Експерт/-ка (викладач/-ка) для розробки і викладання курсу «Грантовий менеджмент»

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Andrii Biletskyi

ACREC_Logo_1-2
Експерт/-ка (викладач/-ка) для розробки і викладання курсу «Грантовий менеджмент»

Загальна інформація про посаду:

Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції (далі – ACREC) запрошує спеціаліста у сфері грантового менеджменту з досвідом викладацької діяльності для розробки і викладання навчального курсу «Грантовий менеджмент в ГО» в рамках Магістерської програми «Антикорупційні студії» та в рамках одного з модулів 5 короткострокових програм для вузьконаправлених спеціалістів. Цей курс є одним із нормативних навчальних курсів в рамках Магістерської програми «Антикорупційні студії». Викладач/-ка (експерт/-ка) буде відповідальний/-на за розробку змісту та викладання авторської програми курсу «Грантовий менеджмент» в рамках Магістерської програми «Антикорупційні студії» та модулю 5 короткострокових програм . Всі активності викладача/-ки у сфері мають здійснюватися у тісній співпраці та за попереднім узгодженням з ACREC.

Технічне завдання:

(а) Завдання: розробка і викладання навчального курсу «Грантовий менеджмент» Магістерської програми «Антикорупційні студії» Національного університету «Києво-Могилянська академія» та  одного з модулів 5 короткострокових програм для вузьконаправлених спеціалістів.

(б) Інформація про проект: Магістерська програма «Антикорупційні студії» – це унікальна навчальна програма для здобуття освітнього рівня магістра, що поєднує у собі широкий спектр дисциплін у сфері політичної науки, права, економіки та соціології. Програму «Антикорупційні студії» було розроблено Міждисциплінарним науково-освітнім центром протидії корупції спільно з кафедрою політології Національного університету «Києво-Могилянська академія», де вона реалізовується з вересня 2019 року.

5 короткострокових програм для вузьконаправлених спеціалістів – спеціалізовані сертифікатні програми, які мають на меті навчання майбутніх юристів, журналістів-розслідувачів, адвокаційників, аналітиків та проєктних менеджерів для громадських організацій.

(в) Обсяг роботи експерта:

  1. Розробка курсу «Грантовий менеджмент в ГО»:

а) Розробити програму навчального курсу, який розрахований на 3 кредити (90 академічних годин з яких 30 аудиторних годин (15 пар));

б) Розробити навчальні матеріали в рамках навчального курсу, зокрема презентації до лекцій, завдання до семінарських занять, а також

в) Завдання для самостійного опрацювання;

г) Розробити завдання для проміжного та підсумкового (фінального) контролю якості отриманих знань;

ґ) Розробити критерії для оцінювання самостійних робіт студентів.

  1. Викладання курсу «Грантовий менеджмент в ГО»:

а) Провести лекції, практичні/семінарські заняття згідно з навчальним планом програми курсу (30 аудиторних години (15 занять);

б) Надавати студентам самостійні (проміжні та підсумкові) роботи для оцінки якості отриманих знань та контролювати процес їх написання;

в) Проводити консультації для студентів програми з метою надання додаткової інформації та\або закріплення матеріалу навчального курсу (за потреби).

г)  Проведення підсумкового контролю якості знань студентів.

 

(г) Очікуваний продукт роботи експерта:

  1. Програма навчального курсу, розрахована на 3 академічних кредити (90 академічних годин, з них 30 аудиторних годин (15 пар);
  2. Навчальні матеріали в рамках навчального курсу, зокрема розширений план лекцій (зі стислим викладом матеріалу лекції після кожного пункту плану кожної лекції), презентації до лекцій, завдання до семінарських занять, а також завдання для самостійного опрацювання та контролю успішності студентів.
  1. Проведення 30 годин аудиторних занять (15 занять).
  2. Проведення проміжної та підсумкової оцінки знань студентів

 

(ґ) Вимоги до змісту та методології навчального курсу:

Заняття повинні включати інтерактивні методики викладання, зокрема лекції-дискусії, роботи в малих групах, кейси, тощо;
Зміст курсу повинен бути розрахований на 3 академічних кредити (60 академічних годин, з них 30 годин аудиторних занять);
Зміст курсу повинен включати такі питання: пошук і визначення відповідних можливостей фінансування для неурядових організацій; ознайомлення з повним циклом процесу подання грантових заявок – від підготовки до подачі; вивчення ключових факторів, які сприяють успішності заявок; основи ефективного написання заявок: правила чіткого, переконливого й структурованого викладу інформації; оцінка якості грантових заявок із використанням стандартних критеріїв оцінювання; основні компоненти грантових заявок: анотація, визначення проблеми, опис проєкту, план оцінки та бюджетний наратив; типи фондів та інших джерел фінансування, їхні вимоги та особливості роботи; створення переконливої аргументації для залучення фінансування; вимоги до пропозицій і подачі заявок: типи документів, структурні елементи та стандарти; розмежування понять результатів і впливу (outcomes vs outputs) у грантовій діяльності; використання сторітелінгу для залучення уваги до проєкту та посилення заявки; як інтегрувати грантову діяльність у загальний план розвитку фінансування організації тощо.

(д) Вимоги до оформлення програми навчального курсу:

  1. Загальний опис курсу (5-7 речень, які містять інформацію про зміст курсу та теми, які будуть розглядатися в рамках курсу, знання, які будуть отримані студентами);
  2. Вимоги та правила курсу (мінімум 1 сторінка А4 12 шрифтом. Правила та вимоги курсу обов’язково мають включати в себе: дедлайни підготовки письмових робіт, вимоги щодо участі студентів у заняттях, умови отримання додаткових балів (за бажанням), правила поводження на заняттях та етичні правила щодо написання робіт);
  3. Перелік тем, що будуть розглянуті в межах курсу;
  4. Перелік питань до кожної теми курсу (не менше 3 питань до кожної теми);
  5. Перелік обов’язкової та додаткової літератури для опрацювання студентами (мінімум 2 джерел до кожної теми);
  6. Критерії оцінки знань студентів (не менше 4 критеріїв).

 

(е) Термін контракту та дедлайн:

Ця робота для кандидатів, що є резидентами України; тривалість роботи – лютий-червень 2025 року.

(є) Вимоги до досвіду та кваліфікацій:

(а) Наявність вищої освіти за освітнім рівнем не нижне “магістр”;

(б) Мати 3 роки професійного досвіду написання/управління грантовими проєктами у неурядовому секторі. Професійний досвід викладацької діяльності у вказаній сфері з акцентом на антикорупційну тематику буде перевагою;

(в) Гнучкість та спроможність узгоджувати деталі навчальної програми з ACREC та донорською організацією;

(г) Готовність надавати інформаційно-консультаційну допомогу учасникам програми під час курсу;

(ґ) Мати відмінне володіння українською мовою та робочий рівень володіння англійською мовою;

(д) Здатність працювати в межах чітко встановлених дедлайнів та дотримуватись термінів виконання навчально-методичного плану курсу.

Для участі у конкурсному відборі необхідно відправити наступні документи:

(а) Резюме кандидата, яке відповідає всім вищеперерахованим вимогам;

(б) Зразок програми авторського курсу та/або відео з публічним виступом, копію власної наукової роботи (статті тощо);

(в) Підтвердження досвіду написання/управління грантовими проєктами в неурядовому секторі.

Документи треба надсилати на поштову скриньку: [email protected]
Дедлайн подачі заявок: 05 лютого 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка з моніторингу та оцінки

Соціальний/на фахівець/чиня

Фасилітатор/ка для роботи з дорослими

Експерт/ка з питань категорійного менеджменту для доповнення Prozorro Market категоріями обладнання та пристосувань для харчоблоків

Послуги з менторської підтримки креативної частини комунікаційно-адвокаційних кампаній

Вакансії напряму професійної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти та науки України