Фахівець_чиня з фінансових питань / Finance Officer
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з фінансових питань в м. Дніпро.
Загальний опис посади:
Фінансовий спеціаліст забезпечує підтримку реалізації програм DRC у східному регіоні, в Дніпровському офісі в зоні його відповідальності. Підпорядковується керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності (FATL), співпрацює з відділом закупівель, бухгалтерами та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання фінансових завдань і надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.
Ваші основні обов’язки будуть:
- Підготовка платежей, що здійснені готівкою, чеком або банківськими переказами в існуючих формах DRC під назвою Платіжні запити;
- Обслуговування каси, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі;
- Підготовка заявкок на перерахування грошей на банківські рахуноки;
- Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у Dynamics та Касових книг у Excel для відображення фактичного стану існуючої каси та банківського балансу в усіх валютах;
- Подача банківських випискок, касових рахунків та касові книги HoSS/фінансовому менеджеру до 5 числа кожного календарного місяця;
- Забезпечення видачі авансів та депозитів на основі схвалення регіонального керівника/прямого керівника та їх виплату протягом 4 тижнів після виникнення витрат;
- Забезпечення використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
- Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Перевірка та підписання Заявок на закупівлю (PR) та Запити на платежі з фінансової сторони (RfP);
- Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
- Переконайтеся, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та законодавства України, точні та своєчасні, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
- Забезпечити надсилання сканованих ваучерів до HoSS щомісяця;
- Переглядати документи та переконуватися, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконуватися, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
- Спільно з FATL вести файл прогнозу бюджету (The File) для у зоні своєї відповідальності (проекти/бюджетні лінії);
- Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані підрозділом ланцюга постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
- Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати гайди тощо;
- За потреби надавати іншу підтримки в Базовому офісі;
- Бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Переконуватися, що витрати на підтримку (паливо, зарплата, орендна плата тощо) розподіляються на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами.
Необхідний досвід та технічні компетенції:
- Ми очікуємо, що ви матимете принаймні 2 роки досвіду роботи у фінансовій сфері чи у суміжних сферах.
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office, особливо Excel.
- Акуратність в оформленні документів.
- Фінансова грамотність.
- Комунікативні навички.
- Досвід роботи в ІНГО буде перевагою.
- Досвід роботи з ERP програмами буде перевагою.
Освіта:
Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).
Знання мов:
- Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
- Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо).
Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
- Дата початку: якнайшвидше
- Тип контракту: повна зайнятість. Робота у офісі
Процес подачі заявки
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166818&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 23 січня 2023 р.
Вакансія тільки для громадян України.
Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo.