Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy-вакансія2-300x225
Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Фахівця з публічних закупівель в м. Чернігів.

Загальна мета ролі:

Відповідає за закупівлю товарів та послуг відповідно до поставлених завдань, виконує логістичні функції на рівні Чернігівського офісу (зберігання, складування, транспортування матеріальних цінностей, тощо), представляє ДРБ в органах державної влади та надає загальну матеріально-технічну підтримку програмам. Надає загальну матеріально-технічну підтримку програми.  

Ця роль зосереджена на локаціях, які покриває Чернігівський офіс, та забезпечує відповідність процедурам і вказівкам ДРБ у межах локації. Роль сприяє розробці територіальних стратегій, які перетворюються на плани дій і повсякденні завдання. Роль забезпечує підтримку та/або технічне керівництво базовими операціями.

Обов’язки:

  • Дотримання гуманітарних принципів, правил донорів та ДРБ, а також законодавства, з метою підтримки бенефіціарів.
  • Підтримка та адміністрування.
  • Забезпечення відповідності всіх процесів закупівель Керівництву з операцій ДРБ.
  • Дієва та ефективна підтримка потреб програм.
  • Розробка та підтримка відповідної бази даних.
  • Ведення списку основних засобів/активів.
  • Щотижневі та місячні звіти про стан закупівель.
  • Управління складом, включаючи механізм звітності та оповіщення персоналу програми щодо товарів, які зберігаються.
  • Допомога в наборі, навчанні та розвитку потенціалу команди закупівлі.
  • Координація персоналу програми для забезпечення участі відділу закупівель в усьому циклі програми.
  • Закупівля всіх товарів і послуг.
  • Створення річних планів закупівель і їх виконання.
  • Відстеження всіх замовлень, закупок та доставок.
  • Забезпечення розуміння та дотримання всіх правил і політики донорів, що стосуються закупівель.
  • Контроль всіх контрактів на купівлю та обслуговування для забезпечення захисту інтересів ДРБ.
  • Участь в управлінні автопарком.
  • Оптимізація всіх операцій, пов’язаних із закупівлями, для підвищення ефективності витрат, включаючи встановлення довгострокових контрактів на постачання.
  • Управління основними засобами.
  • Забезпечення належної перевірки постачальників ДРБ.
  • Правильне застосування процедур закупівель в ERP системі.

Досвід та кваліфікація

  • Мінімум 2 роки досвіду в гуманітарній логістиці, закупівлях, транспортуванні та розподілі, складському господарстві та управлінні запасами.
  • Добре розуміння правил закупівель і процедур основних міжнародних донорів.
  • Чудове володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Поглиблене знання англійської мови.
  • Вільне володіння українською мовою.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення до відгуків.
  • Переймання ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Спілкування: слухати та спілкуватись ефективно та чесно.
  • Демонстрація чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Освіта:

  • Ступінь бакалавра, бажано в галузі логістики або в суміжній галузі.
  • Бажано досвід роботи в гуманітарних організаціях.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • База: офіс в м. Чернігів
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки: Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169303&DepartmentId=19100&MediaId=5 

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 31 жовтня 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту

Вакансія: Senior Project Manager

Тренер/ка-методолог/иня у сфері ''Децентралізація освіти на місцевому та регіональному рівнях''