Фахівець із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.
Основні обов’язки:
- Взаємодія зі структурними підрозділами для збору інформації для підготовки публікацій, пошук інформприводів;
- Антикризові комунікації та репутаційний менеджмент;
- Комунікаційна підтримка проектів компанії;
- ніціативи стосовно вдосконалення існуючих в компанії каналів та інструментів комунікацій
- Участь в розробці pr-стратегії Фонду;
- Участь в розробці плану заходів Фонду;
- Організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв’ю, тощо, членів Наглядової ради, Дирекції та директора;
- Підготовка прес-релізів про діяльність Фонду, новин, публікацій;
- Створення інформаційних приводів;
- Організація та супровід участі у масових заходах (виставки, презентації, події, ін.);
- Аналіз ефективності проведених PR-кампаній;
- Ведення встановленої документації та підготовка звітності у встановлений термін;
- Адміністрування офіційного веб-сайту Фонду, сторінки в соціальних мережах (підготовка інформаційних постів, відповіді на коментарі, інше);
- Пошук підрядників, розробка ТЗ, контроль виконання робіт.
Вимоги:
- Повна вища освіта (PR, журналістика, маркетинг або суміжні спеціальності).
- Бажано – Курси журналістики, медіа школа/курси, інше.
- Досвід роботи у сфері ЗМІ, аналітики та публіцистики не менше 5-ти років.
- Знання законодавства України: Конституція України; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про інформацію»; Закон України «Про звернення громадян».
- Знання основних нормативно-правових актів, що регулюють діяльність державної установи «Фонд енергоефективності» та інше законодавство зокрема в галузі енергоефективності та будівництва.
- Професійні знання та навички у сфері виконання завдань з моніторингу інтернет – ресурсів, засобів масової інформації, з формування позитивного сприйняття, популяризації Фонду.
- Вміння адмініструвати офіційні веб-сайти, сторінки у соціальних мережах (Facebook, Twitter, LinkedIn).
- Досвід створення та написання релізів, новин, статей, блогів.
- Досвід роботи над презентаціями.
- Досвід організації та проведення публічних заходів, PR-кампаній.
- Досвід розробки та реалізації комплексної PR-стратегії, плану комунікацій.
- Досвід розробки та супроводу рекламних кампаній.
- Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office.
- Вільне володіння українською мовою.
- Робочий рівень володіння англійською мовою.
Умови:
- Трудові відносини з фахівцем із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
- Очікуваний рівень заробітної плати – 30,000 гривень на місяць (до оподаткування).
- Строк подачі документів: до 24:00 01 листопада 2020 року.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.
До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності).
Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.
Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Ситуаційне завдання;
- Співбесіда з конкурсною комісією;
- Фінальна співбесіда.