Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Фахівець/чиня з публічних закупівель / Supply Chain Officer

Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Загальні цілі посади:

Працівник відповідатиме за всі закупівлі товарів і послуг, складування, транспортування товарів і людей, управління автопарком і загальну матеріально-технічну підтримку програм ДРБ в Херсонській зоні діяльності.

Ця роль сприяє забезпеченню ефективної роботи та наданню необхідної підтримки діяльності ДРБ в Херсонській області. Він/вона зможе приймати самостійні рішення та діяти у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги до організації та розвитку команди реагування.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Закупівля всіх товарів і послуг, необхідних для проведення заходів ДРБ. Забезпечення відповідності усіх процесів закупівель Посібнику з операцій ДРБ.
  • Допомога в наборі, навчанні та розвитку потенціалу команди логістики.
  • Управління автопарком.
  • Управління складом, включно з підготовкою звітності та механізмом оповіщення працівників програмної діяльності.
  • Ефективна підтримка потреб програм.
  • Розробка та підтримка відповідної бази даних.
  • Ведення переліку активів.
  • Щотижневі та місячні звіти.
  • Допомагати в наборі, навчанні та розвитку потенціалу команди логістики.
  • Відстежувати всі замовлення, покупки та доставки.
  • Забезпечувати розуміння та дотримання всіх правил і політик донорів, що стосуються логістики.
  • Нагляд за всіма контрактами на купівлю та обслуговування для забезпечення захисту інтересів ДРБ.
  • Керувати основними засобами.
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP.

Для того, щоб бути успішним у ролі Фахівця із публічних закупівель, ми очікуємо мінімум 2 роки досвіду у сфері гуманітарної/комерційної логістики, закупівель, транспортування та розподілу, складування та управління запасами. Також ми очікуємо:

  • Відповідний університетський ступінь у галузі логістики та/або управління ланцюгами поставок або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів.
  • Чудове володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні.
  • Вільне володіння українською мовою.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Ми пропонуємо:

Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;

Рівень: Н — неуправлінський

Місце виконання обов’язків: Херсон

Дата початку: якомога швидше

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170238&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 1 квітня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver