Фахівець_чиня з питань психосоціальної підтримки, Psychosocial Support (PSS) officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy вакансія dfrfycsz(12)
Фахівець_чиня з питань психосоціальної підтримки, Psychosocial Support (PSS) officer

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Фахівця з питань психосоціальної підтримки у Харкові.

Основні обов’язки:

Програмування та операційна діяльність:

  • Сприяти розробці та впровадженню планів розвитку потенціалу PSS щодо методологій та матеріалів PSS (основи PSS, PFA  та ін.).
  • Підтримувати контекстуалізацію навчальних матеріалів та інструментів планування діяльності, за необхідності, та доносити інформацію до асистентів PSS.
  • Керувати плануванням та спільно з асистентом PSS проводити групові заняття з психосоціальної першої допомоги.
  • Планувати, фасилітувати та забезпечувати проведення заходів з психосоціальної першої допомоги , що відповідають культурним та віковим особливостям, а також заходів з розвитку позитивних механізмів подолання труднощів.
  • Складати звіти про проведені заняття та відслідковувати сфери технічної реалізації/додаткових програмних потреб.
  • Керувати збором даних до і після оцінки та вести базу даних, забезпечуючи точність і достовірність даних.
  • Керувати, реєструвати та зберігати дані, забезпечуючи конфіденційність зібраної інформації та наданих послуг.
  • Своєчасно готувати та подавати щотижневі та щомісячні робочі плани.
  • Проводити тренінги та супервізії з асистентами PSS.
  • Проводити інформаційні заходи щодо доступності послуг з охорони психічного здоров’я, психосоціальної підтримки та захисту.
  • Виявлення та перенаправлення кейсів для отримання більш спеціалізованих послуг з кейс-менеджменту.
  • Допомагати асистентам PSS планувати та брати участь у тренінгах з розвитку потенціалу, якщо це необхідно та потрібно.
  • Сприяти розробці та постійному оновленню системи мапування послуг, яка детально описує доступні послуги та допомогу в наших регіонах, а також забезпечувати своєчасний контроль за перенаправленнями.
  • Надавати підтримку групам захисту в ефективному та конфіденційному перенаправленні справ.
  • Підтримувати зв’язок з командою з питань захисту та відвідувати внутрішні наради з оновлення інформації щодо конкретних проектів, планів дій та відстеження ключових заходів, пов’язаних з наданням PSS.
  • Розвивати відносини з іншими партнерськими координаторами з метою сприяння ефективному впровадженню та реалізації програми PSS.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером з питань захисту, що стосуються досягнення цілей захисту.

Логістика/Фінанси:

  • Підтримувати моніторинг фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надавати своєчасний зворотній зв’язок щодо виконання бюджету.
  • Проактивне планування та координація матеріально-технічного забезпечення та переміщення персоналу з/до різних операційних районів.
  • Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Вища освіта в галузі психології, соціальної роботи, освіти або в близьких до них галузях.
  • Мінімум 2 роки досвіду роботи у сфері захисту, соціальної роботи чи суміжної галузі
  • Глибоке розуміння питань захисту, включаючи захист дітей та ґендерне насильство.
  • Здатність обговорювати делікатні питання з повагою та співчуттям, включаючи здатність надавати першу базову психологічну допомогу.
  • Відмінні навички міжособистісного, усного та письмового спілкування.
  • Знання глобальних керівних принципів MHPSS, включаючи рекомендації IASC із психічного здоров’я та послуг психосоціальної підтримки.
  • Сильне почуття особистої цілісності та розуміння конфіденційності та етики
  • Впевнені знання Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційні системи Windows.
  • Вільне володіння українською мовою
  • Розмовна письмова та усна англійська мова є бажаною (рівень Intermediate).

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Харкова(здійснюватиме діяльність у межах області). 
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням Psychosocial Support (PSS) officer – Application Form (hr-manager.net).

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 07 серпня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)