Фінансовий/а менеджер/ка відділу субгрантів і контрактів

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Фінансовий/а менеджер/ка відділу субгрантів і контрактів

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у межах Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р. 

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі у звязку із розвязаною Росією війною, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО є одним із виконавців  Ініціативи USAID на підтримку стійкості агросектору – AGRI-Україна, спрямованої на посилення стійкості українського агросектору і забезпечення продовольчої безпеки. 

Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org). 

У 2023 році кошторисна вартість проекту збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює близько 80 українських штатних працівників.

Мета роботи

З метою сприяння досягненню загальних цілей Програми «АГРО», Фінансовий менеджер Фонду стратегічних інвестицій керує адміністративними й фінансовими аспектами виконання субгрантів, угод і закупівлі товарів і послуг ФСІ у повній відповідності з політиками й процедурами компанії «Кімонікс» і дотриманні правил, положень і стандартів USAID.  Фінансовий менеджер Фонду стратегічних інвестицій несе відповідальність за ініціювання й керування адміністративно-фінансовою діяльністю ФСІ для забезпечення нормального запуску програми і надання міцної основи для її подальшої реалізації.

Усі роботи будуть виконуватися спільно з керівництвом Програми, командою ФСІ, технічними командами, командою зі співпраці, навчання і адаптації, Фінансовим і адміністративним відділом, а також підрозділом з управління проєктами у головному офісі компанії. Фінансовий менеджер Фонду стратегічних інвестицій також діятиме у координації з адміністративним персоналом інших проєктів компанії «Кімонікс» в Україні, щоб забезпечити послідовну реалізацію політики компанії та USAID у рамках всіх проєктів, наскільки це можливо.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

Посадові обов’язки Менеджера фінансового відділу субгрантів і контрактів включатимуть такі основні обов’язки та зобов’язання:

  • Адміністративне управління.
  • Взаємодіє з грантоотримувачами/підрядниками щодо фінансової документації, необхідної для ініціювання укладення субгрантів і пов’язаної з ними діяльності.
  • Служить ресурсом для грантоотримувачів/підрядників, які можуть поставити їй/йому запитання щодо щомісячних фінансових звітів, витрат, розподілу витрат, питань допустимості тощо.
  • Перевіряє фінансові звіти та забезпечує своєчасні виплати грантоотримувачам і підрядникам.
  • Готує та регулярно оновлює інструмент відстеження ФСІ для прогнозування й відстеження всіх запланованих і фактичних заходів й виплати коштів ФСІ.
  • Створює електронні таблиці Excel та/або інший інструмент для системного збору та відстеження витрат суботримувачів і підрядників.
  • Перевіряє будь-які початкові бюджети грантоотримувача/підрядника, фінансову документацію, субгранти й угоди.
  • Контролює витрати грантоотримувача/підрядника.
  • Допомагає в розвитку фінансового потенціалу й навчанні грантоотримувача/підрядника за потребою.
  • Взаємодіє з іншими співробітниками Програми «АГРО» та контролює, щоб грантоотримувачі та підрядники отримували відповідні поради й допомогу з питань управління, зокрема фінансів і адміністрування, а також щодо всіх відповідних технічних питань.
  • Забезпечує, щоб усі документи відповідали вимогам системи документообігу компанії «Кімонікс» і були актуальними й готовими до аудиту в будь-який час.
  • Робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • За вказівкою брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • На вимогу готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • Брати участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
  • Дотримуватися принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
  • На вимогу – виконання інших відповідних завдань.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження програми АГРО (до 14 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Менеджер відділу субгрантів і контрактів працюватимуть під безпосереднім керівництвом та підпорядковуватимуться керівникові департаменту субгрантів і контрактів.

Місце роботи – Київ або віддалено.

Працівник/Працівниця може періодично їздити у відрядження в інші регіони України.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Вища освіта у відповідній галузі (принаймні ступінь бакалавра) або еквівалентний досвід. Бажаний диплом магістра.
  • Щонайменше п’ять років досвіду адміністрування й здійснення фінансового контролю грантів USAID та/або субконтрактів; досвід керування субгрантами й угодами за договорами про співпрацю є перевагоюю.
  • Знання життєвого циклу грантів, контрактів і закупівель USAID, необхідних правил і положень; знання політики та процедур компанії «Кімонікс» щодо фінансового контролю грантів й субконтрактів; закінченням Практикуму з керування грантами компанії «Кімонікс», є перевагою.
  • Сильні лідерські якості, зокрема організаторські вміння та навички з вирішення проблем; досвід роботи на керівній посаді.
  • Високий рівень знань і навичок щодо складання бюджету, прогнозування та моніторингу витрат.
  • Здатність швидко й творчо працювати без шкоди відповідності чи якості для провадження діяльності ФСІ.
  • Досвідчений користувач MS Excel
  • Вільне володіння українською мовою; 
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків  та розуміння пов’язаної з роботою Програми письмової комунікації (наприклад, електронної пошти);
  • Впевнений користувач програм MS Office 365;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме англійською мовою та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 жовтня 2024 р. з поміткою “Strategic Investment Fund (SIF) Finance Manager” та Вашим прізвищем у темі листа. Бажано подавати заявки якомога раніше. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з управління персоналом

Психолог/иня для роботи в громадах проєкту «Мінімальний пакет інтегрованих соціальних послуг для сімей з дітьми»

Вакансія: Policy Advisor

Вакансія: Project Advisor

Соціальний/а менеджер/ка в громадах проєкту «Мінімальний пакет інтегрованих соціальних послуг для сімей з дітьми»

Координатор/ка з економічного відновлення