Фахівець відділу інноваційних програм (фінансовий грантменеджмент)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Фахівець відділу інноваційних програм (фінансовий грантменеджмент)

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі – Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця відділу інноваційних програм (фінансовий грантменеджмент).

Завдання відділу: Розробка та впровадження інноваційних підходів до забезпечення 100% лікування пацієнтів.

 Основні обов’язки кандидата:

Фінансовий супровід процесу грантування:

  1. Підготовка вимог щодо оформлення фінансової частини заявок на отримання грантів потенційними субгрантерами; перевірка дотримання вимог.
  2. Підготовка електронних форм звітності за результатами впровадження програм субреципієнтами; надання консультацій суб-реципієнтам щодо заповнення форм.
  3. Забезпечення своєчасного збору фінансових звітів від суб-реципієнтів (в електронному та паперовому вигляді).
  4. Перевірка проміжних фінансових звітів суб-реципієнтів.
  5. Підготовка звітів за результатами перевірки та повідомлення суб-реципієнтів.
  6. Контроль за виконанням суб-реципієнтами зазначених у звіті рекомендацій.
  7. Здійснення консультативної підтримки суб-реципієнтів щодо всіх аспектів фінансового управління грантами.
  8. Здійснення візитів фінансового та спільного програмно – фінансового моніторингу в організації суб-реципієнти.
  9. Забезпечення відсутності кредиторської заборгованості суб-реципієнтів перед організацією після закінчення терміну дії суб-гранту.
  10. Виконання інших  доручень дотичних до діяльності відділу.

Фахівця відділу інноваційних програм (фінансовий грантменеджмент) буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: закінчена вища освіта (фінанси, облік та аудит).

Досвід роботи: не менше 3 років стажу роботи на аналогічних посадах

 Навички:

  1. Досвідчений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point тощо).
  2. Досвід фінансового супроводу грантових програм.
  3. Уміння складати аналітичні та фінансові звіти.
  4. Спроможність справлятись з декількома завданнями одночасно та дотримуватись встановлених термінів.
  5. Увага до деталей.
  6. Досвід роботи у неприбутковому секторі є перевагою.

Знання мов: вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово). Знання інших іноземних мов є перевагою

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Готовність до відряджень.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації.

Кінцевий термін подання резюме: 01.12.2017 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою на ел. адресу: [email protected]  до 01 грудня 2017 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна тел.467-75-67 (внут.762).


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project