Фінансовий/а менеджер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
tanyaconvictus

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Фінансовий/а менеджер/ка

Конвіктус Україна — це неурядова організація, яка працює в Україні надаючи підтримку вразливим категоріям населення та реалізуючи ефективні сервіси громадського здоров’я. Вже 18 років ми успішно співпрацюємо з державними установами та міжнародними партнерами, працюючи над такими напрямками, як боротьба з ВІЛ, туберкульозом, підтримка постраждалих від війни, розвиток гендерної рівності та підтримка підлітків.

Ми шукаємо фінансового менеджера/ку, який/я приєднається до нашої команди. 

Вимоги до кандидата/тки:

  • Вища освіта у галузі фінансів.
  • Досвід роботи фінансовим менеджером від 2 років, знання особливостей фінансових процедур в неприбуткових організаціях.
  • Аналітичний склад розуму та вміння працювати з великими масивами даних.
  • Знання принципів бюджетування, фінансового планування та аналізу.
  • Знання стандартів фінансової звітності, бухгалтерського обліку та управлінської звітності.
  • Вміння працювати з фінансовими інструментами для ведення обліку.
  • Володіння програмами BAF, 1С, іншими базами даних, впевнене володіння MS Excel.
  • Орієнтація на результат та здатність до організації ефективної комунікації.

Обов’язки:

  • Загальні обов’язки: реалізація фінансової політики організації, оптимізація та покращення ефективності фінансових процесів; координація процесів бюджетування, фінансового планування та звітност; підготовка і подача звітності донорам (щомісячно та щоквартально).
  • Фінансові звіти: формування фінансових звітів для донорів за проектами організації, перевірка звітності; підготовка пакетів документів для відправки донорам.
  • Аналіз фінансової діяльності: аналіз виконання бюджетів, управлінської та бухгалтерської звітності, підготовка інформації для прийняття управлінських рішень; постійний моніторинг виконання бюджетів та коректності фінансової звітності.
  • Фінансовий облік: забезпечення високого рівня фінансового обліку на всіх етапах реалізації проекту; контроль за правильністю відображення фінансових даних і наданням всіх необхідних документів; надання інформації щодо руху коштів на запит менеджерів проектів та керівництва організації;
  • Участь у закупівлях: участь у процесах закупівель та контрактуванні відповідно до фінансових потреб організації та вимог донорів; забезпечення ефективності витрат та відповідності закупівельному процесу фінансовій політиці.
  • Участь у бюджетуванні: активна участь у процесах бюджетування та управлінського планування організації.

Ми пропонуємо:

  • Професійний розвиток у прогресивній команді, комфортні умови праці та участь у важливій соціальній місії;
  • Комбінований графік роботи;
  • Можливість професійного росту.

Якщо ви зацікавлені приєднатися до нашої команди, надішліть резюме на електронну пошту (Будь ласка, вкажіть у резюме бажаний рівень оплати праці): [email protected]

Кінцевий термін подачі резюме — 07.04.2025.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка програми партнерства між Україною та установами ЄС і Францією

Керівник/ця до КУ “Агенція справедливої трансформації” у м. Шептицькому

Викладач/ка для курсів англійської мови

Адміністративний/а асистент/ка в стаціонарну пральню в Снігурівці (Миколаївська обл.)

Постачальники послуг з опрацювання та верифікації інформації