Економіст/ка з фінансової роботи відділу закупівель до Фонду Східна Європа
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа оголошує конкурс на позицію економіста / економістки з фінансової роботи відділу закупівель.
Дата початку роботи: березень 2024р.
- Місцезнаходження: Київ, Україна
- Зайнятість: повна
- Формат роботи: офлайн / онлайн
Обсяг робіт та обов’язки фахівця/фахівчині:
- супровід активностей Проєкту в частині договорів із експертами / виконавцями / надавачами послуг;
- відстеження виконання умов таких договорів;
- контроль своєчасності подання і обліку документів;
- підготовка заявок на оплату;
- складання реєстру платежів;
- комунікація з виконавцями / надавачами послуг;
- формування та коригування плану платежів на період;
- контроль обґрунтованості платежів;
- план / факт аналіз по факту погодження витрат / заключення нових договорів / оплат;
- облік залишків Проєкту в розрізі деталізації бюджету, щоденне оновлення;
- супровід зовнішнього аудиту;
- документальний супровід процесу закупівель відповідно до політик і процедур Фонду;
- підготовка різних типів договорів, контрактів, як-от договори з постачальникам послуг, експертами, консультантами тощо;
- виконання інших завдань відділу в межах реалізації Проєкту та згідно запитів керівництва і потреб Фонду.
Кандидат / кандидатка повинен/-на:
- мати винятковий рівень самоорганізації, незалежний та сильно орієнтований на результат підхід та бажання вчитися;
- мати навички ефективного спілкування та ведення переговорів;
- вміти працювати в команді, бути поміркованим та старанним у виконанні поставлених завдань;
- вміти добре адаптуватися до змін та успішно встановлювати та коригувати пріоритети за потребою.
Необхідні кваліфікація та досвід:
- досвід роботи з великим обсягом первинної документації;
- досвід здійснення контролю за дотриманням умов договорів і з надавачами послуг;
- досвід роботи з великим масивом даних та вміння їх оперативно обробляти та аналізувати;
- досвід складання бюджету, планування витрат за статтями та здійснення контролю за цільовим використанням коштів;
- вища освіта з економіки та / або суміжних спеціальностей;
- 5 років підтвердженого досвіду роботи у сфері закупівель та адміністрування контрактів;
- досвід роботи у приватному секторі та / або міжнародних організаціях;
- впевнений користувач ПК та MS Office; знання систем бухгалтерського обліку буде перевагою;
- вільне володіння українською мовою;
- вільне володіння англійською мовою буде перевагою;
- знання вимог законодавства щодо господарчих договорів та їх укладення.
Для участі у конкурсі просимо надсилати резюме та мотиваційний лист до 30 кві2024року.