Фахівець з обробки скарг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансія
Фахівець з обробки скарг

Посада: Фахівець з обробки скарг  

Департамент з організаційного розвитку та адміністрування у Міжнародний Благодійний Фонд “Карітас України”

Відбір резюме кандидатів: з 15.04.2021 по 16.04.2021 рр.

Співбесіди: з 19.04.2021 по 22.04.2021 рр.

Обов’язки: 

  • Щоденний прийом скарг по всіх встановлених каналах зворотного зв’язку (гаряча лінія, форма зворотного зв’язку на сайті, електрона скринька, мобільні додатки)
  • Реєстрація скарги у внутрішній системі
  • Якщо інцидент стався в локальній організації – обов’язкове повідомлення локального директора;
  • Надання підтвердження скаржнику, що скарга отримана;
  • Інформування скаржника на всіх етапах;
  • Координація засідань Комісії з розгляду скарг; ведення протоколів засідань Комісії;
  • Зворотний зв’язок із скаржником та залученими до скарги сторонами, якщо це необхідно;
  • Дотримання конфіденційності;
  • Створення внутрішньої системи реєстрації скарг, реєстрація та відстеження всіх отриманих скарг та забезпечення належного документування відповідей та результатів, що реєструються в системі;
  • Проведення аналізу даних та складання аналітичних звітів кожні пів року; організація та проведення зустрічей менеджменту для вдосконалення МРС;
  • Надання інформації про всі запити, пов’язані із скаргами, отриманими від КІ, КЄ та донорів;
  • Інформування бенефіціарів, співробітників та партнерів «Карітасу України» про МРС «Карітасу України»;
  • Перевірка того, що інформація про те, як і куди скаржитися, оновлюється та доступна на вебсайті «Карітасу України» та інформаційні листівки, плакати , тощо є у наявності у всіх єпархіальних та парафіальних Карітасах в Україні;
  • Зобов’язуюсь дотримуватись всіх політик та процедур системи «Убезпечення» Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України».

Кваліфікаційні вимоги: 

  • Повна вища освіта за спеціальністю «психологія».
  • Досвід проведення психологічних консультацій на менше 2-х років.
  • Досвід роботи із базами даних не менше 3-х років.
  • Ознайомлення та розуміння структури, взаємовідносин, функцій та відповідальності в межах організації «Карітас»;
  • досвід адміністративної роботи, написання звітів, підготовка та проведення ділових зустрічей;
  • відмінні навички спілкування;
  • можливість швидко засвоїти цілу низку складної інформації та робити експертні судження;
  • високий рівень точності, об’єктивності та уваги до деталей;
  • здатність долати конфліктні ситуації;
  • ефективне управління часом та дотримання термінів;
  • знання, розуміння та здатність застосовувати міжнародні стандарти щодо захисту та підзвітності.
  • Зобов’язуюсь дотримуватись всіх політик та процедур системи «Убезпечення» Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України». 

Повинен знати:

  • постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з практичної психології;
  • етичні принципи роботи допомоги у гуманітарній/соціальній сфері;
  • вміти визначати потреби, розробляти та впроваджувати індивідуальний план надання психологічної допомоги клієнту в стислі терміни;
  • політику і цілі діяльності організації;
  • структуру і керівний склад організації та його підрозділів;
  • правила ділового спілкування;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку;
  • політик та процедур системи «Убезпечення» МБФ «Карітас України»; 

Повинен вміти:

  • вміти вести професійно записи;
  • готувати відповіді на листи;
  • готувати звіти;
  • відмінно спілкуватися українською мовою.

Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист на [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій