Економіст/-ка з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Економіста з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.

Вимоги:

  • профільна вища освіта;
  • досвід роботи на відповідній посаді (фінансовий менеджмент, бухгалтерський облік, аудит та управління ризиками) 4-5 років;
  • досвід роботи в неприбуткових організаціях 3+ років (бажано);
  • досвід складання фінансової, бухгалтерської та управлінської звітності;
  • досвід складання бюджету, планування витрат за статтями та здійснення контролю за цільовим використанням коштів;
  • впевнений користувач автоматизованої бухгалтерської програми 1С8 УПП;
  • досвід роботи на всіх ділянках бухгалтерського обліку;
  • досвід здійснення розрахунків за договорами ЦПХ;
  • досвід проведення інвентаризацій та моніторингу залишків рахунків з обліку товарно-матеріальних цінностей, дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • досвід здійснення контролю за дотриманням умов договорів з постачальниками товарів та послуг;
  • досвід роботи з первинною документацією, перевірка повноти та правильності її оформлення.
  • вільне володіння українською та російською мовами, англійська вище середнього;
  • впевнений користувач стандартного пакету офісних програм.

Функціональні обов’язки:

  • Отримання щомісячної фінансової звітності регіональних відділень; перевірка точності документації та відповідності Процедурам фінансового менеджменту ТЧХУ та договірним зобов’язанням;
  • Допомога головним бухгалтерам регіональних філій у веденні обліку доходів за всіма проектами та листуванні з донорами;
  • Отримання рахунків-фактур від постачальників, перевірка документації на відповідність і отримання схвалення розпорядників бюджету, після чого підготовка до своєчасної оплати постачальникам;
  • Моніторинг виконання бюджету та попередження керівника міжрегіонального офісу та команди Програми про будь-які відхилення та розбіжності для коригування;
  • Відповідає за оновлення та підтримку бази даних;
  • Готувати перегляд бюджету за консультаціями з головою регіонального відділення та головою міжрегіонального відділу та розпорядниками бюджетних коштів на регулярній основі;
  • Щоквартально готувати звіти про фінансову звірку та передавати їх регіональному відділенню для коригування/звірки або підтвердження балансів;
  • Перевірка щомісячних оригіналів підтверджуючих документів і звітів від місцевого офісу, а також зворотній зв’язок у разі виявлення будь-яких розбіжностей;
  • Забезпечувати застосування фінансової політики, процесів і процедур.
  • Щомісячно контролювати фінансові ключові фінансові показники ефективності та надавати поради та/або інструкції менеджерам щодо того, як їх покращити.

Умови:

  • повний робочий день;
    передбачені службові відрядження в межах України;
  • Постійне місце роботи: м. Вінниця, м.Львів, випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме  із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою [email protected] 

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer