Фахівець відділу адвокації з супроводу реформи eHealth
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця відділу адвокації з супроводу реформи eHealth.
Завданнями відділу є: шляхом здійснення адвокаційних заходів, із використанням результатів антикорупційного моніторингу, моніторингу закупівель лікарських засобів та товарів медичного призначення, адвокатуванню повноцінного фінансування сфери охорони здоров’я та через підтримку трансформаційних реформ в Україні сприяти доступу людей, які живуть з ВІЛ та іншим громадянам України до повного обсягу послуг з профілактики, лікування та соціального супроводу процесу лікування ВІЛ, ТБ, вірусних гепатитів тощо за рахунок державного та/або місцевих бюджетів, коштів міжнародних донорів; сприяти дотриманню загальногромадянських прав людей, які живуть з ВІЛ нарівні з іншими людьми.
Система eHealth – електронна система охорони здоров’я. На меті eHealth – переведення усіх документів та процесів взаємодії у сфері охорони здоров’я з паперового формату в електронний, при цьому створюючи єдині реєстри закладів, лікарів, пацієнтів, ліків тощо.
Докладніше про систему eHealth можна ознайомитися за посиланням: https://ehealth-ukraine.org/.
Основні обов’язки кандидата:
- Здійснення технічного супроводу діяльності Мережі, пов’язаної із підтримкою реформи eHealth, включаючи пошук фінансування для підтримки реформи.
- Здійснення технічного супроводу роботи зовнішніх консультантів та виконавців робіт Мережі (фізичні та юридичні особи), які залучаються до виконання завдань в рамках реформи eHealth.
- Надання постійної технічної та організаційної підтримки співробітникам Мережі та зовнішнім консультантам, виконавцям робіт з питань впровадження реформи eHealth.
- Здійснення аналізу виконання субгрантерами проектів, інформування про результати безпосереднього керівництва та фахівців відділу адвокації.
- Впорядкування та зберігання належним чином документації, яка стосується діяльності з підтримки реформи eHealth.
- Надання допомоги в організації та участь в зовнішніх та/або внутрішніх аудиторських перевірках проектів Мережі, які фінансують реформу eHealth.
Фахівця відділу адвокації з супроводу реформи eHealth буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:
Освіта: вища
Досвід роботи: не менше 1 року. Досвід співпраці з Проектним офісом eHealth, роботи в ІТ, залучення фінансування для здійснення реформ будуть вважатись перевагою, але не є обов’язковими
Навички:
- Гарні організаційні навички.
- Впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
- Впевнене володіння персональним комп’ютером та іншою офісною оргтехнікою.
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань.
- Здатність ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
- Гарні комунікаційні навички для підтримки ефективних та професійних стосунків із співробітниками та донорами Мережі.
Знання мов:
- вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово), володіння англійською мовою (усно/письмово)
Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи
- Уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі
Додаткова інформація:
При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).
Кінцевий термін подання резюме: 16.02.2018 року
Як подавати заявки:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою на ел. адресу: [email protected] до 16 лютого 2018 року.
В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».
Контактні особи: Качанова Юлія, Ковнір Наталія, тел. 467-75-67.