ЕЦПЛ шукає адміністративного менеджера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ECHR

119947797_3726595_EmergencyInformation300x225
ЕЦПЛ шукає адміністративного менеджера

Громадська організація «Експертний центр з прав людини» оголошує конкурс на вакансію «Адміністративний менеджер».

ГО «Експертний центр з прав людини»  – неурядова організація, місія якої полягає в експертному сприянні функціонуванню в Україні справедливої та ефективної системи кримінальної юстиції з неухильним дотриманням прав та основоположних свобод людини.

Професійні обов’язки:

  • Адміністративно-господарська підтримка та координація роботи офісу
  • Забезпечення організаційно-документального супроводу діяльності організації (ведення ділової кореспонденції, прийом та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль за своєчасним надходженням рахунків, угод, а також доставка документів до організацій-партнерів та державних установ, контроль за надходженням первинної документації для бухгалтерії)
  • Організаційно-логістичний супровід заходів (тренінгів, конференцій, круглих столів, зустрічей тощо)
  • Підбір та налагодження відносин з підрядниками, підготовка тендерів на закупівлю матеріалів та послуг
  • Координація зустрічей співробітників організації (ведення розкладу зустрічей, підготовка до зустрічей та заходів в офісі організації та допомога під час їх проведення)
  • Організація життєдіяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярських та господарських товарів, води, необхідного обладнання, таксі та ін.)
  • Ведення стенограм та підготовка протоколів Загальних зборів членів, засідань Правління, засідань Ревізійної комісії, внутрішніх зустрічей та нарад організації
  • Ведення інформаційних баз даних організації
  • Виконання доручень керівництва організації

Обов’язкові вимоги:

  • Вища освіта
  • Грамотна усна і письмова мова (українська )
  • Володіння англійською мовою (бажано)
  • Відмінні організаторські здібності, вміння працювати як самостійно, так і в команді, спроможність виконувати кілька завдань одночасно, дипломатичність та вміння дотримуватися кінцевих термінів
  • Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі
  • Відмінні письмові та усні навички спілкування
  • Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, Power Point, Outlook, Worksection, пошукові системи, Інтернет, тощо)
  • Бажаний досвід роботи, пов’язаної з діяльністю громадських організацій

Умови роботи:

  • Графік: пн-пт 09.00-18.00, можливі виходи у вихідні дні у випадку проведення заходів або відряджень
  • Періодичні відрядження по Україні
  • Щомісячна оплата послуг визначається за результатами співбесіди
  • Можливість кар’єрного росту
  • Територіальне місце роботи: Центр м. Києва

Вид зайнятості:

  • Повна зайнятість

Для участі в конкурсі просимо подати:

  • Резюме
  • Мотиваційний лист, в якому описати свій досвід роботи, компетенції та бажаний розмір оплати
  • Документи на підтвердження кваліфікації (дипломи, сертифікати, тощо).

Зацікавлених осіб просимо надіслати резюме та мотиваційний лист  на адресу електронної пошти [email protected].

(з назвою теми «Вакансія: «Адміністративний менеджер»).

Термін подання документів: до 22 січня 2018 р., реєстрація документів завершується о 16:00.


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії