Фахівець(-чиня) з адміністративно-господарської роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nelli

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Фахівець(-чиня) з адміністративно-господарської роботи

Загальна мета ролі:

Роль Фахівця з  адміністративно-господарської діяльності має міжвідомче значення,  спрямована на підтримку команди з матеріально-технічного забезпечення, адміністративної діяльності та інших наскрізних завдань на підтримку команд ДРКБ з гуманітарного роззброєння та розбудови миру (HDP), які часто працюють у місцях і за графіками, що відрізняються від інших команд. Ролі служать сполучною ланкою між групами HDP на місцях і службами в регіоні чи базовому офісі та звітують перед Менеджером адміністративно-господарської діяльності.

Обов’язки:

Логістика/Закупівлі/Управління автопарком

  • Підтримка завдань логістики та закупівель (пошук постачальників, місцеві закупівлі, організація поставок, відправлення товарів, документація, пов’язана із закупівлями).
  • Відповідає за управління автопарком; координація використання транспортних засобів та водіїв найбільш ефективним способом.
  • Управління та підтримка реєстру закупівель, звіту про управління автопарком і контрольного списку запасів під наглядом менеджера адміністративно-господарської діяльності .
  • Забезпечення управління основними засобами та обладнанням для програмної діяльності відповідно до політики ДРБ.
  • Створити/підтримувати актуальні інвентаризаційні списки всіх засобів для розмінування.
  • Підтримка завдань, пов’язаних з матеріально-технічним забезпеченням, зосереджена на діяльності з розмінування, за необхідності підтримка інших програмних відділів, на запит керівника.

Офісне управління/адміністративна робота/управління персоналом

  • Організація повсякденної роботи офісу
  • Виконання адміністративних обов’язків, включаючи складування канцелярського приладдя, планування, переклад (письмовий і усний) та інші адміністративні завдання
  • Підтримка з організацією відряджень для персоналу підбази (замовлення, звіти про відрядження)
  • Підтримка у відстеженні контрактів персоналу, документів стосовно оплати праці та компенсацій та інших документів, пов’язаних з кадрами
  • Допомога з адміністративними завданнями відповідно до внутрішніх положень і процедур ДРБ
  • Підтримка адміністративних завдань, пов’язаних із відвідуванням внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами бази та/або місць розмінування.
  • Підтримка з визначенням та укладанням контрактів на відповідне приміщення для спеціальних тренінгів HDP, якщо це необхідно.

Про вас:

  • Принаймні 2 роки відповідного досвіду в логістиці, управлінні автопарком, адміністративній роботі та/або управлінні персоналом.
  • Англійська на середньому рівні (розмова/читання/письмо) обов’язкова.
  • Вільне володіння українською мовою.

Освіта :

Вищий ступінь у відповідній галузі або еквівалентна професійна кваліфікація.

Мови: 

  • Володіння українською мовою письмово та усно.
  • Потрібен рівень англійської мови на середньому рівні (розмова/читання/письмо).

Додаткова інформація:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Кінцевий термін подання заявок: 24.11.23

Ми пропонуємо:

  • Цікава можливість співпрацювати з міжнародною гуманітарною організацією в галузі протимінної діяльності.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Медичне страхування та страхування життя.
  • Пропозиція відкрита лише для громадян України. Заробітна плата та умови праці будуть відповідати умовам зайнятості ДРБ для громадян України.

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок).

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169793&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Дата початку: якнайшвидше

Кінцевий термін подання заявок: 26.11 .2023

Тип контракту: повна зайнятість, робота в Офісі м. Ічня .

ДРБ як роботодавець

Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. У Чернігівській, Київській, Харківській та Миколаївській областях спеціалізований підрозділ реалізує національну програму з очищення територій від мін та боєприпасів що не вибухнули.

Ми пишаємося нашими:

  • Професіоналізмом, впливом та досвідом
  • Гуманітарним підходом та роботою, яку ми виконуємо
  • Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском
  • Культурою, цінностями та сильним лідерством
  • Справедливою компенсацією та постійним розвитком

Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим підзахисним особам залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.

Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактору. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!

 


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project