Фахівець/фахівчиня відділу з прав людини, ґендеру та розвитку спільнот у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Фахівець/фахівчиня відділу з прав людини, ґендеру та розвитку спільнот у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця/фахівчині відділу з прав людини, ґендеру та розвитку спільнот.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата/кандидатки:

  1. Координація діяльності, інформування та підтримка постійного контакту з неурядовими організаціями-субгрантерами (спільнот людей, що живуть з ВІЛ; спільнот ключових груп) у закріплених регіонах відповідно до стратегічних цілей Організації.
  2. Аналіз рівня організаційної спроможності організацій-субгрантерів.
  3. Розробка планів посилення організаційної спроможності організацій-субгрантерів в регіонах та консультативний їх супровід по реалізації цих планів. Запровадження заходів на підвищення ефективності роботи організацій-субгрантерів (консультування лідерів спільноти для налагодження партнерства, пошук ресурсів, експертна допомога у розробці політик і управлінських документів для належного функціонування мережі, моніторинг і оцінки сервісів і бар’єрів і т.ін.).
  4. Здійснення моніторингових візитів до організацій-субгрантерів. Підготовка звітів, рекомендацій, контроль виконання рекомендацій.
  5. Технічна допомога НУО згідно визначених проблем і прогалин, в тому числі кризовий менеджмент (комплексна технічна допомога вузьких експертів з виїздом до самої НУО, консультаційна підтримка та контроль результатів імплементації рекомендацій).
  6. Участь у підготовці та проведенні навчальних заходів для НУО-спільнот з метою підвищення спроможності впливу на покращення доступу до послуг, соціальних благ для спільнот (зміни на рівні місцевих та національних політик, систем управління у воєнний і повоєнний період, нові стратегії щодо здоров’я та ресурсного забезпечення функціонування систем здоров’я).
  7. Участь у розробці стратегій розвитку НУО спільнот.
  8. Участь у підготовці зведених звітів стану НУО і системних бар’єрів/рекомендацій, в тому числі для залучення інвестицій і забезпечення сталості функціонування НУО у подальшому.
  9. Здійснення моніторингу та фіксації порушень прав людини по відношенню до ключових груп. Розробка стратегії надання параюридичної і юридичної допомоги з метою підвищення рівня знань про права у спільнотах.
  10. Участь у процесі впровадження та підтримки діджиталізації управлінських процесів у НУО-спільнотах (підтримка мобільного додатку «NGO management» – управлінського інструменту для здійснення дистанційного прозорого управління у спільноті, швидкого та відкритого прийняття рішень, вирішення кризових ситуацій. 

Вимоги до кандидата/кандидатки: 

Освіта: вища у галузі соціальної роботи,  менеджменту або в інших релевантних до обов‘язків кандидата сферах. 

Досвід:  не менше 3-х років аналогічного досвіду роботи. 

Навички:

  • Досвід ефективного адміністрування внутрішніх та зовнішніх процесів, що забезпечують досягнення поставлених цілей.
  • Знання знання соціальної проблематики з питань ВІЛ/СНІД..
  • Навички роботи в форматі проектного менеджменту.
  • Сформовані аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації, дотримання строків виконання задач
  • Вміння працювати з великими масивами даних.
  • Стратегічне мислення, розуміння причинно-наслідкових зв‘язків, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  • Навички в організації та проведенні навчальних заходів.
  • Вільне володіння пакетом Microsoft Office.

Знання мов: вільне володіння українською мовою (усно/письмово). Володіння англійською мовою (усно/письмово) є перевагою. 

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи та уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
  • Готовність продукувати та втілювати інноваційні ідеї.
  • Готовність до відряджень. 

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ. 

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською та англійською мовами до 11 липня 2023 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення. 

Кінцевий термін подання резюме: 11 липня 2023 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. 

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка освітніх проектів

Менеджер/ка проектів (USAID/BHA)

Менеджер/ка програми з підготовки до зими

Monitoring, Evaluation and Learning Specialist / Спеціаліст/ка з моніторингу, оцінювання та навчання

Senior WASH Officer / Провідний/а фахівець/чиня програм з водопостачання, санітарії та гігієни

Health Officer / Фахівець/чиня програм з громадського здоров'я