Експерт-розробник концепції автоматизації ведення моніторингу земельних відносин
ЗАВЕРШЕНО
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку – АГРО оголошують вакансію експерта-розробника концепції автоматизації ведення моніторингу земельних відносин.
Метою роботи є розробка концепції автоматизації ведення моніторингу земельних відносин та моніторингу ринку земель у його складі.
Основні функції:
- Проведення аналізу іноземного та вітчизняного досвіду автоматизованого ведення моніторингу земельних відносин та сучасних умов користування відомостями Державного земельного кадастру та Державного реєстру прав на нерухоме майно, іншими відомостями, необхідними для здійснення моніторингу земельних відносин та моніторингу ринку земель у його складі;
- Проведення аналізу основних процесів, пов’язаних з моніторингом земельних відносин та моніторингом ринку земель у його складі. Систематизація проблемних питань та особливостей, пов’язаних з технічними аспектами. Обґрунтування необхідності інформаційної взаємодії (доступу до даних) з офіційними інформаційними ресурсами національного рівня та рівнів користувачів. Формування структури Концепції;
- Визначення наборів даних, необхідних для ведення моніторингу земельних відносин. Формування критеріїв автоматизації до експлуатаційної надійності та безпеки даних. Формування концепту аналітики та переліку аналітичних форм і звітів. Підготовка проекту Концепції;
- Обговорення Концепції в експертному середовищі, з представниками Держгеокадастру та міністерств, представниками міжнародних організацій та її доопрацювання з урахуванням пропозицій.
Строк виконання завдання: з 20 квітня 2021 року по 31 серпня 2021 року, загальна кількість днів: 80 днів.
Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 7 квітня 2021 р. з поміткою Експерт-розробник концепції автоматизації ведення моніторингу земельних відносин та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.
Ознайомитися з деталями вакансії та вимогами.