Фахівець/фахівчиня фінансового відділу у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Vacancy вакансія dfrfycsz(6)
Фахівець/фахівчиня фінансового відділу у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фахівця/фахівчині фінансового відділу.

Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата/кандидатки:

  1. Обробка заявок на оплату в системі внутрішнього погодження.
  2. Розрахунок бюджетів заходів, відряджень, групових програмних візитів, делегацій тощо.
  3. Внесення нарахувань по угодам з донорами в обліковій системі.
  4. Внесення нарахувань по угодам про надання субгрантів в обліковій системі.
  5. Супровід підготовки договорів про надання субгрантів.
  6. Підготовка фінансової інформації для складання фінансових звітів для донорів.
  7. Обробка запитів аудиторів та підготовка фінансових та інших документів у відповідь на такі запити.
  8. Робота в тісному контакті з керівником фінансового відділу з усіх питань, пов’язаних із завданнями, які виконують фахівці фінансового відділу. 

Вимоги до кандидата/кандидатки:

Освіта: повна вища освіта у сфері бухгалтерського обліку/аудиту/фінансів/економіки/права.

Досвід: не менше пів року аналогічного досвіду роботи.

Навички:

  • Вміння та знання операційного управління фінансами благодійних проектів.
  • Розуміння роботи системи внутрішніх контролів в благодійній організації.
  • Вміння працювати в команді з дотриманням проектних дедлайнів, уміння відстоювати свою позицію та спокійно реагувати на критику.
  • Самостійність в роботі, здатність брати на себе певні завдання і виконувати їх без постійного контролю з боку керівника.
  • Уміння прогнозувати події з прорахунком можливого результату своєї та/або командної роботи.
  • Навички володіння MS Excel та іншими програмами MS Office на рівні вище середнього.
  • Достатній рівень користування 1С Бухгалтерія/Підприємство.

Знання мов: вільне володіння українською мовою (усно/письмово).

 Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.

 Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською мовою до 07 липня 2023 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 07 липня 2023 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з питань розвитку та комунікацій

Начальник/ця сектору військового обліку в кадровому документообігу

Юрист/ка сектору

Довгострокове волонтерство у центрі інновацій та дизайну “Wymiennikownia”

Engineering Analyst (Electricity, Gas), NPSA-9, DS - Kyiv, National Рosition

Hazardous Waste Analyst, NPSA-8, DS - Kyiv, National Рosition