Фахівець\чиня з управління грантами\ Grant manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(1) вакансія
Фахівець\чиня з управління грантами\ Grant manager

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Фахівець\чиня з управління грантами

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

На цій посаді ви будете підтримувати керівника cектору грантів у координуванні портфелю проектів та грантів. Співробітник буде співпрацювати з фінансовим відділом, відділом моніторінгу та звітування та всіма програмними відділами, щоб забезпечити безперебійне управління грантами, проектами та контрактами, приділяючи особливу увагу дотриманню вимог донорів та підзвітності. 

Обов’язки

Написання грантових заявок:

  • Участь у нарадах щодо нових/майбутніх грантів (наданні аналітичної інформації, надання шаблонів тощо)

Моніторинг та управління портфоліо грантів та проектів:

  • Ведення бази грантових заявок ТЧХУ (реєстрація поданих грантових пропозицій в системі та оновлення статусів, переведення грантових заявок в статус проект, кодування проекту тощо)
  • Ведення бази проектних договорів та Донорів (підписання угод та обмін із Донорами, завантаження в систему під проект, внесення умов договору в систему для подальшого контролю)
  • Ведення бази гуманітарних проектів ТЧХУ (наповнення картки проекту, консолідація проектних звітів, оновлення бюджетів по проектам, аналіз отриманої інформації та координації питань між відповідними підрозділами)
  • Контроль виконання умов проектних договорів та співпраця із програмними відділами (контроль термінів надання звітності/проведення аудитів/внесення змін тощо, координація всередині організації із відповідними підрозділами, контроль закриття проекту/пролонгації та надання пропозицій по подальшій співпраці)
  • Участь у побудові/адаптації крос функціональних процесів із іншими підрозділами (підтримка системи управління знаннями, координація із відділом написання пропозицій, PMER, фінансовим відділом)

Звітування:

  • Сприяння комунікації та забезпечення своєчасного і точного звітування перед Донорами
  • Перегляд проміжних та фінальних звітів
  • Подання звітів до донорських платформ відповідно до вимог у разі необхідності
  • Координація відповідей на запити Донорів, коли це необхідно (наприклад, запити на інформацію, зміни тощо)

Закриття проекту

  • Забезпечення заповнення контрольних списків закриття проекту, архівування всіх документів до Бази проектів та остаточне закриття проектів.
  • Допомога в проведенні щорічного аудиту та будь-якого окремого аудиту визначеного портфелю грантів і проектів (наприклад, підготовка/перевірка супровідної документації, документації субреципієнтів).

Додаткові обов’язки/Additional Tasks:

  • Участь в робочій групі із впровадження ERP системи ODOO в частині управління проектами (перенесення та тестування бази грантів та проектів, фіксація зауважень/пропозицій щодо доопрацювання системи та комунікація із командою впровадження)
  • Створення бізнес-процесів для координації між суміжними відділами, за потреби
  • Наявність вищої освіти.
  • Знання методології та принципів управління проектами та програмами (в гуманітарному секторі бажано).
  • Цифрові навички
  • Аналітичні та системні навички
  • Досвід роботи в громадських організаціях або в гуманітарній організації (бажано).
  • Досвід роботи в проектній діяльності.
  • Досвід в оптимізації бізнес-процесів.
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей.
  • Тактовність та дипломатичність.
  • Вміння збирати та аналізувати інформацію
  • Здатність працювати самостійно та в команді.
  • Швидка адаптація до нових умов.
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу.
  • Вміння готувати та оформлювати звітність.

Вимоги до кандидата:

Володіння мовами:

  • Українська мова (вільно).
  • Англійська мова (вільно).

Компетенції:

  • Вміння систематизувати та консолідувати інформацію.
  • Аналізувати потоки даних.
  • Співпраця та робота в команді.
  • Ефективна комунікація.
  • Співпраця з Донорами.

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце:  м. Київ

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)