Фахівець(чиня) проєкту з відновлення житла

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Фахівець(чиня) проєкту з відновлення житла

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2024 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Наразі DRC шукає молодшого фахівця проекту з відновлення житла для роботи в місті Суми з частими відрядженнями у межах Сумської області.

Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи проєкту з відновлення житла офісу ДРБ у м. Суми.

Вашими основними обов’язками будуть:

Зв’язок з громадою та підзвітність

  • У співпраці з іншими членами команди здійснювати консультації з мешканцями та місцевою владою, перш ніж виконувати роботи з покращення будівель і споруд.
  • Підготовка листів-запитів/відповідей (або будь-якої кореспонденції) органам влади, органам самоврядування, іншим НГО.

Основні напрямки захисту

  • Фокусуватися на доступності та особливих потребах вразливих груп населення.

Програмна та операційна діяльність

  • Забезпечувати ефективну та результативну реалізацію програми при дотриманні бюджету та плану роботи.
  • Надавати всебічну підтримку та робити внесок в усі заходи пов’язані з реалізацією проєктів щодо відновлення житла.
  • Спілкування із бенефіціарами — попередні домовленості стосовно будь-яких зустрічей з ними для оцінки, виконання робіт, підписання будь-яких, передбачених програмою, документів. Доводити до бенефіціарів всю необхідну інформацію стосовно діяльності ДРБ, проводити роз’яснювальну роботу стосовно порядку та складу робіт, отримувати зворотній зв’язок та доносити інформацію про стан справ інженеру та керівнику відділу, реагувати через систему механізму реагування на скарги та відгуки.
  • Брати участь в експертній оцінці пошкоджень (фотофіксація). Проводити реєстрації бенефіціарів, запитувати та вносити копії всіх необхідних документів через заповнення бази даних (KOBO tool).
  • Обробляти, доповнювати, аналізувати та вигружати внесені в базу даних для подальшого формування різного типу звітів за запитом керівника.
  • Підготовка та підпис згоди на обробку персональних даних, укладання договорів з бенефіціарами.
  • Відвідування домогосподарств з інженером для остаточної перевірки виконаних робіт та обсягів. Приймати участь у підготовці Актів виконаних робіт та їх підписанні і з бенефіціарами. Моніторинг виконання робіт, збір зворотного зв’язку від бенефіціарів.

Координація та представництво

  • Представляти відділ відновлення житла на будь-яких координаційних нарадах різних рівнів.

Безпека та логістика

  • Дотримуватися затвердженого розпорядку робочого дня та правил організації Code of Conduct.
  • Дотримуватися правил техніки безпеки на об’єктах.
  • Приймати участь у плануванні виїздів на об’єкти.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Університетська освіта: вища освіта.
  • Досвід роботи: 2+ роки професійного досвіду.
  • Мови: вільне володіння українською мовою, бажаний достатній рівень володіння англійською мовою.
  • Комп’ютерна грамотність: впевнений користувач MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Бажано мати досвід соціальної роботи. Комфортно говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які потрапили в біду.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами та зацікавленими сторонами з різних верств суспільства.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність розставляти пріоритети завдань і керувати кількома обов’язками.
  • Сильне почуття особистої чесності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Особиста дисциплінованість, пунктуальність, відповідальність у прийнятті рішень, чесність, комунікабельність.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців, з 3-місячним випробувальним терміном. Можливе поновлення залежно від результатів роботи та фінансування.
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Кінцевий термін подання заявок: 27.10.2024
  • Медичне страхування

Зарплата та умови відповідатимуть Умовам працевлаштування Данської Ради у справах біженців для національного персоналу

Процес подання:

  • Всі кандидати повинні завантажити мотиваційний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
  • Заявки, надіслані електронною поштою, не будуть розглядатися.
  • Направляти на анкету.

Кінцевий термін подання заявок: 27.10.2024*

  • Ми залишаємо за собою право проводити додаткові співбесіди до завершення терміну подання заявок.

ДРБ як роботодавець: Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. Ми пишаємося нашими:

  • Професіоналізмом, впливом та досвідом
  • Гуманітарний підходом та роботою, яку ми виконуємо
  • Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском
  • Культурою, цінностями та сильним лідерством
  • Справедливою компенсація та постійним розвитком

Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим підзахисним особам залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.

Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers. Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактора. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг відеомонтажу в Чернівецькiй, Чернігівській та Харківській областях

Закупівля послуг графічного дизайну

Програмний(а) координатор(ка)

Тендер на закупівлю послуг з перевезення пасажирів

Вакансія: Field Operations Analyst