Фахівець із ІКТ (Інформаційно-комунікаційних технологій) /ICT Specialist

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlegC

UNOPS_logo_2016_RGB_563x140
Фахівець із ІКТ (Інформаційно-комунікаційних технологій) /ICT Specialist

 

 

  1. Інформація про посаду
 

 Найменування посади:

Функціональна назва посади:

 Проект:

 Місце роботи:

Попередній рівень:

 

Тривалість:

Керівник:

Фахівець із ІКТ

Фахівець із ІТ-систем для поліцейської діяльності на основі збору й аналізу даних

«Підтримка реформ у галузі верховенства права в Україні», Проект 21000-01

Київ, Україна

Спеціаліст, LICA-10

до 100 днів

Програмний менеджер

 

 

II. Організаційний контекст

Проект «Підтримка реформ у галузі верховенства права в Україні (ПРАВО-Поліція)

Проект за фінансової підтримки Європейського Союзу «Підтримка реформ з розвитку верховенства права в Україні у сферах діяльності поліції, прокуратури та належного управління» (ПРАВО-Поліція) має на меті підтримати реалізацію принципу верховенства права в Україні шляхом посилення існуючих систем на підтримку діяльності поліції, прокуратури та громадянського врядування в Україні та забезпечити їхнє узгодження з передовими європейськими та міжнародними практиками. 

Проект ПРАВО-Поліція підтримує створення ефективної системи правоохоронних органів, що керується принципами захисту прав людини в Україні, шляхом надання допомоги Національній поліції України та іншим цивільним державним правоохоронним органам України. У предметних питаннях проект покладається на Консультативну місію ЄС (КМЄС) в Україні, що є Місією з питань верховенства права та поліцейської діяльності. Офіс Місії розташований у Києві, а представництва – у Харкові та Львові.

Проект ПРАВО-Поліція також надає підтримку правоохоронним органам щодо оновлення їхніх процесів і інфраструктурних систем, що функціонують на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), а також розширення їхньої спроможності у сфері управління ІКТ шляхом проведення відповідних аудитів, закупівлі ІКТ обладнання та надання інших рішень у сфері ІКТ. У свою чергу, це сприятиме підвищенню ефективності та результативності процесів у правоохоронних органах, підвищить їхню прозорість, підзвітність та покращить дотримання прав людини.

Методи поліцейської діяльності на основі збору та аналізу даних все частіше використовують у багатьох країнах світу для реагування на все серйозніші виклики. Цей метод довів свою ефективність у боротьбі зі злочинністю, він дозволяє ефективно використовувати ресурси, а також визначати пріоритетні завдання та прицільно вирішувати їх. Будучи випереджаючим та орієнтованим на майбутнє, цей підхід до поліцейської діяльності дозволяє запобігати злочинам, обмежувати злочинну діяльність та протидіяти їй.

Стратегія розвитку системи Міністерства внутрішніх справ України передбачає ухвалення поліцейської діяльності на основі збору та аналізу даних у якості методології та набору інструментів для підвищення аналітичного потенціалу Національної поліції України та, відповідно, сприяння поліпшенню громадської безпеки та порядку. У певній формі, особливо за напрямом кримінального аналізу, НПУ вже веде поліцейську діяльність, що базується на зборі та аналізі даних, незважаючи на відносну новизну цього методу. Кримінальний аналіз, як окремий структурний підрозділ, входить до НПУ на центральному та на регіональному рівнях.

Для ефективного здійснення поліцейської діяльності на основі збору та аналізу даних в контексті правоохоронної діяльності в Україні, необхідно забезпечити впровадження спеціалізованого програмного продукту. Він складається з комплексу «готових» IT-рішень, що об’єднані за допомогою спеціально розроблених програмних модулів.

Управління Організації Об’єднаних Націй з обслуговування проектів в Україні (далі – ЮНОПС, Замовник) проводить конкурсний відбір суб’єкта, що має досвід у сфері розробки та впровадження складних, багатомодульних інформаційно-аналітичних систем (далі – Виконавець). Виконавець надасть підтримку при розробці функціональних вимог та технічних специфікацій для програмно-апаратної ІТ-інфраструктури.

Законодавчі засади

 Законодавчі засади для поліцейської діяльності, що базується на зборі та аналізі даних, а також кримінального аналізу, в основному, передбачені статтею 25 Закону України «Про Національну поліцію», в якій йдеться про повноваження поліції у сфері інформаційно-аналітичного забезпечення, Законом України «Про захист персональних даних», Кримінальним кодексом України, Законом України «Про оперативно-розшукову діяльність».

 Доступ до технічного рішення для поліцейської діяльності, що базується на зборі та аналізі даних, буде суворо контролюватися та реєструватися в системних журналах, кожен користувач спеціалізованого програмно-апаратного комплексу матиме різні рівні доступу.

 

 

III. Функціональні обов’язки

 Завдання та обсяг робіт

Під керівництвом та за настановами Програмного менеджера, а також у тісній співпраці з внутрішніми та зовнішніми заінтересованими сторонами, у тому числі фахівцями МВС та НПУ, фахівець із ІКТ відповідатиме за: 

  1. Розроблення детального технічного завдання/технічних вимог для закупівлі, розгортання, інтеграції та запуску ІТ-рішення для автоматизації пошуку, збору, зберігання, захисту цілісності, структурування, консолідації, аналізу та візуалізації даних. Підготовлене технічне завдання/технічні вимоги має відповідати фактичним потребам НПУ та закупівельним правилам ЮНОПС і бути готовим до використання у процесі закупівлі без необхідності внесення змін. 

Рішення буде поєднанням компонентів програмного і апаратного забезпечення та інфраструктури, інтегрованих у єдине середовище з доступом через спільні інтерфейси, створеним для спрощення збору та прискорення зведення й аналізу даних, автоматизації певних процедур під час збору й аналізу даних, зменшення проміжку часу, необхідного для підготовки аналітичних звітів, зменшення впливу людського фактору та уникнення помилок під час підготовки аналітичних матеріалів. Рішення має забезпечувати повний спектр функцій, що пропонуються системами збору й аналізу даних з відкритих джерел, та мати змогу опрацьовувати дані з власних джерел даних, що наразі використовуються правоохоронними органами.

  1. Участь у процесі закупівлі для цільової системи в якості технічного фахівця
  1. Здійснення моніторингу процесу впровадження системи від імені ЮНОПС та, за необхідності, надання технічних консультацій

 

 

  1. Нагляд та контроль за виконанням робіт

Строки та етапи виконання роботи

Виконання завдань розділене на такі етапи:

  • Аналіз вимог Бенефіціара щодо змісту та функцій ІКТ-рішення, формування вимог до архітектури, програмних і апаратних елементів. Розроблення детальних специфікацій для системи та її компонентів, а також завдань і видів діяльності, що пов’язані з розгортанням/впровадженням. Узгодження розробленого технічного завдання/специфікацій із Бенефіціаром. Тривалість: до 2.5 (двох із половиною) місяців з дня підписання контракту.
  • Участь у процесі закупівлі в якості члена технічного комітету/експерта з оцінювання за необхідності.
  • Здійснення моніторингу процесу впровадження системи від імені ЮНОПС за необхідності.

 

 

V. Компетенції

 

Розробляє та впроваджує сталі бізнес-стратегії, керується аналізом довгострокових перспектив та зовнішніх аспектів для досягнення позитивних змін у роботі організації. Передбачає і розуміє вплив і наслідки майбутніх рішень та заходів для інших підрозділів організації.

Ставиться до кожного з повагою, із розумінням ставиться до відмінностей і заохочує інших поводитися так само.  У своїй діяльності керується етичними нормами та процедурами організації.  Підтримує високі стандарти довіри.  Активно підтримує різноманітність та концепцію інклюзивності.

Є взірцем підтримання командного духу. Співпрацює з іншими членами команди та сприяє їхньому розвитку. Є взірцевим керівником, мотивує, направляє та надихає інших на успіх, практикуючи відповідні стилі управління.

Демонструє розуміння впливу власної ролі на всіх партнерів, в першу чергу завжди піклується про інтереси бенефіціарів. Будує та підтримує тісні відносини із зовнішніми сторонами, виступає компетентним партнером для інших (якщо це релевантно для посади).

Ефективно встановлює план дій для себе та/або інших задля досягнення поставленої мети. Виконує завдання до кінця, приділяючи увагу якості в усіх аспектах. Бачить можливості та проявляє ініціативу для їхньої реалізації.  Розуміє, що відповідальне використання ресурсів має позитивний вплив на бенефіціарів.

 Відкритий до змін, проявляє гнучкість у динамічному оточенні. Ефективно адаптує власний підхід до обставин або вимог, що змінюються. Аналізує отриманий досвід та змінює власну поведінку. Демонструє ефективність навіть у складних умовах. Завжди прагне постійного вдосконалення.

Дає оцінку інформації та різним шляхам дій і приймає логічні та прагматичні рішення.  Використовує неупереджений, раціональний підхід з урахуванням ризиків. Інноваційно та креативно вирішує проблеми.

Висловлює ідеї та факти чітко, відкрито і по суті.  Під час спілкування враховує почуття та потреби інших. Активно слухає та з готовністю ділиться знаннями. Ефективно розв’язує конфлікти шляхом вирішення розбіжностей у думках та пошуку спільної точки зору.

 

  1. Професійна кваліфікація

Освіта:

Вища освіта (диплом магістра) з комп’ютерних наук, ІТ-інженерії, програмування чи пов’язаних дисциплін – обов’язково.

АБО диплом бакалавра з аналогічних дисциплін та 2 роки відповідного професійного досвіду можуть розглядатися як еквівалент.

АБО актуальні сертифікати у сфері ІКТ будуть перевагою та можуть розглядатися як еквівалент диплома про вищу освіту в разі наявності додаткових 5 років професійного досвіду

Досвід:

Щонайменше 5 років професійного досвіду розробки та введення в експлуатацію складних, багатомодульних інформаційно-аналітичних систем щодо обробки продуктів на основі систем управління базами даних, бажано у сфері аналізу та обміну даними у контексті правоохоронної діяльності.

Досвід документування складних ІКТ-рішень та розробки технічних вимог/технічних завдань для ІКТ-рішень – обов’язково;

Досвід роботи у сфері забезпечення верховенства права вважатиметься перевагою;

Досвід роботи з ЮНОПС чи іншими Агентствами ООН вважатиметься перевагою.

Володіння мовами:

Вільне володіння українською та російською мовами – обов’язково

Робоче знання англійської мови – обов’язково.

Дізнайтесь більше про можливості працевлаштування в Офісі ЮНОПС в Україні на порталі «UNOPS Jobs» за посиланням


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project