Фахівець/чиня з розвитку персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy_dfrfycsz(6) prostirjob
Фахівець/чиня з розвитку персоналу

Програма USAID Harvest допомагає фермерам, які вирощують зернові та олійні культури, включаючи малозабезпечені групи, відновити виробництво та доходи за цільовими видами продукції щонайменше до довоєнного рівня. Водночас програма сприяє підвищенню ефективності виробництва та рентабельності, а також допомагає фермерам успішніше та вигідніше продавати свою продукцію в умовах воєнного часу.

Опис посади:

Фахівець з розвитку персоналу відповідає за керівництво, планування та забезпечення інтегрованого та ефективного підходу до реалізації та нагляду за заходами з навчання та перекваліфікації для Проекту USAID Harvest в рамках Objective 3: Покращення ефективності та інклюзивності ринкової системи. Під наглядом керівника команди підтримки ринкової системи та відповідно до затвердженого річного плану роботи USAID Harvest, фахівець з розвитку персоналу буде співпрацювати з технічними командами проекту у всіх областях реалізації, щоб забезпечити відповідність усіх заходів навчання та перекваліфікації пріоритетам програми та найкращим методам, а також потребам та очікуванням урядових партнерів, приватних аграрних бізнес-секторів та нормативних вимог USAID. Фахівець з розвитку персоналу буде регулярно консультуватися з керівництвом проекту USAID Harvest, технічними менеджерами, а також членами операційної команди та команди Стратегічного інвестиційного фонду, щоб надавати рекомендації, які сприяють підвищенню ефективності та інклюзивності підтримки аграрної ринкової системи України за допомогою ініціатив з розвитку персоналу. Ця роль забезпечить успішну реалізацію заходів навчання та перекваліфікації, відповідність виникаючим можливостям, потребам та забезпечуючи сталість. Фахівець з розвитку персоналу також надаватиме технічну допомогу персоналу проекту щодо тренінгів; співпрацюватиме з командою грантів щодо розробки грантових заходів, моніторингу їх реалізації та звітності про досягнення; та відстежуватиме показники ефективності розвитку персоналу у співпраці з командою Моніторингу, Оцінки та Навчання (MEL).

Обов’язки:

Конкретні завдання та обов’язки для цієї посади включають, але не обмежуються:

  • Керувати успішною реалізацією всіх заходів з розвитку персоналу (навчання та перекваліфікації), визначених у затвердженому річному плані роботи або його редакціях, угодах про гранти та субконтрактах або за іншими вимогами..
  • Визначати, залучати та керувати стратегічними партнерствами з розвитку персоналу. Шукати можливості для ефективних зв’язків та покращення діалогу з аграрними та зацікавленими сторонами, що формують вартість, академічними установами, бізнес-організаціями та державними партнерами, включаючи представників муніципалітетів. Розробляти, проводити та керувати заходами реалізації, що виникають в результаті цих взаємодій.
  • Готувати технічні завдання для короткострокових консультантів, розробляти запити на подання заявок (RFAs) для надання грантів та запити на пропозиції (RFPs) для надання субконтрактів, координувати та контролювати призначення консультантів, грантоотримувачів та субпідрядників, пов’язаних з розвитком персоналу.
  • Підтримувати технічний контроль якості для всіх призначених областей роботи, пов’язаної з навчанням та перекваліфікацією, включно з розробкою та реалізацією навчальних програм та розробку узгодженої, інтегрованої та стабільної системи навчання. Ілюстративні механізми подачі включають навчання в класі, навчання на робочому місці, стажування, навчання та можливості спостереження за роботою.
  • Забезпечувати виконання цілей та досягнення результатів, пов’язаних з навчанням і перекваліфікацією, визначених у річних планах роботи або іншим чином узгоджених, у своєчасному і економічно ефективному порядку та відповідно до високих стандартів якості.
  • Координувати роботу з різними операційними та технічними командами проєкту та зовнішніми зацікавленими сторонами, включаючи логістичні питання, для забезпечення безперебійної реалізації програм навчання та перекваліфікації.
  • Координувати роботу з проектами USAID та інших донорів для підтримки покращеної координації та обміну знаннями, пов’язаними з програмами навчання та перекваліфікації.
  • Вносити ідеї щодо покращень у річні плани роботи USAID Harvest; плани та заходи моніторингу, оцінки та навчання (MEL); а також щоденну, тижневу, квартальну та річну звітність і планування, за дорученням.
  • Подорожувати для підтримки та/або звітності про діяльність проекту, якщо це можливо та коли визначено як безпечне.
  • Взаємодіяти з призначеними грантоотримувачами для забезпечення дотримання всіх умов їхніх грантових угод.
  • Інші обов’язки, призначені керівником команди підтримки ринкової системи Objective 3.

Кваліфікації

Ідеальний кандидат поєднує навички управління проектами та технічні навички. Вимоги та/або переважні кваліфікації для посади фахівця з розвитку персоналу включають:

    • Необхідна бакалаврська ступінь у галузі, пов’язаній із керівництвом освітніми та навчальними програмами, або рівнозначний рівень досвіду.
    • Мінімум чотири роки відповідного досвіду роботи з продемонстрованими знаннями та навичками в галузі освіти та навчання, два роки з яких бажано мати досвід роботи менеджером з навчання або на аналогічній посаді.
    • Вимагається досвід управління. Бажаний попередній досвід навчання тренерів (ТоТ), сертифікат ТоТ.
  • Досвід роботи з програмами, що фінансуються USAID, або іншими програмами, що фінансуються міжнародними донорами, є дуже бажаним.
  • Необхідні продемонстровані знання та спроможність самостійно планувати та керувати заходами навчання та перекваліфікації у співпраці з Урядом України та приватним сектором.
  • Високі навички письмового та усного спілкування для роботи українською та англійською мовами.
  • Здатність пріоритезувати та займатись кількома завданнями з відповідними навичками вирішення проблем.
  • Лідерство, універсальність та доброчесність.

Керівництво та звітність

Фахівець з розвитку персоналу підпорядковується керівнику команди підтримки ринкової системи

Місце роботи

Посада базується у Києві, Україна.

Зайнятість

Це завдання передбачає повну зайнятість та довгострокове працевлаштування. Початок роботи відбудеться після отримання схвалення USAID.

Якщо вас цікавить ця посада, будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист на адресу [email protected]

Просимо надсилати резюме англійською, оскільки його розглядатимуть міжнародні колеги.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project