Фахівець/чиня з SMM в Міністерство охорони здоровʼя України
ЗАВЕРШЕНО
Міністерство охорони здоровʼя України – є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Вакансія передбачає роботу в рамках спільного з UNICEF проєкту з надання підтримки реалізації заходів, повʼязаних з комунікацією в інтересах здоровʼя, профілактикою хвороб, охороною психічного здоровʼя та зміцненням системи охорони здоровʼя в Україні.
Основні обов’язки:
- Розробка та реалізація стратегії соціальних медіа:
- Розробка довгострокової стратегії для присутності в соціальних мережах.
- Аналіз цільової аудиторії та визначення ключових платформ для взаємодії.
- Визначення та впровадження ключових показників ефективності (KPI) для вимірювання успішності кампаній у соціальних мережах.
- Створення та курація контенту:
- Розробка унікального та релевантного контенту для різних соціальних платформ (тексти, графіка, відео).
- Забезпечення регулярного публікування контенту відповідно до контент-плану.
- Адаптація контенту під специфіку різних платформ (Telegram, Facebook, Instagram, X та інші).
- Моніторинг та аналітика:
- Моніторинг активності у соціальних мережах, аналіз реакцій та взаємодії аудиторії.
- Використання інструментів аналітики для відстеження ефективності публікацій та кампаній.
- Підготовка звітів на основі аналітичних даних та надання рекомендацій щодо оптимізації стратегії.
- Взаємодія з аудиторією:
- Відповіді на коментарі та повідомлення користувачів, підтримка активної комунікації з підписниками.
- Вирішення кризових ситуацій у соціальних мережах, оперативне реагування на негативні коментарі або відгуки.
- Співпраця з партнерами:
- Координація взаємодії з партнерами.
- Підтримка узгодженості повідомлень у соціальних мережах з іншими каналами комунікації.
Вимоги до професійної компетентності:
- Вища освіта.
- Досвід роботи в сфері Social Media Management, бажано в охороні здоров’я або суміжних галузях.
- Відмінне знання функціоналу основних соціальних платформ та інструментів для їх аналізу.
- Здатність працювати в умовах багатозадачності та обмежених термінів.
- Вміння створювати контент для різних типів медіа та соціальних мереж.
- Досвід роботи у відділах комунікацій міністерств та ЦОВВ буде перевагою
- Володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate.
- Відмінні навички письма та комунікації, вміння вести переговори.
Особисті якості:
- Комунікабельність, проактивність;
- Професіоналізм, грамотність;
- Оперативність і вміння вкладатися в дедлайни;
- Уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
Умови:
- Робота в м. Києві
- Повна зайнятість
Процес подачі заявок:
Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши в темі листа “Фахівець/чиня з SMM”. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю.
Заявки приймаються до 08 листопада 2024 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, то процес відбору може бути завершено раніше.