Фахівець/чиня із розвитку підприємництва (Entrepreneurship and Employment Development Officer)
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні, які здійснюють реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС. ДРБ продовжуватиме і адаптуватиме свій портфель довгострокових рішень до мінливого контексту.
Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Фахівця/чиню із розвитку підприємництва, який (яка) доєднається до нашої команди в м. Чернігів.
Опис посади:
Ви професіонал у сфері бізнесу, який прагне зробити відчутний вплив на громади, що постраждали від кризових ситуацій? Ми шукаємо людину з практичним досвідом роботи у сфері підприємництва, яка готова спрямувати свої експертні знання в гуманітарний сектор, задля відновлення життя та підтримки засобів до існування.
У рамках цієї важливій ролі ваша робота полягатиме в оцінці бізнес-планів, впровадженні програм розподілу грантів для ММСП та наданні критично важливої підтримки для відновлення та розвитку бізнесу. Ваша здатність визначати, що робить бізнес життєздатним, та розуміння викликів, з якими стикаються громади, безпосередньо сприятимуть економічному відновленню та стійкості в гуманітарному контексті.
У гуманітарному секторі ваші зусилля розширять можливості підприємців, відновлять засоби до існування та зміцнять місцеву економіку, що постраждала від конфлікту чи катастрофи. Якщо ви готові принести свій досвід у гуманітарну сферу та почати впливати на ситуацію, ми заохочуємо вас подати заявку вже сьогодні!
Вашими основними обов’язками будуть:
- Планувати та реалізовувати/впроваджувати програмні заходи, пов’язані з економічним відновленням, включаючи, але не обмежуючись цим, підтримку у сфері професійного навчання, розподілом бізнес-грантів та розбудовою потенціалу мікро та малого бізнесу.
- Підтримка Керівника групи проєкту з економічного розвитку у підготовці та оновленні щомісячних робочих планів.
- Визначати та інформувати Керівника групи проєкту та Менеджера про потреби стосовно економічного розвитку/відновлення у визначених локаціях. Забезпечувати збір як кількісної так і якісної інформації та даних.
- Координувати роботу з колегами з інформаційного менеджменту та брати активну участь в аналізі зібраної інформації та даних.
- Організовувати інформаційно-просвітницьку діяльність, у тому числі розповсюдження ключових повідомлень, розробку та розповсюдження інформаційно-просвітницьких та комунікаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій, відповідно до потреб, виявлених під час моніторингу.
- Сприяти підвищенню якості підходу ДРБ, орієнтованого на громаду, шляхом ефективного визначення та координації роботи із зацікавленими сторонами, ключовими інформантами та членами громади.
- Мобілізовувати та налагоджувати міцні зв’язки з громадами через послідовну взаємодію з місцевими структурами та дотримання підходів, що враховують культурні особливості та гідність.
- Контролювати роботу молодших фахівців проєкту з економічного розвитку та забезпечувати якість їхньої діяльності.
- Координувати роботу з іншими департаментами ДРБ, щоб покращити процес перенаправлень та обміну інформацією.
- Сприяти та надавати інформацію з «полів» для пропозицій щодо фінансування нових проєктів.
- Надавати регулярні звіти керівнику групи проєкту з економічного розвитку та/або менеджеру проекту з економічного розвитку.
- Виконувати будь-які інші завдання, які можуть бути призначені керівником групи проєкту з економічного розвитку та/або менеджером з економічного розвитку, що мають відношення до досягнення цілей економічного відновлення.
Про Вас:
- Щонайменше 2+ роки досвіду у впровадженні заходів з економічного відновлення або забезпечення засобів до існування, бажано в гуманітарному секторі або секторі розвитку.
- Глибоке розуміння можливостей та викликів розвитку бізнесу в Україні, з особливим знанням економічного контексту Чернігівської області.
- Підтверджені навички тайм-менеджменту зі здатністю ефективно пріоритезувати завдання та керувати кількома обов’язками в умовах стислих дедлайнів.
- Досвід роботи з вразливими групами населення, вміння професійно та співчутливо обговорювати та вирішувати делікатні питання.
- Сильні міжособистісні та комунікативні навички, здатність співпрацювати з різними зацікавленими сторонами, включаючи окремих людей, команди та зовнішніх партнерів.
- Знання бізнес-грантів або механізмів підтримки підприємницької діяльності, включаючи оцінку потреб та надання адресної допомоги, є перевагою.
- Високий рівень професійної етики та розуміння конфіденційності у чутливих ситуаціях.
- Володіння інструментами Microsoft Office, а також знайомство з цифровими системами звітності та управління.
- Вільне володіння українською мовою є обов’язковим; добре знання англійської мови є перевагою.
- Здатність збирати, аналізувати та використовувати дані для звітності та прийняття рішень.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: Безстроковий контракт після успішного проходження трьох місяців випробувального терміну.
- Місце роботи: Чернігів.
- Дата початку: Лютий 2025.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі резюме:
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.
Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Подання заявки за посиланням.
Кінцевий термін подачі заявок: 02 лютого 2025 року.*
*Ми залишаємо за собою право проводити додаткові співбесіди до завершення терміну подання заявок.