Фінансовий/а менеджер/ка Центру «Розвиток КСВ»
ЗАВЕРШЕНО
Основні обов’язки:
Бухгалтерський облік та звітність:
- Контроль бухгалтерських проведень у програмі 1-С
- Облік ПДВ
- Об’єднана квартальна звітність, декларація по ПДВ, річна фінансова та податкова звітність;
- Підготування організації до аудиту фінансової звітності.
Бюджетування
- Формування та підготовка бюджетів проєктів
- Підготовка консолідованого бюджету доходів і витрат організації
- Перегляд та контроль виконання консолідованого та проєктних бюджетів організації
Звітування
- Підготовка фінансових звітів про використання коштів за проєктами відповідно до договорів із донорами
- Надання додаткової інформації щодо використання коштів відповідно до договорів з донорами (за запитом представників донорів)
- Підготовка фінансової квартальної звітності про використання коштів згідно консолідованого бюджету
Фінансове управління
- Здійснення управлінського обліку коштів за проєктами та загальної діяльності організації
- Підготовка запитів на кошти згідно з графіком виконання проєктів
- Аналіз витрат та контроль за використанням фінансових ресурсів організації
- Надання аудиторам необхідної інформації в межах своїх повноважень
- Проведення звірки у відповідності до затверджених процедур: залишків коштів за проєктами на рахунках, даних БО та УО
- Супровід укладання грантових угод
- Збір, планування, затвердження та контроль виплат згідно з затвердженими бюджетами
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерський облік та аудит)
- Досвід роботи на посаді Головного бухгалтера/фінансового менеджера в неприбутковій організації не менше 5-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах;
- Знання програм 1-С, Медок, Вчасно
- Досвід звітування по грантам міжнародної технічної допомоги та проходження аудитів за міжнародними стандартами;
- Знання бухгалтерського обліку у неприбуткових організаціях;
- Знання податкового законодавства України, профільного законодавства для громадських та благодійних організацій;
- Знання стандартів ПСБО та інших законодавчих актів, на підставі яких здійснюється бухгалтерський облік
- Досвід роботи у програмах MS Word, Excel, Outlook, BAS Бухгалтерія, “Вчасно”
- Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate та вище.
- Реєстрація фізичною особою-підприємцем зі статусом платника єдиного податку (ІІІ група).
Знання, навички та особисті якості:
- Прискіпливість до деталей
- Ініціативність, комунікабельність, відповідальність та уважність до роботи
- Не боятися амбіційних задач
- Прагнення навчитися новому та розвиватися.
Що пропонуємо?
- конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди
- повний робочий день
- п’ятиденний робочий тиждень
- гібридний графік ( в офісі та дистанційно).
Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте резюме на пошту: [email protected].
Дедлайн– 30 березня 2023 року включно.