Фахівець (фахівчиня) проекту з відновлення житла/Shelter and Settlement Officer
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення. ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Фахівця проекту з відновлення житла, який (яка) доєднається до нашої команди в Запоріжжі.
Загальні цілі посади:
До Ваших обов’язків входитиме реалізація проектів, звітність та оцінка, у тому числі: правильне заповнення та подача актів виконаних робіт, ведення реєстру бенефіціарів, які отримали допомогу, з розділенням по статі, ступеням вразливості та їх кількістю з розрахунком на одне домогосподарство. Також, Ви слідкуватимете за правильністю і своєчасністю поданих внутрішніх звітів, належне зберігання записів й інструментів проекту (електронні та друковані копії).
Вашими основними обов’язками будуть:
Інфраструктура та обслуговування об’єктів
- Наглядати та регулярно оцінювати інфраструктури об’єктів будівництва та ремонту.
- Готувати плани робіт на об’єктах та наглядати за виконанням тимчасових робіт/підрядниками у разі потреби.
- Розглядати вплив інфраструктурних робіт на навколишнє середовище, від планування до впровадження та вжиття всіх необхідних заходів для максимального пом’якшення впливу.
- Визначати потреби інфраструктури з акцентом на покращення доступу вразливих мешканців до послуг.
- Приділяти особливу увагу доступності та особливим потребам уразливих груп, зокрема людей з обмеженою рухливістю.
- Забезпечувати, щоб були вжиті всі необхідні заходи для гарантування безпеки тимчасових робітників, підрядників та мешканців будівель шляхом технічного обслуговування та моніторингу.
- Координувати з іншими відділами ДРБ щодо придбання будь-яких матеріальних ресурсів і визначення підрядників для проведення ремонту на об’єктах.
- Виконувати процеси належної перевірки житла, землі та майна перед виконанням робіт з будівництва або ремонту.
- Своєчасно повідомляти керівнику про будь-які прогалини та дублювання в наданні послуг, а також про будь-які необхідні модернізації/обслуговування об’єкту.
- Зв’язок з громадою та звітність:
- У співпраці з іншими членами команди консультуватися з мешканцями та місцевою владою, перш ніж виконувати роботи з покращення будівель і споруд.
- Взаємодіяти з іншими членами команди щодо скарг та відгуків, пов’язаних із захистом, обслуговуванням будівель і споруд.
Основні напрямки захисту
- Враховувати гендерні питання, захисту та гендерні інтереси у всіх аспектах діяльності.
- Підтримувати та дотримуватися політики та вказівок щодо запобігання сексуальній експлуатації та насильству (для мешканців об’єкту, персоналу ДРБ, партнерських агентств, тимчасових працівників).
- Підтримувати та сприяти участі жінок, молоді, людей із особливими потребами та певних груп.
- Консультуватися з громадою перед проведенням будь-яких робіт з обслуговування об’єкту та інфраструктури, щоб заходи впроваджувалися за їхньою участю, з активним залученням членів громади, особливо враховуючи інтереси вразливих груп та людей з особливими потребами.
Програмна та операційна діяльність
- Забезпечувати ефективну та результативну реалізацію програми при дотриманні бюджету та плану роботи.
- Надавати технічну підтримку та робити внесок у всі заходи у сфері відновлення житла.
Координація та представництво
- Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з питань, що стосуються сектору.
- Представляти ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах.
Забезпечувати інтеграції з іншими секторами ДРБ.
Логістика/Фінанси
- Проактивно планувати та координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних Районів.
- Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання.
Про вас:
Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що Ви матимете щонайменше 3 роки професійного досвіду у сфері гуманітарного реагування в міжнародній неурядовій організації, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевій владі.
Крім того, ми також очікуємо на наступне:
- Ступінь магістра в галузі будівництва або в іншій відповідній галузі.
- Бажано 2 роки практичного досвіду роботи в галузі МНУО.
- Мінімум 3 роки професійного досвіду роботи на посаді інженера, відповідального за будівельні проекти, або на аналогічній посаді.
- Впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook.
- Навички роботи з програмним забезпеченням GIS та системами CAD є перевагою.
- Базове знання англійської мови є перевагою.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань. Запоріжжя
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: Безстроковий контракт після успішного проходження трьох місяців випробувального терміну.
- Місце роботи: Запоріжжя (можливі відрядження – Запорізька та Дніпропетровська обл.).
- Дата початку: Жовтень 2024.
Заробітна плата та умови відповідають Умовам працевлаштування персоналу Данської ради у справах біженців в Україні.
Процес подачі резюме
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Щоб відгукнутися, натисніть ТУТ
Кінцевий термін подачі заявок: 15 вересня 2024 року.
Резюме будуть розглядатися на постійній основі, ми заохочуємо кваліфікованих кандидатів подавати заявки якомога швидше.