проєктами та підпроєктами «Стійкості», а також у команді ФПСУ.
  • Міцні ключові стратегічні відносини з партнерами в центральних, регіональних, місцевих органах влади для забезпечення реалізації проєктів, організації заходів із обміну знаннями, семінарів, спільного планування, зокрема для скоординованого надання послуг і підготовки до звільнення та деокупації.
  • Постійне інвестування в команду «Стійкості», заохочення особистого та професійного розвитку всієї команди та створення простору для навчання.

Технічна експертиза 

  • Під час реалізації компоненту «Стійкість» і стратегічних проєктів враховується результати досліджень і досвід, відбувається ефективна адаптація з метою забезпечення постійного впровадження теорії змін ФПСУ;
  • Сильна стратегічна перспектива, а також надійні та добре задокументовані системи оцінки потреб, вибору заходів та визначення пріоритетів у команді та в усіх підпроєктах «Стійкості».
  • Спільно з фахівцями з MEL і GESI здійснюється аналіз результатів реалізації проєктів і оцінка впливу на відповідні MEL- і GESI-плани та Теорію змін, вносяться стратегічні коригування та адаптації для забезпечення досягнення цілей.
  • Цей перелік обов’язків може не бути вичерпним і може бути доповнений іншими обов’язками за потреби.

Профіль 

  • Ступінь післядипломної освіти у сфері міжнародних відносин, міжнародного розвитку, конфліктології, права, менеджменту, бізнес-адміністрування чи суміжній галузі.
  • Обширний досвід роботи, пов’язаний із стабілізацією, врядуванням або конфліктом в Україні з сильними особистими контактами з відповідними зацікавленими сторонами.
  • Розвинені навички управління проєктами, в тому числі висока націленість на забезпечення ефективної та підзвітної міжнародної допомоги, глибоке технічне розуміння відповідних внутрішніх механізмів проєктної роботи та технічних процесів, зокрема в МЗС СК, що застосовуються для розробки, реалізації та моніторингу проєктів стабілізації та відновлення, а також звітування з MEL- та фінансових показників.
  • Значний досвід технічного керівництва та управління програмами у сфері стабілізації, розвитку та врядування в регіонах, які постраждали від конфлікту, з підтвердженим досвідом контролю за великими донорськими програмами та проєктами, включаючи досвід у розробці та управлінні різноманітними складними проєктами стабілізації та відновлення.
  • Відмінні, підтверджені навички координації та вирішення проблем, зокрема розуміння того, як оптимізувати розподіл і використання людських і фінансових ресурсів за допомогою ефективного аналізу програми та бюджету, а також звітування.
  • Досвід керівництва та управління різноманітними групами фахівців із реалізації проєктів, у тому числі продемонстрована здатність ефективно керувати під надзвичайним тиском у дуже стресових середовищах (наприклад, у контексті війни, стихійного лиха та гуманітарних криз), демонструючи наполегливість перед лицем складних проблем або викликів і спокій у стресових ситуаціях.
  • Творча натура, чудові лідерські навички, уміння вирішувати проблеми, навички усного та письмового спілкування та презентації англійською мовою.
  • Обов’язково вільне володіння українською та англійською мовами.

Місце роботи та підпорядкування 

Ця посада передбачає роботу в офісу ФПСУ в Києві (Україна). Директор підпорядковується заступнику керівника групи з питань розробки проєктів. 

Інструкції з подання резюме: 

Надішліть резюме за наведеним нижче посиланням до 7 червня 2024 року. На посади, що вимагають знання англійської мови, бажано (але не обов’язково) подавати резюме англійською мовою.Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями. Заявки розглядатимуться в міру надходження. Просимо не телефонувати нам. Компанія «Кімонікс» сама зв’яжеться з фіналістами. 

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca 

Кімонікс – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у професійних організаціях або за іншими факторами, не пов’язаних із виконанням професійних обов’язків.

 

PLEASE NOTE THAT THIS POSITION IS FOR UKRAINIAN NATIONALS ONLY AND BASED ON-SITE IN KYIV. THIS IS NOT A REMOTE WORK OPPORTUNITY.  

Summary:    

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO).    

The aim of PFRU is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate and strengthen resilience for a more socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.   

The Resilience component of PFRU is focused on fostering cooperation between the Government of Ukraine and citizens living in frontline communities, prepare governments in exile of TOTs for liberation, counter Russian disinformation and sustaining civilian resilience to Russian aggression, including through Mental Health and Psychosocial Support and robust public service delivery particularly to vulnerable populations, IDPs and families of missing persons.  

The Resilience Director provides overall strategic direction for the Resilience component to deliver the PFRU Theory of Change. This means providing overall responsibility for strategic objectives and overseeing the delivery of all sub-projects. The Director leads the Resilience team across three projects, including Resilience, the Missing Persons Mechanism and Donbas SOS, drives strategic planning and goal setting, coordinates project learning from research and practice, and ensures timely adaptation to lessons learned and changing circumstances.   

Responsibilities 

The Resilience Director provides strategic leadership for the PFRU component, ensuring:  

Delivery 

  • The Resilience component effectively and efficiently delivers its sub-projects; ensuring systems and procedures are in place to deliver expected outputs and delivery milestones on time and on budget.
  • Strategic project inputs, outputs and associated behavioural changes and direct stabilisation benefits are tracked, monitored and reported to the SMT, PMU and government and financing partners in an effective and timely manner;
  • Project delivery requirements are coordinated through the PFRU SMT, MEL, GESI, operations, other PFRU components, and – as necessary – with the various projects, HQ business units, operations, risk, legal, compliance, HR and information technology departments within Chemonics globally.
  • The Resilience team, MEL team, other teams in PFRU, sub-contractors and partners define and understand the metrics and targets for relevant performance indicators, progress markers and other project outputs, beneficiary behaviours and direct stabilisation benefits expected by component strategic projects.
  • Effective monthly and quarterly and results reporting of portfolio of sub-projects.
  • Clear strategic direction for the development of budgets and hold overall authority for expenditure decisions on Resilience component projects. Provide oversight for expenditure monitoring and review and authorise all Procurement Action Requests before submission to the procurement team.

Leadership 

  • The PFRU Resilience component team are given strong and clear leadership, supervision and support to effectively deliver strategic projects and sub-projects;
  • The Resilience team builds and fosters a success-oriented, inclusive and accountable environment. Nurtures a forward-leaning culture of positivity and collegiate collaboration within Resilience component strategic project and sub-project teams, and across the PFRU team.
  • Strong key strategic relationships with central, regional and local government counterparts to support delivery, convene knowledge exchanges, workshops and joint planning, in particular for coordinated service delivery and preparation for liberation and deoccupation.
  • Continued investment in the Resilience team, encouraging personal and professional development across the whole team and creating the space for learning.

Technical excellence 

  • The Resilience component and strategic projects learn from research and experience during implementation, and are effectively adapted to ensure they continually deliver the PFRU Theory of Change;
  • Strong strategic perspective as well as robust and well-documented systems for assessment, activity selection and prioritisation within the team, and across all Resilience sub-projects.
  • Project results are reviewed with the MEL and GESI teams and assess impacts against relevant MEL and GESI plans and the Theory of Change, make strategic adjustments and adaptations to ensure targets are met.
  • This list of responsibilities may not be all-inclusive and can be expanded to include other duties or responsibilities as needed.

Profile 

  • A postgraduate university degree in international relations, international development, conflict studies, law management, business administration or similar.
  • Strong stabilisation, governance or conflict-related experience in Ukraine with strong personal networks with relevant stakeholders.
  • Extensive project management skills, including a deep commitment to effective and accountable international assistance and a strong technical understanding of the relevant project design and technical processes, including those of FCDO for the design, delivery and monitoring of stabilisation and recovery projects and reporting on MEL and financial metrics.
  • Significant technical leadership and management experience in stabilisation, development or governance programming in conflict affected regions, with proven oversight expertise in large donor-funded programmes and projects including experience in the design and management of a variety of complex stabilisation or recovery projects.
  • Excellent and demonstrable coordination and problem-solving skills, including an understanding of how to optimise human and financial resource allocation and utilisation through effective programme and budget analysis and reporting.
  • Experience in the leadership and management of diverse technical delivery teams, including a demonstrated ability to lead effectively under extreme pressure in highly stressful environments (e.g. in the context of war, natural disaster and humanitarian crises), showing persistence when faced with difficult problems or challenges and remaining calm in stressful situations.
  • Creative thinker with excellent leadership, problem solving and communications and presentation skills in English, both verbal and written.
  • Fluency in Ukrainian and English required.

Place of Assignment and Reporting 

This is an in-person position working directly from the PFRU office in Kyiv, Ukraine. The Director will report to the Deputy Team Leader: Projects.  

Application Details

Please click on the Apply button above and fill out the Smartsheet form. The application for this role will remain open till June 7th, 2024. We encourage to apply people with disabilities. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

Application link: https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca  

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, color, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project