Фахівець/чиня проекту з психосоціальної підтримки / Psycho-Social Support Officer (тимчасово)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy_dfrfycsz(5) prostirjob
Фахівець/чиня проекту з психосоціальної підтримки / Psycho-Social Support Officer (тимчасово)

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2024 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС. 

Наразі ДРБ шукає Фахівця проекту з психосоціальної підтримки для своєї діяльності в Чернігові.  

Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи проекту з психосоціальної підтримки.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом менеджера проекту з психосоціальної підтримки, провідний фахівець проекту з психосоціальної підтримки надаватиме комплексні послуги психосоціальної підтримки цільовим особам і громадам. Він/вона тісно співпрацюватиме з окремими особами, сім’ями та спільнотами, щоб задовольнити їхні потреби в емоційному, соціальному та психічному здоров’ї та сприяти процесам відновлення та формування стійкості. 

Обов’язки:

Під керівництвом Керівника групи проекту соціально-правового захисту, провідний фахівець проекту з психосоціальної підтримки буде:

  • Проводити групові сесії з ПСП для сприяння взаємній підтримці, стійкості, психічному благополуччю та розвитку позитивних стратегій подолання труднощів.
  • Надавати індивідуальні психологічні консультації.
  • Підтримувати розробку навчальних заходів для різних груп.
  • Підтримувати розробку та проведення психоосвітніх сесій (як змісту, так і матеріалів) на психосоціальні теми, включаючи управління стресом, доступні послуги для психічного здоров’я та навички подолання стресу.
  • Проводити консультації з громадою щодо потреб в психосоціальній підтримці.
  • Співпрацювати з іншими постачальниками послуг, такими як медичні працівники та соціальні працівники, і за потреби робити відповідні перенаправлення та подальше спостереження, коли це необхідно.
  • Проактивно визначати громадські простори, що забезпечують конфіденційність для організації заходів щодо психосоціальної підтримки. 
  • Сприяти участі та залученню громади до заходів психосоціальної підтримки, заохочуючи активну участь окремих осіб, сімей та зацікавлених сторін громади.
  • Виявлення та підтримка, у тому числі шляхом підвищення обізнаності та нарощування потенціалу, місцевих ресурсів, таких як громадські організації або волонтери, для підвищення доступності психосоціальної підтримки на рівні громади.
  • Планувати та брати участь у заняттях з розвитку потенціалу, якщо це необхідно та потрібно, в тому числі щодо першої психологічної допомоги.
  • Сприяти розробці та постійному оновленню системи картування послуг із детальним описом доступних послуг і допомоги в зонах діяльності ДРБ.
  • Готувати регулярні звіти про діяльність, досягнення, виклики та рекомендації. 
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером із соціально-правового захисту, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 2 роки досвіду у проведенні індивідуальних психологічних консультацій
  • Досвід або сильна зацікавленість у роботі з ВПО та населенням, що постраждало від конфлікту
  • Бажано, але необов’язково, знання з соціальної роботи, кейс-менеджмент чи консультування тощо. 
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різного походження.
  • Бажано досвід роботи з персоналом. 
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність визначати пріоритети завдань і керувати кількома обов’язками.
  • Висока професійна етика та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Впевнені знання Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційні системи Windows.
  • Бажане добре знання англійської мови.
  • Знання української мови обов’язкове.
  • Необхідна освіта: Ступінь в галузі психології.

Усі посади DRC вимагають від співробітників володіння основними компетенціями DRC:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Строковий трудовий договір на період відсутності основного працівника з випробувальним терміном 3 місяці
  • Рівень: H
  • Місце роботи: Чернігів
  • Дата початку: якомога швидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування Данської ради у справах біженців для національного персоналу.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Направляти на анкету.

Кінцевий термін подання заявок: 29.01.2025 року.*

  • Ми залишаємо за собою право проводити додаткові співбесіди до завершення терміну подання заявок.


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджер/ка Центру соціального супроводу (Мукачево)

Психолог/иня

Послуги Регіональних координаторів/ок в Миколаївській та Івано-Франківській областях (за проєктом PIN Віднова)

Послуги Логіста/ки (за проєктом PIN Віднова)

Послуги HR-координатора/ки (за проєктом PIN Віднова)

Послуги Юриста/ки (за проєктом PIN Віднова)