Фінансово-адміністративний асистент у WWF в Україні

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


WWF фонд дикої природи
Фінансово-адміністративний асистент у WWF в Україні

Посада: фінансово-адміністративний асистент
Підзвітність: фінансово-адміністративний координатор
Дедлайн подачі: 1 листопада 2017 року

Основні функції

Фінансово-адміністративний асистент допомагатиме фінансово-адміністративному координаторові та національному координаторі у фінансових, адміністративних та інших операційних завданнях.  

Основні завдання та обов’язки

Адміністративні обов’язки та діяльність із життєзабезпечення офісу:

  1. Підтримка офісу та офісного обладнання в належному стані, купівля витратних матеріалів, надання кур’єрських та інших комунікаційних послуг, обслуговування контракту оренди, контроль за прибиранням та послугами стаціонарного телефонного зв’язку;
  2. Реєстрація та облік офісної кореспонденції;
  3. Підтримка бази даних комп’ютерної техніки;
  4. Координація системи сортування офісу;
  5. Допомога в організації семінарів, воркшопів та зустрічей;
  6. Пошук різнихпостачальників.

Робота з контрактами

  1. Допомога у обробці контрактів із донорами та консультантами.
  2. Розробка чорнового варіанту контрактів із третіми сторонами, донорами та консультантами разом із фінансовим та проектним персоналом.
  3. Оновлення списків контрактів та зобов’язань.

 Обов’язки в сфері адміністрування та управління персоналом:

  1. Допомога в обліку робочого часу працівників Дунайсько-Карпатської програмі WWF та підготовка підсумкового звіту з цього питання.
  2. Допомога працівникам у бронюванні квитків, пошуку готелів, придбанні страхових полісі та отриманні віз для робочих поїздок.
  3. Заповнення звітів про відрядження.

Субординація та робочі взаємовідносини

Посада передбачає безпосередню співпрацю з фінансово-адміністративним координатором і національним координатором в Україні, рівно як і з усіма співробітниками українського офісу, а також із фінансово-адміністративним персоналом регіонального управління WWF, що знаходиться у Відні   

Мінімальні кваліфікаційні вимоги

1.      Освіта: вища освіта у сфері фінансів, управління чи  спорідненій; посада також відкрита для студентів(-ок) останнього року навчання
2.      Досвід:  1-2 роки подібного досвіду в міжнародному середовищі – адміністративна робота, офіс-менеджмент та/або сфері фінансів і бухгалтерського обліку.
3.      Вміння та навички: Розвинені організаційні навики, організований та скрупульозний стиль роботи, гарні аналітичні здібності, ініціативність; вміння розставляти пріоритети та працювати з мінімальним зовнішнім наглядом. Гарні навички міжособистісної взаємодії. Досвід роботи зі стандартним пакетом Microsoft Office, зокрема Word та Excel. Вкрай високий рівень розмовної та письмової англійської.

Ми очікуємо, що ви:

Розділяєте цінності WWF, а саме розширення прав і можливостей людини, довіра, ефективність, відповідальність, професіоналізм. 

Просимо надсилати резюме та мотиваційний лист Олені Тарасовій-Красієвій [email protected]  до 1 листопада 2017 року. Будемо раді працювати з вами!

Джерело: WWF в Україні.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project