Фахівець/чиня з публічних закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Команда ДРБ оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з публічних закупівель у м. Суми
Загальна мета ролі
Відповідає за закупівлю товарів і послуг відповідно до поставлених завдань, логістичні функції на рівні Сумського офісу (зберігання, складування, транспортування тощо)
Представляє ДРБ в органах державної влади
Надає загальну матеріально-технічну підтримку програми
Географічне охоплення: Суми
Основні обов’язки
- Звітування Керівнику групи з адміністративних питань
- Дотримання гуманітарних принципів, правил донорів і ДРБ, а також законодавства, з метою підтримки бенефіціарів
- Оптимізація всіх логістичних операцій для підвищення економічної ефективності, включаючи встановлення довгострокових контрактів на постачання
- Координація програмного персоналу для забезпечення участі відділу закупівель у всьому програмному циклі
- Представництво ДРБ в інших організаціях та органах
- Ефективна та раціональна підтримка потреб програм
- Допомога в підборі, навчанні та розбудові потенціалу команди закупівель
Закупівлі
- Виконувати процеси закупівель відповідно до отриманих заявок на закупівлю або фактичних потреб
- Заповнення журналів та записи точно та своєчасно (не пізніше п’яти робочих днів)
- Забезпечувати належне складання, підписання, сканування, завантаження в хмарне сховище, архівування друкованих копій документів
- Забезпечувати належну перевірку постачальників ДРБ
- Забезпечувати своєчасність платежів
- Виконувати операції за допомогою системи Dynamics ERP
Управління основними засобами
- Отримувати активи від постачальників, перевіряти їх, видавати працівникам, організовувати зберігання та належне використання
- Постійно оновлювати список основних засобів і всі записи про основні засоби в Dynamics
- Не рідше одного разу на півроку проводити фізичну перевірку активів
- Забезпечити належне маркування активів
Управління складом
- Організація складського супроводу проектів відповідно до правил ДРБ
Управління автопарком
- Участь у підтримці проектів ДРБ автомобільним транспортом
- Участь у найманні водіїв та оренді автотранспорту
- Перевірка транспортних журналів та щомісячних звітів
Інші обов’язки
- Підготовка звітів та комплектів документів для аудитів
- Розробка посібників для персоналу програм щодо окремих процесів закупівель
- Розвиток потенціалу партнерських організацій та нагляд за діяльністю їх ланцюгів поставок
- Співпраця та координація з фінансовим підрозділом
Необхідний досвід та компетенції
- Усі ролі DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Переймання ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
- Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей ДРБ та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань
- Мінімум 2-3 роки досвіду в гуманітарній логістиці, закупівлях, транспортуванні та розподілі, складському господарстві та управлінні запасами
- Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів
- Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint
- Бажано поглиблене знання англійської мови
- Вільне володіння українською та російською.
Потрібна освіта
Відповідний університетський ступінь у галузі логістики та/або управління ланцюгами поставок або еквівалентна професійна кваліфікація
Ми пропонуємо
Тривалість контракту: 6 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування (після 3 місячного випробувального терміну)
Місце роботи: Суми
Дата початку: якнайшвидше
Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Представництво Датської Ради у справах біженців.
Медичне страхування та страхування життя
Процес подачі заявки
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Кінцевий термін подання заявок: 20-03-2023