Експерт/експертка з цифрового розвитку місцевого самоврядування
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на посаду експерта/експертки з цифрового розвитку місцевого самоврядування.
Запрошуємо в дружній колектив регіонального компонента досвідчену людину, яка добре знає “внутрішню кухню” ОМС, стане надійним помічником і ментором для голів пілотних громад та координуватиме процеси розвитку громад завдяки впровадженню цифрових інструментів, створюючи історії успіху та приклади зразкової ефективності роботи місцевої влади.
- Дата початку роботи: якнайшвидше
- Місцезнаходження: Київ, Україна
- Зайнятість: повна, без можливості сумісництва
- Формат роботи: офлайн
Обов’язки:
- вивчення практики використання інструментів е-урядування та визначення потреб громад;
- проєктування алгоритмів автоматизації діяльності ОМС;
- експертна підтримка пілотних громад у процесах впровадження інструментів е-урядування;
- планування та реалізація пілотних проєктів у громадах;
- розробка мотиваційних матеріалів та аналітичних звітів для ОМС;
- пошук, опис та поширення історій успіху цифрової трансформації громад;
- взаємодія з Міністерством цифрової трансформації у питаннях розвитку регіональної цифровізації, обчислення та удосконалення структури Індексу Цифрової Трансформації, розробки контенту для платформи Дія Цифрова Громада та реалізації інших проєктів;
- планування навчальних та мотиваційних заходів, навчальних візитів та інших активностей для лідерів громад.
Обов’язки та завдання, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.
Необхідні кваліфікація, досвід, компетенції:
- вища освіта не нижче другого рівня (магістр або спеціаліст);
- вільне володіння українською мовою;
- досвід роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, обласних державних адміністраціях або агенціях регіонального розвитку не менше 3 років;
- досвід впровадження інструментів е-крядування;
- впевнене користування ПК та MS Office (включаючи MS Teams, Word, Excel, PowerPoint та Outlook), впевнене користування інструментами Google Docs;
- володіння англійською мовою не нижче рівня В1 (intermediate) буде значною перевагою.
Бажані навички:
- вміння і бажання працювати в команді;
- організаторські здібності та лідерство;
- високий рівень цифрової готовності (використання електронних послуг та цифрових рішень у повсякденному житті);
- аналітичний склад розуму та здатність до пошуку нестандартних рішень;
- високий рівень самоорганізації;
- високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
- поміркованість та старанність у виконанні поставлених задач.
- готовність до частих відряджень.
Заявка на участь у конкурсі має включати (окремі файли у форматі .pdf):
- резюме українською мовою;
- мотиваційний лист українською мовою. Ми просимо зокрема описати два особистих досягнення, якими найбільше пишається кандидатка/кандидат, а також вказати очікуваний рівень заробітної плати.
Для участі в конкурсі просимо надіслати заявку на адресу [email protected] з поміткою «Local Government Expert» до 5 січня 2024 року включно.