Експерт відділу оцінки проектів фінансового офісу
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду експерта відділу оцінки проектів фінансового офісу.
Основні обов’язки:
- Фінансова оцінка проектів (зокрема, документів заявників, договорів з підрядниками, видаткових накладних, актів приймання наданих послуг, виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати, платіжних документів, що підтверджують здійснення оплати за послуги та впровадження заходів з енергоефективності, договорів на проведення технічного нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з технічного нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення технічного нагляду, договорів на проведення авторського нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з авторського нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення авторського нагляду, договорів на сертифікацію енергетичної ефективності будівлі, актів приймання-передачі наданих послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, договорів на підготовку звіту з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, актів приймання-передачі наданих послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, звітів з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, підготовлених після впровадження заходів з енергоефективності, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані) на предмет їх відповідності програмі і вимогам Фонду.
- Попередній та остаточний розрахунок розміру гранту, розрахунок суми коригування.
- Перевірка заявок на участь у програмі Фонду, на затвердження проекту, на внесення змін до проекту, на верифікацію виконаних заходів з енергоефективності та первинних документів, поданих разом із заявками. Підготовка висновків щодо відповідності заявок та витрат фінансовим вимогам Фонду з наданням обґрунтованих пояснень та розрахунок розміру часткового відшкодування вартості проведення енергоаудиту.
- Перевірка у межах компетенції заявок та первинних документів, поданих у рамках інших програм Фонду.
- Підготовка та надання періодичних звітів у порядку, визначеному Наглядовою радою Фонду.
- Підготовка та надання відповідей на запити із сайту та запитання від регіональних консультантів, що відносяться до компетенції відділу.
- Виконання інших обов’язків, покладених на нього начальником відділу та фінансовим директором Фонду.
Вимоги:
- Вища математична або економічна освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) за галуззю знань «Управління та адміністрування» або «Фінанси», або «Банківська справа», або «Математика».
- Бажано – Отримання додаткової освіти, проходження курсів, семінарів з відповідного фінансового напрямку підготовки.
- Загальний досвід роботи за фахом не менше 3-х років, бажаний досвід роботи економістом/бухгалтером у сфері будівництва.
- Знання основ відповідного фінансового законодавства України.
- Розуміння фінансового планування та аналізу, досвід використання методів та інструментів фінансового аналізу та прогнозування.
- Навички проведення та перевірки розрахунків та калькуляції робіт і послуг (в тому числі будівельних).
- Навички роботи із платіжними документами, договорами, актами виконаних робіт тощо.
- Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office.
- Високий рівень володіння українською мовою.
- Бажано знання англійської мови
Умови:
- Трудові відносини з експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
- Очікуваний рівень заробітної плати – 30,000 гривень на місяць (до оподаткування).
- Строк подачі документів: до 24:00 14 вересня 2020 року.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.
До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності).
Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.
Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Співбесіда з конкурсною комісією;
- Фінальна співбесіда.