Фахівець/чиня з адміністративних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ganna Kolomiiets

Датська рада у справах біженців (DRC) є провідною агенцією з питань захисту, повноваженнями якої є просування та захист довгострокових рішень для постраждалого від конфлікту та переміщення населення на основі гуманітарних принципів і прав людини.

DRC працює в Україні з 2014 року  і продовжує значне розширення масштабів у 2022 році для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах захисту, засобів до існування, житла/непрофільних організацій та гуманітарного роззброєння та розбудови миру.

DRC активно розвивається і шукає в свою команду Фахівця з адміністративних питань в офіс м. Слов’янськ.

Загальний опис вакансії

Під наглядом керівника бази та технічної підтримки з боку менеджера служби підтримки фінансово-адміністративний спеціаліст керуватиме повсякденними фінансовими та адміністративними функціями харківського офісу

Географічне розташування

Ця роль зосереджена на території та забезпечує відповідність процедурам і вказівкам DRC у межах області. Роль сприяє розробці територіальних стратегій, які перетворюються на плани дій і повсякденні завдання. Роль забезпечує підтримку та/або технічне керівництво базовими операціями. Місце служби в Харкові з можливим виїздом на місця та Дніпро.

Основні обов’язки

Управління офісом / адміністрація / управління персоналом

  • Підтримка у визначенні, створенні та повсякденному функціонуванні офісу
  • Адміністративні обов’язки, включаючи зберігання канцелярського приладдя, забезпечення чистоти та функціонування офісу, складання розкладу, переклади (письмові та усні) та інші адміністративні завдання
  • Обов’язки з управління персоналом, включаючи облік робочого часу/табель робочого часу, підготовку платіжних відомостей та інші завдання з управління персоналом

Логістика/закупівлі/управління автопарком

  • Підтримка у виконанні завдань з логістики/закупівель, включаючи підтримку в отриманні місцевих цінових пропозицій на постачання, організацію поставок та місцевих закупівель
  • Відповідальність за координацію використання транспортних засобів у найбільш ефективний спосіб у координації з польовими командами
  • Управління та ведення трекера закупівель, звіту з управління автопарком та контрольного списку складу під наглядом менеджера з логістики та закупівель
  • Планування та моніторинг отримання, зберігання, завантаження та відправлення товарів разом з керівниками програм.   
  • Забезпечення проведення щоденних, щотижневих та щомісячних перевірок складу.  
  • Участь та допомога в оновленні списку постачальників.  

Безпека та зв’язок  

  • Виконувати функції координатора з питань безпеки в координації з керівником польового офісу та групою безпеки
  • Підтримка зв’язків з державними службовцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами
  • Підпорядковується керівнику регіональної служби підтримки.

Необхідний досвід та компетенції

  • Щонайменше 2 роки відповідного досвіду в логістиці, управлінні автопарком, адмініструванні та/або управлінні персоналом;
  • Просунутий рівень володіння англійською мовою, українською та російською
  • Усі посади в DRC вимагають від особи, яка обіймає цю посаду, володіння основними компетенціями DRC; 
  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів;
  •  Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРК, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань;
  • Досвід роботи в ІНГО буде плюсом;
  • Чудове володіння MS Word, Excel та PowerPoint;
  • Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC: Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів;
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків;
  • Переймання ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій;
  • Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно;
  • Демонстрація чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРК, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Освіта

Вища освіта у відповідній галузі або еквівалентна професійна кваліфікація  

Ми пропонуємо

  • Тривалість контракту: 6 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування та успішності проходження 3-х міс випробувального терміну
  • Рівень: Н
  • Страхування життя та здоров’я
  • Місце роботи: м. Слов’янськ
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Зарплата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування для національних  співробітників Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166796&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть. 

Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку з терміновістю набору, заявки розглядатимуться по мірі надходження  та вакансія може закритися раніше кінцевого терміну подачі резюме.

Кінцевий термін подання заявок: 21/01/2023

Щоб отримати додаткову інформацію про Представництво Датської ради у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo.


Останні публікації цього розділу:

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту

Вакансія: Senior Project Manager

Тренер/ка-методолог/иня у сфері ''Децентралізація освіти на місцевому та регіональному рівнях''