Формування команди проєкту
ЗАВЕРШЕНО
Формуємо команду проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади заради економічних можливостей молоді та сільських жителів і місцевого екологічного росту»
Проєктна заявка, підготовлена Пирятинською міською радою спільно з Інститутом громадянського суспільства (м.Київ), визнана переможцем у грантовому конкурсі ЄС «Мери за економічне зростання». Підписання грантової угоди відбудеться до 31.12.2021 року. Очікувана тривалість Проєкту - три роки (2022-2024 рр).
Проєкт передбачає діяльність за такими напрямками:
- Заохочення підприємництва у садівництві, ягідництві, молочному скотарстві
- Запровадження нової шкільної програми та програм професійного навчання, у т.ч. за дуальною формою
- Розвиток спроможності місцевої влади у сфері місцевого економічного розвитку
Шукаємо кандидатів на такі посади з такими кваліфікаційними вимогами:
- керівник Проєкту – повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин
Сфери відповідальності: забезпечення виконання запланованих цілей і завдань Проєкту; планування і координація діяльності у рамках Проєкту згідно політик та процедур, передбачених європейським та українським законодавством; взаємодія з міським головою, представниками виконавчих органів міської ради, зацікавленими сторонами; комунікація з донором та представниками державних органів влади; підготовка звітності по Проєкту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
- управлінський або інший відповідний досвід не менше трьох років
- відмінні комунікаційні навички, досвід ведення переговорів
- системний підхід до роботи, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість
- навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office)
- бажані знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства
- бажаний досвід управління чи участі у проєктах за фінансової підтримки ЄС чи інших донорів
- бажане вільне володіння англійською мовою
- фінансовий менеджер - повна зайнятість впродовж 36 місяців, можлива частково дистанційна робота з узгодженим графіком присутності у м.Пирятин
Сфери відповідальності: фінансове планування у рамках Проєкту згідно політик та процедур, передбачених європейським та українським законодавством; підготовка і супровід проведення закупівель за вимогами європейського та українського законодавства (PRAG, ЗУ “Про публічні закупівлі”); фінансова звітність, у т.ч. підготовка щомісячних, щопіврічних, річних та фінального звітів по Проєкту; супровід проведення аудиту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
- досвід роботи на посаді фінансиста чи бухгалтера не менше трьох років
- знання правил і процедур використання бюджетних і грантових коштів розпорядниками бюджетних коштів (отримувач гранту – орган місцевого самоврядування).
- навички користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та бухгалтерських програм)
- відповідальність, пунктуальність, стресостійкість
- бажаний досвід фінансового менеджменту у проєктах міжнародної технічної допомоги
- бажане вільне володіння англійською мовою
- асистент керівника Проєкту - повна зайнятість впродовж 36 місяців у м.Пирятин
Сфери відповідальності: підтримка керівника Проєкту у виконанні його завдань; планування щоденної діяльності відповідно до календарного плану реалізації Проєкту; підготовка щомісячних, піврічних та щорічних звітів по Проєкту; допомога в організації заходів Проєкту; інші завдання.
Вимоги до кандидата/-тки:
- навички впевненого користувача ПК (пакет програм Microsoft Office та інших)
- навики організації комунікацій та діловодства, володіння діловою українською мовою
- відповідальність, пунктуальність, стресостійкість
- готовність працювати, вдосконалюватись, здобувати нові навички
- бажаний досвід роботи у грантових проєктах
- бажане вільне володіння англійською мовою
- координатор роботи з місцевими фермерами та підприємцями – повна зайнятість впродовж 24 місяців, далі – за узгодженим графіком у м.Пирятин
Сфери відповідальності: планування та реалізація заходів Проєкту, спрямованих на підтримку місцевих фермерів, підприємців, участь у підготовці відповідних закупівель, консультування з базових питань започаткування та діяльності мікро і малого бізнесу; інші завдання.
вимоги до кандидата/-тки:
- не менше 3 років досвіду роботи у відповідній сфері
- знання і практичні навички у відповідних сферах сільського господарства
- навички ведення бізнесу або практика в сфері агровиробництва, маркетингу
- знання українського законодавства у відповідній сфері
- комунікаційні навички, відповідальність, стресостійкість
- налагоджені контакти у фаховому середовищі
- бажане володіння англійською мовою
Зацікавлені особи надсилають свої резюме українською мовою з вказанням відповідності вимогам, телефонами двох контактних осіб для отримання рекомендацій та бажаним рівнем оплати на ел. пошту: [email protected]. У темі листа просимо вказати назву посади, на яку претендує кандидат.
Термін подачі резюме – до 10.00 13 грудня 2021 року.
Лише обрані кандидати отримають повідомлення з запрошенням на співбесіду.