Фінансовий менеджер
ЗАВЕРШЕНО
Громадська спілка “Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ” є коаліцією громадських організацій, які після Революції Гідності в березні 2014 року об’єдналися з метою вироблення консолідованої позиції щодо необхідних для країни реформ та належного їх впровадження. Серед партнерів (донорів) організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, Pact, ІСАР «Єднання», USAID, Міжнародний фонд «Відродження», посольства країн-членів ЄС, ПРООН, PRAVO-Justice, EUACI, NDI та ін.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища економічна освіта (спеціаліст або магістр за спеціальністю “Бухгалтерський облік і аудит”, “Бухгалтерський облік і фінансовий менеджмент” або інша вища економічна освіта у випадку проходження спеціалізованого курсу “Бухгалтерський облік”);
- попередній досвід роботи фінансовим менеджером проєктів міжнародної технічної допомоги/ головним бухгалтером неприбуткової організації не менше 3-х років;
- попередній успішний досвід підготовки бюджетів (кошторисів) та фінансової звітності в межах проєктів міжнародної технічної допомоги або проєктів, що реалізувалися за підтримки міжнародних донорських організацій (зокрема, йдеться про роботу з проєктами USAID/ програм ЄС, ООН), іноземними посольствами, приватними фондами (наприклад, Міжнародним фондом «Відродження»);
- попередній успішний досвід проходження аудитів по проєкту/ організації буде перевагою;
- професійне володіння програмами на платформі MS Windows – MS Word, MS Excel, MS Access, користування Інтернет; ведення фінансової документації та звітності з використанням програми “1С Бухгалтерія”;
- знання англійської мови принаймні на рівні достатньому для спілкування та роботи з документацією;
- проходження спеціалізованих тренінгів з підготовки фінансової звітності за вимогами USAID, CIDA, EU/TACIS тощо буде розглядатися як додаткова перевага.
- здатність працювати в команді та орієнтованість на результат;
- вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- готовність багато працювати та бажання зростати професійно;
Основні обов’язки
- бюджетування нових проєктів та підготовка супроводжувальної документації для подачі на грантові заявки;
- бюджетування операційної діяльності організації, підготовка річних та проміжних бюджетів та фінансових звітів організації;
- підготовка та збереження іншої фінансової документації (в друкованому та електронному форматі) організації;
- здійснення поточного моніторингу фінансових операцій, розрахунків та платежів;
- підготовка фінансової звітності за вимогами донорів;
- контроль за виконанням внутрішніх правил організації, законодавства України та вимог донорських організацій.
- збір, упорядкування та ведення відповідних підтверджуючих бухгалтерських та фінансових документів.
- консультаційний супровід керівників проєктів з фінансових питань;
- супровід аудиторських перевірок.
Умови роботи:
- робота на умовах проєктної зайнятості та гнучкий графік роботи;
- на період карантину робота здійснюється дистанційно (окрім обов’язкових зустрічей, проходження аудиту, упорядкування документації в офісі організації тощо);
- динамічна та цікава робота із великою кількістю зовнішніх контактів;
- можливість проходження додаткових спеціалізованих тренінгів;
Будь ласка, надсилайте резюме українською або англійською мовами у довільній формі на адресу [email protected] до 7 грудня 2020 року з інформацією про бажану оплату з темою листа «Фінансовий менеджер». У резюме просимо зазначити перелік організацій, проєктів та донорів, з якими доводилося співпрацювати раніше, а також обов’язково вказати контакти двох референтних осіб, що можуть надати рекомендацію. Надання референтної особи/ рекомендації від донорської організації може бути перевагою.