Фахівець з обробки скарг
ЗАВЕРШЕНО
Посада: Фахівець з обробки скарг
Департамент з організаційного розвитку та адміністрування у Міжнародний Благодійний Фонд “Карітас України”
Відбір резюме кандидатів: з 15.04.2021 по 16.04.2021 рр.
Співбесіди: з 19.04.2021 по 22.04.2021 рр.
Обов’язки:
- Щоденний прийом скарг по всіх встановлених каналах зворотного зв’язку (гаряча лінія, форма зворотного зв’язку на сайті, електрона скринька, мобільні додатки)
- Реєстрація скарги у внутрішній системі
- Якщо інцидент стався в локальній організації – обов’язкове повідомлення локального директора;
- Надання підтвердження скаржнику, що скарга отримана;
- Інформування скаржника на всіх етапах;
- Координація засідань Комісії з розгляду скарг; ведення протоколів засідань Комісії;
- Зворотний зв’язок із скаржником та залученими до скарги сторонами, якщо це необхідно;
- Дотримання конфіденційності;
- Створення внутрішньої системи реєстрації скарг, реєстрація та відстеження всіх отриманих скарг та забезпечення належного документування відповідей та результатів, що реєструються в системі;
- Проведення аналізу даних та складання аналітичних звітів кожні пів року; організація та проведення зустрічей менеджменту для вдосконалення МРС;
- Надання інформації про всі запити, пов’язані із скаргами, отриманими від КІ, КЄ та донорів;
- Інформування бенефіціарів, співробітників та партнерів «Карітасу України» про МРС «Карітасу України»;
- Перевірка того, що інформація про те, як і куди скаржитися, оновлюється та доступна на вебсайті «Карітасу України» та інформаційні листівки, плакати , тощо є у наявності у всіх єпархіальних та парафіальних Карітасах в Україні;
- Зобов’язуюсь дотримуватись всіх політик та процедур системи «Убезпечення» Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України».
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта за спеціальністю «психологія».
- Досвід проведення психологічних консультацій на менше 2-х років.
- Досвід роботи із базами даних не менше 3-х років.
- Ознайомлення та розуміння структури, взаємовідносин, функцій та відповідальності в межах організації «Карітас»;
- досвід адміністративної роботи, написання звітів, підготовка та проведення ділових зустрічей;
- відмінні навички спілкування;
- можливість швидко засвоїти цілу низку складної інформації та робити експертні судження;
- високий рівень точності, об’єктивності та уваги до деталей;
- здатність долати конфліктні ситуації;
- ефективне управління часом та дотримання термінів;
- знання, розуміння та здатність застосовувати міжнародні стандарти щодо захисту та підзвітності.
- Зобов’язуюсь дотримуватись всіх політик та процедур системи «Убезпечення» Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України».
Повинен знати:
- постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з практичної психології;
- етичні принципи роботи допомоги у гуманітарній/соціальній сфері;
- вміти визначати потреби, розробляти та впроваджувати індивідуальний план надання психологічної допомоги клієнту в стислі терміни;
- політику і цілі діяльності організації;
- структуру і керівний склад організації та його підрозділів;
- правила ділового спілкування;
- правила внутрішнього трудового розпорядку;
- політик та процедур системи «Убезпечення» МБФ «Карітас України»;
Повинен вміти:
- вміти вести професійно записи;
- готувати відповіді на листи;
- готувати звіти;
- відмінно спілкуватися українською мовою.
Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист на [email protected].