Економіст/ка з фінансової роботи / Finance Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Економіста з фінансової роботи для своєї діяльності в місті Миколаїв.  Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи з фінансової діяльності.

Загальний опис і мета посади: 

Під управлянням керівника групи з питань фінансової роботи, економіст з фінансової роботи  відповідає за забезпечення загального щоденного фінансового функціонування офісу та підтримку реалізації програмної діяльності ДРБ.

Географічне охоплення: Миколаїв

Основні обов’язки:

  • Перевірка первинних документів, підготовка їх до здійснення платежів готівкою або банківським переказом у формі ДРБ.
  • Підготовка та перевірка заявок на перерахування грошових коштів через банківський рахунок через систему Bank on-line.
  • Обслуговувати касові операції, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі
  • Забезпечувати щоденне оновлення Журналів витрат у Dynamics та Касових книгах у Excel для зображення фактичного стану наявної каси та банківського балансу в усіх валютах;
  • Подавати банківські виписки та підписані касові рахунки та касові книги фінансовому менеджеру до 5 числа кожного календарного місяця;
  • Формування ваучерів відповідно до проведених оплат та відображення їх у Dynamics на щоденній/щотижневій основі;
  • Допомагати з аудитом у кожному проекті за запитом фінансового менеджера;
  • Забезпечити використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
  • Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів;
  • Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані відділом постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
  • Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати їх тощо;
  • За потреби надавати іншу підтримку менеджеру з адміністративної та програмної діяльності в рамках фінансових питань.

Необхідний досвід та компетенції:  

    • Досвід роботи в фінансово-адміністративній сфері не менше 2-3 років
    • Фінансова грамотність
    • Відмінні навички роботи з Microsoft Office, Bank on-line
    • Бажано досвід роботи в МНУО
    • Вільне володіння українською мовою, бажано володіння англійською мовою
    • Розмовні та комунікативні навички
    • Розвинені організаторські здібності
    • Акуратність в роботі з документами
    • Компетентність вести переговори

Необхідна освіта: Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка).

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
 
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169877&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 8 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project