ENGin шукає HR-менеджера/ку
ЗАВЕРШЕНО
ENGin – це некомерційна організація, яка допомагає відновлювати Україну за допомогою англійської мови та спілкування 1-на-1. Ми прагнемо об’єднати 100 000 української молоді з англомовними волонтерами в усьому світі для безкоштовного онлайн-спілкування та міжкультурного обміну. Ми швидко зростаюча, повністю віртуальна організація, що базується в США та Україні, з командою з 30 осіб і близько 15 000 поточних учасників.
Ми шукаємо нового учасника/цю команди з мотивацією до роботи у некомерційному секторі, який має високий рівень комунікативних та цифрових навичок та прихильний до нашої місії
Кваліфікаційні вимоги та особисті якості :
- вільне усне та письмове володіння українською мовою
- володіння англійською на високому рівні
- попередній досвід роботи HR сфері (зокрема діяльність в напрямку оцінки продуктивності, навчання та професійного розвитку для зростаючої команди) буде перевагою;
- відмінні комунікативні навички та високий рівень цифрових навичок;
- доступ до стабільного та швидкого підключення до Інтернету в тихому, професійному просторі і комп’ютер обладнаний відеокамерою і мікрофоном.
- увага до деталей;
- самостійність та високий рівень відповідальності;
- гнучкість: Вам повинно бути комфортно працювати в швидкоплинному середовищі з динамічною зміною пріоритетів, процесів тощо.
- мотивація: Вам повинно бути комфортно працювати незалежно від інших без уважного нагляду за кожною деталлю. Очікується, що ви заздалегідь комунікуватимете з безпосереднім керівником і проситимете допомогу, коли це буде потрібно. В ідеалі, ви б також могли активно ділитися своїми думками щодо покращення нашої діяльності (навіть без запиту!)
- прихильність до місії ENGin: допомагати поколінню української молоді вдосконалювати свої знання англійської та міжкультурні навички, надаючи їм доступ до академічних та професійних можливостей.
Обов’язки:
- розробка та впровадження кадрової політики та процедур, які відповідають цілям і цінностям організації
- надання підтримки менеджерам і співробітникам з питань, пов’язаних з персоналом, таких як управління продуктивністю, відносини з працівниками
- підтримка точних й актуальних баз данних, записів про працівників і забезпечення дотримання всіх відповідних внутрішніх норм;
- керівництво процесом найму на всі відкриті вакансії, включаючи розміщення оголошень про роботу, перевірку резюме, проведення співбесід і надання пропозицій про роботу
- Розроблення та впровадження системи оцінки роботи працівників та визначення їх професійного розвитку
- планування та виконання ініціатив щодо вдосконалення робочих процесів, в тому числі таких як заходи з формування команди та програми навчання
- запобігання та вирішення конфліктів та проблем, що виникають між працівниками
- створення та реалізація внутрішніх політик організації
- вдосконалення каналів комунікації та формування корпоративної культури;
- різні адміністративні завдання за потреби;
- взаємодія з менеджерами та керівництвом організації для розвитку нових проектів, ідей и проектних ініціатив ENGin;
Умови роботи:
- віддалений формат;
- неповний робочий тиждень (20 годин) з можливістю збільшення за результатами співпраці;
- заробітня плата – за результатами співбесіди та на основі попереднього досвіду;
- гнучкий графік з окремими фіксованими годинами;
- досвід роботи в міжнародній організації;
- робота в молодій та професійній команді;
- перспективи зростання в організації;
Термін подачі:
Ми шукаємо кандидата/ку для якнайшвидшого початку професійної діяльності, тому заявки розглядатимуться відповідно до їх надходження.
Якщо ви володієте необхідними навичками та зацікавлені в цій вакансії просимо заповнити цю форму. У випадку питань, пишіть на [email protected] (Микола Попадюк – Директор Програми ENGin в Україні.)
Представники команди зв`яжуться з вами ЛИШЕ у випадку, якщо ваша заявка пройде до наступного етапу відбору.