Екодія розшукує менеджера з комунікацій
ЗАВЕРШЕНО
Очікуваний початок роботи: до 1 вересня 2020
Зайнятість: 100 %
Центр екологічних ініціатив “Екодія” – це громадська організація, яка об’єднує експертів і активістів навколо ідеї збереження довкілля. Ми ведемо боротьбу за енергоефективність, відновлювану енергетику, протидію зміні клімату, розвиток сталого транспорту та сільського господарства України. Наша Місія – діяти на захист довкілля через вплив на прийняття рішень і розвиток активної спільноти
Ми шукаємо фахівця у відділ комунікацій, який допомагатиме у роботі з медіа, писатиме тексти, вестиме та просуватиме інстаграм, щоб Україна рухалася до вуглецево-нейтральної економіки до 2050 року
Основні обов’язки:
- писати якісно тексти: аналітичні статті, блоги, новини, прес-релізи, пости для соцмереж і сайту;
– працювати з інстаграмом: просувати сторінку і органічно, і платно;
– брати участь у стратегічному плануванні кампаній, оцінці комунікаційної роботи, інформаційному супроводі кампаній;
– комунікувати з журналістами та редакторами;
– брати участь і організовувати акції, прес-конференції, флешмоби;
– моніторити інформаційний простір;
– налаштовувати рекламу у соцмережах, зокрема, в інстаграмі
Обов’язкові вимоги:
- досвід написання журналістських текстів;
– розуміння того, як написати текст, щоб його “захотіли” всі онлайн-медіа країни;
– успішні приклади ведення сторінок у соцмережах, зокрема, в інстаграмі;
– під час розробки інформаційних кампаній починаєте з питання “Чому?”, а не “Що”?;
– вмієте самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення;
– володієте англійською мовою (upper-intermediate та вище);
– поділяти цінності Екодії – https://ecoaction.org.ua/pro-nas
– буде перевагою вміння створювати візуальні матеріали для соцмереж
Екодія пропонує надихаючий робочий клімат, офіційну платню, що відповідає рівню оплати праці у громадських організаціях, простір для зростання, можливість отримати нові знання, досвід і можливість зробити світ кращим
Надішліть резюме українською та приклади написаних вами текстів до 12:00 27 липня 2020 року на [email protected] з темою листа “Хочу бути вашим комунікаційником / вашою комунікаційницею”. Додайте короткий мотиваційний лист окремим файлом. Розкажіть, якими мають бути тексти, щоб їх безкоштовно захотіли публікувати ЗМІ. Й як “прокачати” інстаграм так, щоб навіть Олег Винник позаздрив.