Експерт відділу розробки фінансових інструментів державної установи “Фонд енергоефективності”
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує взяти участь у конкурсному доборі на посаду експерта відділу розробки фінансових інструментів державної установи «Фонд енергоефективності».
Основні обов’язки:
- Участь у розробці стандартів, правил та вимог Фонду для забезпечення впровадження найкращих практик та досвіду у секторі енергоефективності.
- Проведення поточної оцінки фінансових аспектів та ефективності продуктів Фонду. Складання звітів за результатами оцінювання застосованих фінансових інструментів, оцінювання фінансових ризиків.
- Моделювання та розробка техніко-економічних обґрунтувань нових можливих фінансових інструментів.
- Участь у розробленні фінансових планів і бюджетів, моніторинг та звітність про фінансові результати.
- Ведення аналітичного обліку діяльності Фонду (за винятком бухгалтерських функцій), в тому числі збір даних про результати проведених заходів, фактичну економію енергоресурсів, коштів за програмами енергоефективності та інше. Аналіз та консолідація отриманої інформації, підготовка аналітичних звітів про діяльність Фонду.
- Участь у розробці фінансових критеріїв відповідності для банків-партнерів. Співпраця з банками-партнерами під час розроблення, впровадження та оцінювання якості продуктів Фонду.
- Участь у розробці спільних з місцевими органами влади програм з енергоефективності.
- Проведення консультацій щодо фінансових інструментів із державними структурами, банками, донорами.
- Виконання інших обов’язків, покладених на нього начальником відділу та фінансовим директором Фонду.
Вимоги:
- Вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) за галуззю знань «Управління та адміністрування» або «Математика та статистика».
- Загальний досвід роботи від 3х років.
- Високий рівень володіння українською мовою.
- Бажано знання англійської мови.
Умови:
- Трудові відносини з експертом відділу розробки фінансових інструментів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
- Очікуваний рівень заробітної плати – від 30,000 гривень на місяць (до оподаткування).
- Строк подачі документів: до 24:00 14 квітня 2019 року.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.
До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності).
Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.
Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Ситуаційне завдання/тести;
- Письмове ситуаційне завдання;
- Співбесіда з конкурсною комісією;
- Фінальна співбесіда.