Фахівець/чиня із відновлення родинних зв`язків служби розшуку
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Фахівця/фахівчині із відновлення родинних зв`язків Служби розшуку.
Вимоги:
- Вища освіта.
- Готовність займатися рутинною роботою та здатність визначати пріоритети, увага до деталей.
- Досвід комунікації з різними категоріями бенефіціарів, навички ведення інтерв’ю (за принципами: слухати та почути, дивитися та побачити, розуміти та відчувати), уміння вести діалог і структуровану бесіду (виявлення проблем та потреб родин, які постраждали внаслідок збройного конфлікту), етика поведінки, тактовність та дипломатичність.
- Мобільність та готовність працювати поза межами офісу (зустрічі/контакти з волонтерами, візити до бенефіціарів Служби розшуку).
- Стресостійкість і мотивація для роботи в гуманітарній сфері, готовність працювати відповідно до основних принципів Руху Червоного Хреста та Червоного Півмісяця.
- Дотримання принципу конфіденційності інформації.
- Вільне володіння українською та бажано англійською мовою.
- Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outlook, PPT), навички використання Інтернет ресурсів.
- Вміння обробляти значні обсяги інформації та грамотне ведення поточної документації/документообігу.
- Навички систематизації інформації, планування діяльності.
- Вміння працювати в команді.
Основні обов’язки:
- За фахівцем закріплено коло питань, за якими він виконує розшукову роботу за зверненнями громадян України та проводить відповідні заходи з пошуку на території Україні за запитами з-за кордону (у партнерстві зі Службами розшуку національних товариств Червоного Хреста або Червоного Півмісяця, Міжнародного Комітету Червоного Хреста).
- Здійснення заходів з розшуку, відновлення родинних зв’язків та з’ясування долі осіб (незалежно від національного походження та державної належності), що постраждали внаслідок війн, збройних конфліктів, надзвичайних ситуацій та міграційних процесів у світі.
- Робота із зверненнями громадян щодо розшуку рідних, реєстрація отриманих запитів, та внесення інформації до БД «Розшук».
- Підтримка регулярного контакту (онлайн і офлайн) з бенефіціарами Служби розшуку з метою оперативного реагування на їхні потреби у розшуку та відновленні родинних зв’язків (ВРЗ), втрачених внаслідок міжнародного збройного конфлікту в Україні.
- Здійснення ділового листування та телефонних переговорів з партнерами, в тому числі іноземними.
- Ведення документації. Систематизація даних щодо виконання програмних завдань, в тому числі, статистичний облік, формування звітних документів щодо виконаної роботи.
- Виконання адміністративних завдання, пов’язаних з організацією регіональних сесій/ заходів для родин зниклих безвісти/полонених внаслідок міжнародного збройного конфлікту та наданням ВРЗ послуг.
- Працювати з інформаційними ресурсами з метою здійснення найбільш ефективних розшукових заходів:
1. здійснювати цільову комплексну експертизу інформації, необхідної для розшуку;
2. використання наявні опубліковані відомості та електронні джерела і ресурси;
3. здійснювати скринінг інформації запиту та інших джерел для визначення плану розшукових заходів.
Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка, 30.
Товариство пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.