Фахівець із впровадження та підтримки IT системи
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Фахівця із впровадження та підтримки IT системи для проєкту з розробки другої черги інформаційної системи «Єдина державна електронна система у сфері будівництва».
Метою проекту є розробка та впровадження другого етапу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва, що включає всі три компоненти, зазначені в законодавстві – Реєстр будівельної діяльності, Електронний кабінет користувача та Публічний електронний портал. Цей етап спрямований на розгортання основних функціональних можливостей системи. Заплановані цілі другого етапу, охоплені цим проектом, полягають в удосконаленні чинних функціональних можливостей та впровадженні нових компонентів Системи. Розвиток Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва має вирішальне значення для реформи будівельного сектору, спрямованої на повну автоматизацію процесів будівництва. Запровадження цієї системи мінімізує людський фактор в більшості процесів та, в першу чергу, у наданні будівельних послуг громадянам та бізнесу і, як очікується, матиме значний антикорупційний вплив.
Загальна інформація:
- Форма співпраці: Контракт консультанта – 12 місяців;
- Місце роботи: віддалений режим роботи з можливістю працювати в офісі.
Опис позиції експерта (функції):
- Надати підтримку користувачам та адміністраторам Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на етапі впровадження другої черги системи;
- Вести регулярну комунікацію з користувачами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (електронна пошта, телефон, чат-бот);
- Проводити регулярні зустрічі (онлайн-дзвінки) із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційних систем та комунікувати з розробниками інформаційної системи;
- Вести регулярне логування інцидентів;
- Розробляти навчальні матеріали, інструкції та посібники для користувачів системи;
- Провести навчальні тренінги та семінари з користування системою для усіх учасників будівництва (користувачів системи).
Обсяг робіт і обов’язки експерта:
- Проводити регулярні зустрічі (онлайн-дзвінки) з учасниками будівництва, щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційної системи (другої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та комунікувати з розробниками інформаційної системи;
- Формувати списки багів, пропозицій та вимог користувачів, вести відповідну їх документацію;
- Вести регулярне логування інцидентів;
- Консультувати користувачів та адміністраторів системи через електронну пошту, телефон, чат-бот;
- Готувати відповіді на часті питання користувачів для їх завантаження у розділ FAQ на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- Готувати навчальні матеріали, інструкції та посібники для користувачів системи;
- Проводити навчальні тренінги та семінари з користування системою для усіх учасників будівництва (користувачів системи);
- Брати участь у розробці тестової документації;
- Брати участь у ручному тестування інформаційної системи та вести баг-трекінг;
- Комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь у імплементації проекту, у тому числі з представниками державних органів, розробниками тощо.
Вимоги до кваліфікації експерта:
- Вища або незакінчена вища ІТ чи інженерна освіта (або споріднені галузі);
- Мінімум один (1) рік досвіду роботи у технічній підтримці клієнтів та тестуванні програмного забезпечення;
- Досвід роботи з СУБД, зокрема з PostgreSQL;
- Розуміння процесів розробки та тестування ПЗ;
- Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, його провадження;
- Досвід розробки та презентації навчальних матеріалів для користувачів;
- Досвід проведення тренінгів та навчальних семінарів для користувачів IT продуктів;
- Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення.
Бажані навички та досвід роботи:
- Розвинені організаційні уміння та увага до деталей;
- Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами;
- Комунікабельність та вміння працювати в команді;
- Здатність навчати непідготовлених користувачів;
- Бажання навчатися новим технологіям і продуктам;
- Буде плюсом досвід впровадження і використання програмних продуктів, особливо в сфері будівництва;
- Знання англійської мови буде перевагою;
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг у сфері будівництва буде перевагою.
Резюме разом із супровідним листом надсилайте на e-mail [email protected] з обов’язковим вказаням TAPAS-RFQ-2021-003 та назву посади у темі листа.
Кінцевий строк подачі документів: 12 лютого 2021 р (18:00 за київським часом).
Присудження контракту залежить від наявності коштів.