Фахівець\фахівчиня відділу інформаційного менеджменту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy вакансії робота 1
Фахівець\фахівчиня відділу інформаційного менеджменту

Люксембурзький офіс Червоного Хреста оголошує конкурс на посаду: фахівець \фахівчиня відділу інформаційного менеджменту. 

Даний фахівець буде займатися розробкою інструментів для збору даних, підтримкою цього процесу, обробкою та візуалізацією даних.

Основні обов’язки:

  1. Збір даних:
  • Розробка інструментів, процедур і стандартів для збору даних у проектах і операціях, які підтримує ЛЧХ, а також для підтримки внутрішніх процесів в офісах ЛЧХ у Києві та Дніпрі
  • Відповідає за підтримку, керування та перегляд інструментів і систем збору даних у межах ЛЧХ та надання підтримки ТЧХУ щодо спільних інструментів
  • Здійснення введення та контролю якості даних, а також перевірки оперативних потоків даних 
  1. Управління даними:
  • Загальна відповідальність за забезпечення належного очищення, управління та зберігання даних для забезпечення ефективного використання зібраних даних для аналізу, звітності та підзвітності
  • Практична підтримка та спостереження за повсякденними методами управління даними в проектах і діяльності ЛЧХ-ТЧХУ 
  1. Аналіз даних:
  • Керувати перетворенням зібраних даних у релевантні та дієві ідеї
  • Особливий акцент на надання можливості технічному та проектному персоналу проводити незалежний і цінний аналіз інформації, зібраної в ході їх діяльності 
  1. Візуалізація даних
  • Керівництво розробкою продуктів візуалізації та інформаційної панелі для операційних і основних бізнес-процесів, які мають відношення до персоналу, що не займається даними, і керівництва 
  1. Планування, моніторинг, оцінка, підзвітність та навчання (PMEAL)
  • Надавати підтримку для всіх заходів і навчань PMEAL з акцентом на завдання та процеси, пов’язані з даними
  • Підтримка моніторингу результатів і діяльності з особливим акцентом на забезпеченні своєчасного збору даних 
  1. Внутрішні інформаційні системи:
  • Очолювати та сприяти розвитку внутрішніх інформаційних систем та підтримувати цифровізацію ключових бізнес-процесів у представництві ЛЧХ. Обслуговувати комп’ютери 
  1. Захист даних:
  • Бути координатором з усіх питань захисту даних, пов’язаних з проектами ЛЧХ і діяльністю з ТЧХУ та загалом 
  1. Інноваційні дані:
  • Надавати підтримку інноваційним ініціативам щодо даних

Обов’язки поширюються на весь персонал

  • Активно працювати над досягненням цілей ЛЧХ
  • Дотримуватися та працювати відповідно до принципів Червоного Хреста та Червоного Півмісяця
  • Виконувати будь-які інші пов’язані з роботою обов’язки та відповідальність, які можуть бути доручені лінійним керівником 

Що нам потрібно? 

  • Ступінь бакалавра або магістра комп’ютерних наук, бізнес-адміністрування або еквівалентний досвід роботи
  • Курси або тренінги з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL) або управління інформацією (IM) для гуманітарного напрямку будуть перевагою
  • 3-5+ років досвіду роботи на посадах, зосереджених на аналізі даних, аналітиці даних, моніторингу та оцінці (M&E), управлінні інформацією (IM) або подібних – обов’язково
  • Досвід роботи в гуманітарних організаціях, неурядових організаціях тощо з акцентом на M&E або IM бажано
  • Досвід роботи з SQL, MS Excel VBA
  • Потрібне знання програмного забезпечення опитувань/форм для збору даних, надаю перевагу досвіду роботи з інструментами збору даних на основі ODK
  • Кваліфікований ІТ-адміністратор/системний адміністратор, відповідальний за технічне обслуговування, налаштування та надійну роботу всіх офісних комп’ютерів в обох офісах буде перевагою
  • Бажано досвід роботи з програмним забезпеченням Power BI/візуалізації чи панелі керування
  • Сильні комунікативні та міжособистісні навички
  • Здатність працювати в складному організаційному контексті
  • Дійсне водійське посвідчення (легкі транспортні засоби)
  • Вільна розмовна та письмова англійська та українська (можливо також російська)

Товариство пропонує:

  • Участь в навчальних тренінгах та семінарах
  • Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
  • Працевлаштування згідно КЗпП
  • Своєчасну виплату заробітної плати

Постійне місце роботи: офіс/віддалено, випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади якнайшвидше на адресу vacancy@redcross.org.ua.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.

 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"