Експерт/ка з моніторингу, оцінки та навчання/ Monitoring, Evaluation, and Learning Officer (Learning)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCBI

Chemonics logo
Експерт/ка з моніторингу, оцінки та навчання/ Monitoring, Evaluation, and Learning Officer (Learning)

Офіс перехідних ініціатив (OTI) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) присутній в Україні з 2014 р., допомагаючи підтримувати її демократичну та орієнтовану на Європу трансформацію. Зосереджуючись спочатку на потребах стабілізації та кризі переміщення, спричинених вторгненням Росії у східну Україну, Проєкти ОТІ «Зміцнення громадської довіри» (UCBI) і UCBI II адаптували свої цілі таким чином, щоб сконцентрувати свої зусилля на зміцненні громадської довіри на місцях до процесів загальнонаціональної реформи, підсиленні згуртувальних наративів, що ґрунтуються на демократичних і громадянських цінностях, і реагуванні на нові загрози стабільності. У лютому 2022 р. OTI запустив Проєкт UCBI III – механізм реагування на надзвичайні ситуації для подолання наслідків брутального і невиправданого вторгнення Росії. Теперішні програми UCBI III спрямовані на виконання чотирьох завдань: 1) Надання українським голосам можливості розширення підтримки єдності, демократичності та незалежності України; 2) Надання уряду та громадянському суспільству у ключових сферах можливості швидко вирішувати першочергові завдання, які ставить війна; 3) Мобілізація українців навколо спільних, об’єднувальних цінностей для формування майбутнього країни; та 4) Сприяння діяльності, спрямованій на національне зцілення та досягнення правосуддя за звірства.

Новий проєкт USAID/OTI – UCBI 4 – покликаний сприяти об’єднаному, демократичному та орієнтованому на Європу відновленню України від наслідків вторгнення Росії. Ця мета буде досягнута шляхом виконання трьох початкових завдань:

  1. Підсилення прозорості та доступності процесів відновлення, що відображають місцеві пріоритети в найбільш постраждалих від війни регіонах.
  2. Зміцнення зв’язків між тимчасово окупованими Росією територіями та іншими частинами України.
  3. Сприяння залученню громадян до життя своїх громад задля зміцнення їхньої стійкості та побудови кращого майбутнього.

Основні завдання та обов’язки

  • Відповідає за сприяння та підтримку реалізації всіх заходів моніторингу, оцінювання і навчання UCBI 4 в межах визначеного географічного району/програмного напрямку відповідно до стандартів і підходів ОТІ.
  • Під керівництвом Менеджера з моніторингу, оцінки та навчання (MELM) Директора(ки) з моніторингу, оцінки та навчання (MELD) і Заступника Представника ОТІ у країні (DCR) MELO допомагатиме забезпечує загальну якість систем моніторингу, оцінювання та навчання (МОН) проєктів підрозділу, розробляти плани МОН на рівні проєкту, забезпечуючи відповідність проєктів стратегічним рамкам UCBI, високу ймовірність впливу і відповідність поточній суспільно-політичній ситуації.
  • Складає вихідні Технічні завдання на проведення зовнішнього моніторингу задля оцінювання безпосередніх результатів та/або довгострокових наслідків та/або впливу проєктів порівняно з початковими плановими показниками.
  • Бере участь у процесі аналізу даних і оцінюванні впливу на рівнях програми (основний) і кластера/проєкту (вторинний).
  • За координації з іншими співробітниками надає грантоотримувачам і потенційним партнерам технічну допомогу у сфері МОН і менторську підтримку під час приготування та реалізації проєкту.
  • Здійснює моніторинг і забезпечує контроль за усіма проєктами в окресленій географічній/програмній області шляхом проведення періодичних візитів на об’єкт і відвідання подій і заходів грантоотримувача з метою збору даних для моніторингу і оцінювання та документування візитів на об’єкт у базі даних, а також за допомогою фотографій, фокус-групових дискусій, спостережень, зустрічей з зацікавленими сторонами тощо.
  • Допомагає розробляти інструменти збору даних польових спостережень, які забезпечать можливість проведення кількісного та якісного аналізу. Проводить розмови з грантоотримувачами, зацікавленими сторонами та учасниками. За необхідності та згідно з вказівками MELD підтримує розробку інструментів для попереднього профілювання та оцінювання впливу.
  • Співпрацює з SPDM/PDM/PDA при складанні та розбудові планів МОН на рівні проєктів і забезпеченні, щоб планові довгострокові наслідки були реалістичними і стосувалися конкретної проблеми. Залежно від потреби складатиме, редагуватиме та/або допомагатиме PDM складати Підсумкові звіти оцінювання (FER) та/або іншу звітність.
  • Перевіряє записи в базі даних проєкту з метою попроектного моніторингу розробки та виконання планів МОН (MEL). Забезпечує ведення записів про хід реалізації проєктів і внесення їх до бази даних.
  • Керує плануванням і логістикою збору даних польових спостережень.
  • Підтримує зв’язок зі співробітниками в окресленій географічній/програмній області задля забезпечення доступу до грантоотримувачів, зацікавлених сторін і бенефіціарів з метою збору якісних даних.
  • Бере участь у приготуванні своєчасних, високоякісних, продуманих внесків до результатів комунікаційної діяльності UCBI, зокрема до Піврічних звітів, Історій успіху та Ситуаційних аналізів.
  • Координує роботу з іншими командами та колегами для забезпечення спільного планування і конструктивних стосунків.
  • Співфасилітує заходи команди і грантоотримувачів для отримання зворотного зв’язку з метою створення можливостей для навчання, що забезпечує інновації в межах портфеля проєктів.
  • За потреби їздить у відрядження в рамках зустрічей і візитів на об’єкти програми для сприяння дієвому нагляду за реалізацією програми, навчанню та оцінюванню.
  • У разі потреби MELO може виконувати спеціальні завдання і обов’язки, покладені на нього/неї MELM та MELD, для забезпечення загального ефективного розвитку програмної діяльності. 

Основні сфери роботи: Моніторинг, Навчання, Оцінювання, Управління стосунками, Нагляд і наставництво, Підготовка, Звітність.

Кваліфікація

  • Бажаний диплом бакалавра.
  • Бажаний один (1) або два (2) роки досвіду роботи над складними програмами на місцях,
  • Бажаний підтверджений досвід роботи з грантовими програмами USAID (в ідеалі – ОТІ).
  • Можливість/бажання подорожувати до локацій, у яких працює UCBI.
  • Обов’язкові продемонстровані аналітичні здібності та розуміння локального, регіонального та національного політичного контексту, а також здатність творчо мислити при концептуалізації відповідних грантових проєктів. 
  • Розвинені організаційні, управлінські та комунікативні навички, бажано в частині написання звітів, моніторингу та оцінювання. 
  • Обов’язкове підтверджене знання місцевих та іноземних неурядових організацій і організацій на рівні громади, які реалізовують відповідні проєкти та програми у країні, а також основних урядових акторів і зацікавлених сторін, з актуальним розумінням і знанням політичного середовища та суспільних умов у країні. 
  • Обов’язковий досвід роботи з місцевими організаціями при реалізації проєктів із залученням громади та проєктів консенсусного типу. 
  • Обов’язкова здатність продемонструвати на практиці успішний досвід застосування усіх зазначених вище ключових компетентностей.
  • Бажаний попередній досвід роботи з Кімонікс.
  • Обов’язкове вільне володіння українською мовою – в усній та письмовій формі.
  • Обов’язкове майстерне володіння англійською мовою – в усній та письмовій формі.
  • Для військовозобов’язаних осіб у військовому квитку обов’язкова наявність відмітки про постановку на військовий облік

————————————-

Program Description 

The United States Agency for International Development (USAID) Office of Transition Initiatives (OTI) has been in Ukraine since 2014, helping support its democratic and European transformation. Initially focusing on stabilization needs and the displacement crisis resulting from Russia’s invasion of eastern Ukraine, OTI’s Ukraine Confidence Building Initiative (UCBI) and UCBI II adjusted objectives to focus increasingly on building local confidence around national-level reform processes, amplifying unifying narratives grounded in democratic and civic values, and addressing nascent threats to stability. In February 2022, OTI launched UCBI III as a contingency response mechanism to address the impacts of Russia’s brutal and unjustified invasion. UCBI III currently programs towards four objectives: 1) Enable Ukrainian voices to build support for Ukraine’s unity, democracy, and independence; 2) Enable government and civil society in key areas to rapidly respond to critical priorities caused by the war; 3) Mobilize Ukrainians around shared values that maintain unity to shape the country’s future; and 4) Contribute to nascent efforts for national healing and addressing atrocities.  

UCBI 4 works with Ukrainian civil society, government, media, and other partners along three main lines of effort:

  • Strengthen transparent, accessible recovery processes that reflect local priorities in the most war-affected regions.
  • Reinforce connections between areas temporarily occupied by Russia and the rest of Ukraine.
  • Improve citizen engagement in their communities to contribute to resilience and shaping a better future. 

Principal Duties and Responsibilities   

  • Responsible for facilitating and supporting all monitoring, evaluation, and learning efforts of UCBI 4’s activities within a designated geographic/programmatic area in line with OTI standards and approaches. 
  • Under the guidance of the Monitoring, Evaluation, and Learning Manager (MELM), Monitoring, Evaluation, and Learning Director (MEL Director) and OTI Deputy Country Representative (DCR) the MELO will help ensure overall quality of the unit activities’ MEL systems,  contribute to the design of MEL plans, ensuring the activities are in line with the UCBI strategic framework which have a high likelihood of achieving impact and respond to the current social and political situation. 
  • Draft initial scopes of works for conducting second party monitoring to assess activities outputs and/or outcomes and/or impact against initial activity design. 
  • Contribute to data analysis and impact assessments on program (primary) and cluster/activity (secondary) levels. 
  • Provide technical MEL assistance and mentorship to grantees and potential partners during activity preparation and implementation in coordination with other staff.    
  • Monitor and ensure that all activities from a designated geographic/programmatic area are overseen by conducting periodic site visits and attending grantee events and activities to collect data for monitoring and evaluation and documenting site visits in the database and through photographs, focus groups discussions, observations, stakeholder meetings, etc.  
  • Assist in designing field data collection tools, which allow for quantitative and qualitative analysis. Conduct interviews with grantees, stakeholders, and participants. Support development of tools for preliminary profiling and impact assessments as necessary and per direction of the MELM and MELD.  
  • Work with SPDMs/PDMs/PDAs on designing and developing activity level MEL plans and ensuring that outcomes are realistic and address a specific problem set.  Edit and/or assist PDMs in drafting FERs and/or other reporting as required.   
  • Review Activity Database entries to monitor activity development, implementation, and MEL plans on an activity-by-activity basis. Ensure activity notes on activities progress are captured and added to the database. 
  • Manage scheduling and logistics of field data collection.  
  • Liaise with staff in designated geographic/programmatic area to ensure the access to grantees, stakeholders and beneficiaries to collect  qualitative information.  
  • Contribute to timely, high-quality, thoughtful contributions to UCBI communications deliverables including, but not limited to Semi-Annual Reports, Success Stories, and Case Studies. 
  • Coordinate with other teams and colleagues ensuring collaborative planning and constructive relationships. 
  • Co-facilitate team’s and grantees feedback loops activities to create a room for pursuing learning that ensures innovation within portfolio. 
  • Travel as required to program site visits and meetings to facilitate effective program oversight, learning, and evaluation.  
  • As needs dictate, the MELD may assign ad hoc special tasks and duties to the MELO to ensure the overall efficient development of program activities.  

Key Areas: Monitoring, Learning, Evaluation, Relationship management, Supervision and mentorship, Training, Reporting. 

Qualifications 

  • Bachelor’s degree preferred. 
  • One (1) to two (2) years professional experience on complex field programs preferred. 
  • Proven experience working with USAID grants programs, ideally with OTI, preferred. 
  • Ability/willingness to travel to locations where UCBI works. 
  • Demonstrated analytical ability and understanding of local, regional, and national political context, with the ability to think creatively in conceptualizing relevant grant activities required.  
  • Strong organizational, management, and communication skills, preferably with respect to report writing and monitoring and evaluation.  
  • Proven knowledge of local and international NGOs and community-based organizations implementing relevant activities and programs in country, as well as key governmental actors and stakeholders, with an up-to-date understanding and knowledge of the political environment and social conditions in the country required.  
  • Experience working with local organizations to implement community participation and consensus-type activities required.  
  • Ability to practically demonstrate successful experience with all the core competencies listed above required. 
  • Prior work experience with Chemonics desirable. 
  • Fluent written and oral Ukrainian required.
  • Proficient written and oral English required.
  • For conscripts, a note on military registration in the military ticket is required.

APPLICATION INSTRUCTIONS:

Send electronic submissions to [email protected] by February 16, 2024. Please insert the position you are applying for (“MEL Officer (Learning)”) in the subject line and include your CV and a cover letter/statement of interest explaining interest in and qualifications. No telephone inquiries, please. Applications will be reviewed on a rolling basis, early applications are encouraged. For more information, please visit www.chemonics.com

“Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, color, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.”


Останні публікації цього розділу:

Продуктовий/ва тренер/ка

Cуbеrsecurity Project Manager

Infоrmаtion Technology (IT) Project Manager

Busіnеss Analyst

Проєктний/на менеджер/ка

Комунікаційний експерт/ка