Фахівець/чиня з питань соціальної роботи / Case Management Officer
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Загальна мета ролі:
Під наглядом Керівника групи проекту з соціально-правового захисту, фахівець з питань соціальної роботи надаватиме вразливим особам послуги з кейс-менеджменту. Кейс-менеджмент – це структурована форма надання підтримки, спрямована на надання емоційної підтримки вразливим особам, які потребують допомоги, та надання їм допомоги в отриманні доступу до послуг та інформації. Кейс-менеджмент – це структурована форма надання підтримки, спрямована на надання емоційної підтримки вразливим особам, які потребують допомоги, та надання їм допомоги в отриманні доступу до послуг та інформації. Він/вона тісно співпрацюватиме з громадами, громадськими організаціями (ГО) та державними установами з метою виявлення вразливих осіб, які потребують підтримки, мапування послуг та обміну інформацією про наявні послуги. Він/вона базуватиметься в Миколаївському офісі ДРБ, а польові заходи здійснюватимуться в Миколаївській та Херсонській областях.
Кандидати, які не мають досвіду роботи з уразливими категоріями населення або у сфері кейс-менеджменту, але зацікавлені у цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки навчання буде проводитися безпосередньо під час роботи.
Вашими основними обов’язками будуть:
- Надавати послуги кейс-менеджменту вразливим особам, включаючи проведення оцінки потреб клієнтів, розробку планів дій, обмін інформацією та проведення перенаправленнь до інших надавачів послуг, а також здійснення подальшого супроводу клієнта.
- Проводити безпечні перенаправлення клієнтів до інших надавачів послуг за потреби, включаючи медичні, юридичні послуги, послуги з забезпечення притулком, а також надавати підтримку клієнтам виступаючи на захист їхніх потреб в інших установах.
- Надавати грошову або непродовольчу допомогу вразливим особам, спрямовану на зменшення ризиків, пов’язаних із питаннями соціально-правового захисту.
- Проводити технічний супровід асистента з питань соціально-правового захисту та забезпечувати високу якість його/її роботи.
- Проводити мапування послуг для визначення доступних послуг у певних громадах. Налагоджувати та підтримувати зв’язки з відповідними державними та недержавними установами, які надають послуги, з метою проведення безпечних перенаправлень.
- Проводити інформаційно-просвітницькі сесії для зацікавлених сторін, щоб поділитися інформацією про послуги з кейс-менеджменту, які надає ДРБ, та іншими інформаційними темами з питань соціально-правового захисту.
- Надавати цільову індивідуальну допомогу (наприклад, грошові гранти) прямим і непрямим потерпілим від нещасних випадків, пов’язаних з вибухонебезпечними предметами/вибухонебезпечною зброєю, що сприятиме покращенню їхнього соціально-економічного становища.
- Надавати підтримку в розробці та проведенні тренінгів з інклюзії з урахуванням віку, статі та інвалідності (ВГІ), а також будь-яких інших заходів з розбудови потенціалу з питань надання допомоги потерпілим відповідним цільовим групам (наприклад, дітям, педагогічному персоналу, представникам органів влади та іншим).
- Брати участь у розробці інформаційних буклетів та брошур для підвищення обізнаності, а також забезпечувати їх розповсюдження відповідно до отриманих інструкцій.
- Заповнювати та забезпечувати безпечне зберігання документації щодо проведених заходів, у тому числі форм перенаправлень та форм інформованої згоди.
- Координувати роботу з іншими відділами ДРБ для сприяння перенаправленням та обміну інформацією.
- Забезпечувати подання точних і своєчасних звітів донорам, а також вести та оновлювати програмну документацію.
- Брати участь у підготовці пропозицій щодо фінансування нових проєктів та надавати інформацію, пов’язану з польовою діяльністю.
- Надавати регулярні звіти керівнику групи з питань соціально-правового захисту та/або менеджеру з питань соціально-правового захисту.
- Будь-які інші доручення, які можуть бути призначені Керівником групи з соціально-правового захисту/Менеджером з соціально-правового захисту, які стосуються досягнення цілей з питань соціально-правового захисту.
Про Вас:
Щоб бути успішним в ролі Фахівця з питань соціальної роботи ми очікуємо, що ви матимете освітній рівень Бакалавра/Магістра в сфері соціології або в будь якій іншій відповідній сфері, або наявність середньої освіти з відповідним рівнем досвіду роботи. Також ми очікуємо наступне:
- Кандидати, які не мають досвіду роботи з уразливими категоріями населення або у сфері кейс-менеджменту, але зацікавлені у цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки навчання буде проводитися безпосередньо під час роботи.
- Впевненість у спілкуванні на чутливі теми та роботі з людьми, які перебувають у стані дистресу.
- Розуміння основ соціальної роботи, кейс-менеджменту, консультування тощо є бажаним, але не обов’язковим.
- Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами різного профілю.
- Досвід управління персоналом буде перевагою.
- Відмінні організаційні навички та навички керування часом, вміння визначати пріоритети та справлятися з декількома завданнями.
- Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння принципів конфіденційності та етики.
- Вільне володіння Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
- Володіння англійською мовою на рівні Intermediate або вище буде перевагою.
- Вільне володіння українською мовою є обов’язковим.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;
Рівень: Н — неуправлінський
Місце виконання обов’язків: Миколаїв
Дата початку: якомога швидше
Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Щоб відгукнутись, натисніть ТУТ
Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.
Кінцевий термін подачі заявок: 2 вересня 2024 року.