Фінансовий/а менеджер/ка у Центрі спільних дій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія(5)
Фінансовий/а менеджер/ка у Центрі спільних дій

Центр спільних дій – громадська організація, заснована у 2009 році, яка працює в інтересах громадян України та є незалежною, політично нейтральною та незаангажованою в усіх аспектах своєї діяльності. 

Фінансовий/а менеджер/ка безпосередньо працюватиме з управлінською командою та грантодавцями для забезпечення фінансової прозорості, підзвітності та фінансової сталості організації. 

Основні обов’язки: 

Бюджетування 

  • Формування та підготовка бюджетів проєктів 
  • Підготовка консолідованого бюджету доходів і витрат організації 
  • Перегляд та контроль виконання консолідованого та проєктних бюджетів організації 

Звітування 

  • Підготовка фінансових звітів про використання коштів за проєктами відповідно до договорів із донорами  
  • Надання додаткової інформації щодо використання коштів відповідно до договорів з донорами (за запитом представників донорів) 
  • Підготовка фінансової квартальної звітності про використання коштів згідно консолідованого бюджету 

Фінансове управління 

  • Здійснення управлінського обліку коштів за проєктами та загальної діяльності організації 
  • Підготовка запитів на кошти згідно з графіком виконання проєктів 
  • Аналіз витрат та контроль за використанням фінансових ресурсів організації 
  • Надання аудиторам необхідної інформації в межах своїх повноважень 
  • Проведення звірки у відповідності до затверджених процедур: залишків коштів за проєктами на рахунках, даних БО та УО 
  • Супровід укладання грантових угод  
  • Збір, планування, затвердження та контроль виплат згідно з затвердженими бюджетами 

Кваліфікаційні вимоги: 

  • Вища освіта (економічна, фінансова, облік та аудит) 
  • Досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації не менше 3-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах; 
  • Досвід звітування та проходження аудитів за міжнародними стандартами; 
  • Досвід роботи у програмах MS Word, Excel, Outlook, BAS Бухгалтерія, “Вчасно” 
  • Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate та вище. 

Знання, навички та особисті якості:   

  • Прискіпливість до деталей 
  • Ініціативність, комунікабельність, відповідальність та уважність до роботи  
  • Не боятися амбіційних задач  
  • Прагнення навчитися новому та розвиватися.   

Що пропонуємо?  

  • можливість працювати в одній з найкращих організацій у секторі  
  • конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди  
  • повний робочий день  
  • п’ятиденний робочий тиждень  
  • робота в офісі організації в центрі Києва. 

Якщо вас зацікавила ця вакансія, заповніть будь ласка аплікаційну форму за посиланням

Дедлайн для заповнення форми – 10 жовтня 2022 року включно.

Ми – дружня команда, яка сповідує такі цінності як професіоналізм, повага та чесність. Будемо раді, якщо наші кандидати у своєму житті керуються такими ж принципами.


Останні публікації цього розділу:

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)