Фахівець/чиня з управління інформацією
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця\фахівчині з управління інформацією Товариство Червоного Хреста України
Фахівець\фахівчиня з управління інформацією підтримуватиме збір, менеджмент, аналіз та звітування щодо всіх даних, пов’язаних із засобами для існування (таких як вода, їжа, медикаменти, притулок, одяг). Фахівець/фахівчиня тісно співпрацюватиме з командою впровадження, щоб забезпечити ефективну роботу всіх систем даних. Фахівець\фахівчиня з управління інформацією підтримуватиме збір, менеджмент, аналіз та звітування щодо всіх даних, пов’язаних із засобами для існування. Тісно співпрацюватиме з командою впровадження, щоб забезпечити ефективну роботу всіх систем даних.
Основні обов’язки:
- Брати участь у розробці та впровадженні оцінок засобів для існування.
- Контролювати реалізаціїї проєктів відповідно до плану і таймінгу.
- Надавати пряму технічну підтримку та консультації для потреб департаменту: оцифровувати інструменти та аналітичну структуру, покращувати збір первинних даних, системи керування даними, робочі процеси обробки, аналіз та візуалізацію.
- Контролювати та підтримувати проєкти пов’язані з засобами для існування.
- Розробляти інформаційні продукти, такі як інфографіка, дашборди в реальному часі та карти для обміну інформацією з відповідними стейкхолдерами.
- Обробляти, документувати та архівувати всі адміністративні процеси.
Вимоги до кандидата:
- Ступінь магістра або релевантна освіта в галузях інформатики, ІТ, аналізу даних або в суміжній галузі.
- Мінімум 2-3 роки досвіду в управлінні інформацією або аналізі даних.
- Досвід/знання у зборі мобільних даних (xls-форма, Kobo Toolbox, MS Form тощо)
- Досвід аналізу даних, візуалізації та інструментів ГІС, таких як Power Bi, Tableau та QGIS.
- Досвід збору та аналізу якісних та кількісних даних; методи управління даними.
- Розуміння ключових етичних проблем конфіденційності і управління інформацією та здатність керувати діяльністю з управління інформацією відповідно до етичних принципів.
- Вільне володіння англійською мовою, як письмово, так і усно.
Особисті якості:
- Сильні аналітичні навички та здатність вирішувати складні проблеми.
- Хороші навички тайм-менеджменту та роботи у команді.
- Порядність і чесність у роботі з конфіденційною інформацією.
- Здатний працювати самостійно та виконувати завдання надійно та компетентно.
- Здатність комунікувати з людьми та колегами на різних рівнях.
Розташування: Київ.
Якщо вас зацікавила ця посада, будь ласка, надійшліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою [email protected].
У зв’язку з великою кількістю запитів ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.