Експерт/ка із закупівель (Procurement Expert)
ЗАВЕРШЕНО
Академія електронного управління (eGA) – це естонська неурядова та некомерційна організація, що була заснована для створення та передачі знань про цифрову трансформацію та впровадження відповідних технологій, е-демократію та національну кібербезпеку.
eGA реалізує проекти цифрової трансформації по всьому світу, і через збільшення кількості проєктів, що фінансуються ЄС в Україні, ми шукаємо людину в Києві, яка буде підтримувати українську команду у проведенні закупівель. Ви матимете можливість долучитися до процесу цифровізації держави та створення комфортних умов для громадян та бізнесу.
Основні обов’язки:
- підготовка закупівельної документації та проведення закупівель;
- перевірка та коригування документів по закупівлях, підготовлених технічними експертами;
- консультування української команди щодо процедур закупівель eGA у відповідності до законодавства України та ЄС, а також проведення періодичного навчання персоналу;
- координація процесу закупівель та забезпечення своєчасного виконання всіх закупівельних процедур;
- моніторинг виконання договорів та ведення реєстру закупівель;
- забезпечення відповідності документації, пов’язаної з виконанням договорів про закупівлі (включаючи акти надання послуг, рахунки-фактури тощо);
- підготовка планів закупівель проєктів та збір даних для звітів.
Ми шукаємо людину, яка:
- має вищу освіту та як мінімум 3 роки досвіду роботи в закупівлях у проєктах міжнародної технічної допомоги;
- володіє українською та англійською мовами (на рівні B2 або вище);
- має досвід перевірки та тлумачення юридичної мови контрактів, чинних законів та нормативних актів;
- вміє систематизувати дані та працювати з Microsoft Excel, базами даних та системами документообігу;
- проявляє ініціативність та вміє працювати самостійно;
- володіє сильним критичним мисленням та уважністю до деталей.
Перевагою буде:
- ступінь магістра з права, економіки або бізнес-адміністрування;
- досвід роботи в логістиці.
Ми пропонуємо:
- повну зайнятість з гнучким графіком і можливістю частково працювати віддалено;
- конкурентну оплату послуг у євро;
- міжнародне робоче середовище та цікаві ділові поїздки;
- сучасний офіс в 5 хвилинах пішки від станції метро Палац Спорту.
Якщо вас зацікавила ця вакансія, просимо надіслати ваше резюме та супровідний лист із зазначенням очікуваної заробітної плати на електронну адресу [email protected] до 20 липня 2023 року.
*Відправляючи своє резюме та додаткові матеріали на цю вакансію, ви даєте згоду на обробку персональних даних.